Dat zijn altijd de enigste foto's waarop ik echt lachquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ze zijn te erg. Een sta ik met mijn ogen dicht en met een bierglimlach op mijn mond
quote:Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Ja en jij moest daar effe voor zorgenquote:
De andere foto's sta ik met Hertog Jan aan mondquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat werd tijd
[..]
Dat zijn altijd de enigste foto's waarop ik echt lach
quote:
Ook mooi natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef freiss het volgende:
[..]
De andere foto's sta ik met Hertog Jan aan mond![]()
De balluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Doeiquote:
Das bij mij met een Grolsch Beugel aan de mond maar een Hertog Jan gaat er ook in hoorquote:
Grolsch beugelquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das bij mij met een Grolsch Beugel aan de mond maar een Hertog Jan gaat er ook in hoor![]()
Blob?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef snopprinses het volgende:
blub
Daar heb ik ervaring mee jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Grolsch beugel. Van Grolsch Kanon wordt je ook bezopen
zoals?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef snopprinses het volgende:
er mag wel eens iets spannends gebeuren
post maar wat, anders is het hier ook zo saaiquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef Messenga het volgende:
Wie wil er een melig verhaal lezen?
Zelf films maken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zin om een film te maken
ik heb alleen geen filmcamera
Spreek me dan ff aan op msnquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
post maar wat, anders is het hier ook zo saai![]()
nja ik maak geen speelfilms ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zelf films maken?
Topic heb ik laatst geopend, was ik zelf ook van plan.
Kan ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik maak geen speelfilms ofzo
doe animaties
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef snopprinses het volgende:
bij balansdag denk ik aan alle producten tellen in de winkel
Ja, ga jij maar naar een kamer op zoekquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
Goed topic volgens mij!
Wel tof trouwens, Groningen, zeker doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
Goed topic volgens mij!
Toch wel? Mij te rustig, maar das mijn mening en die boeit niemand meestalquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
Goed topic volgens mij!
*klopje geeft*quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toch wel? Mij te rustig, maar das mijn mening en die boeit niemand meestal
Nee moe: nogal lange dag gehad voor mijn doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
*klopje geeft*
gooi het er maar uit schat..., heeft je zusje () je weer gepest
aaaaaaaaw,quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee moe: nogal lange dag gehad voor mijn doen
Owja jij woonde daar toch ook? Ga maandag naar een kamer kijken bij oosterpoortquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel tof trouwens, Groningen, zeker doenKunnen we cola gaan drinken samen met Jaguarized en misschien D_A, tof.
Oosterpoort, doe maar goed! Leuke buurtquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Owja jij woonde daar toch ook? Ga maandag naar een kamer kijken bij oosterpoort
Das heel wat anders. Ga jij maar eens 8 uur lang bij gesprekken zitten van andere mensen waar je net aan de helft van begrijpt door onder andere vakjargonquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
aaaaaaaaw,
Voor je doen ja.
Ik moet wel eens om 9 uur naar school tot 3 en van 3 tot 8 werken.
Zoiets heb ik ook een keer moeten doen: erg hequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moest net voor mijn moeder een cd van Celine Dion downloaden
Och, als ik daar later in wil werken ga ik het heus wel interessant vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das heel wat anders. Ga jij maar eens 8 uur lang bij gesprekken zitten van andere mensen waar je net aan de helft van begrijpt door onder andere vakjargonDaar wordt je snel moe van kan ik je melden
![]()
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook een keer moeten doen: erg he
ben niet dol op bierquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
Gaan we binnenkort ff bier drinken idd Renesite
Dat moet ik met je eens zijn ja...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben niet dol op bierben niet echt alcohol drinker, zonder praat ik soms al poep
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet ik met je eens zijn ja...
Ik vind jou ook lief, neuken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet ik met je eens zijn ja...
Och, heb ik jouw mening nog niet gevraagd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
He Renesite je hebt een nieuwe avater!
Jointje danquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, neuken?![]()
Oe,
Ik bedoel
wehehehe
poep
WHAHAHAHAH![]()
![]()
voor ze verjaardag?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
He Renesite je hebt een nieuwe avater!
nog 1 uur en 22 minuten!!!!!!11quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
moet jij nou weer, ik ben zat van dat gefap
Oe!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
nog 1 uur en 22 minuten!!!!!!11:D:D:D;d opneoneoneoneone
Ben jij wel in voor een beetje vermaakquote:
Euhhh, ben gewoon iemand die niet rookt en niet echt drinkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ben jij wel in voor een beetje vermaak
"Well then there is no pleasing you"
Dude, ik kan jou nooit meer serieus nemen na al die sliptopics van jequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk es hier, 2 nieuwe fotos met me vriendin
[afbeelding]
[afbeelding]
Je loopt alleen met dr te pimpen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk es hier, 2 nieuwe fotos met me vriendin
[afbeelding]
[afbeelding]
Bezit ? tis geen auto ofzo hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loopt alleen met dr te pimpen...
Is ze nu ook je bezit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |