ik heb om de hoek een c1000 zitten, maar lidl is veel goedkoper dan c1000..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
supermarkten zijn zowieso in nl fackin cheap
in belgie betaal je voor een zak lays 1,50 en hier in nl gewoon maar 60 cent![]()
for now geld van mummie en puppie, mijn mummie heeft nog inktstiften gekocht omdat die op warenquote:
Inktstiften voor je verjaardag, wat lievvvquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
for now geld van mummie en puppie, mijn mummie heeft nog inktstiften gekocht omdat die op warenen ze heeft er een donaldduck bij gedaan
![]()
Verder nog dvdr 'tjes incl. doosjes (die grote) en verder nog niets, visite moet nog komen.
Voor die dvdtjes enzo weer onder te kalken hoor, die was net opquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Inktstiften voor je verjaardag, wat lievvv
Aaahhquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor die dvdtjes enzo weer onder te kalken hoor, die was net op![]()
wil je breed worden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk maar eens ff bij de sportschool aanmelden
proficiat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mag ook wel bij de TT eigenlijk!
Ben gister militair goedgekeurd![]()
Dat hoeft niet perse, zolang ik maar wat dikkere armen krijgquote:
Gek, ik ga precies hetzelfde doen zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, zolang ik maar wat dikkere armen krijgmaar echt breder hoeft niet perse
Nee kijk, ik wil in principe wat dikker en gespierder wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gek, ik ga precies hetzelfde doen zo
Ook voor mijn armen, die moesten nog wat sterker. Buik borst en benen waren al helemaal goed, en conditie ook
Bij de Logistiek, dus dat is niet zo heel zwaar. Maar ben ook pas 17, dus ook nog erg jong, dus dat komt me niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Casparovvv het volgende:
Welk onderdeel ga je Ayaxola?
Vriend zit bij de luchtmobiele brigade, zijn bikkels
nice nice....quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij de Logistiek, dus dat is niet zo heel zwaar. Maar ben ook pas 17, dus ook nog erg jong, dus dat komt me niet verkeerd uit.
Ik moest de krachttest ook met 2 van die enorme beren tegelijk doen, die gingen ook allebei Luchtmobiele Brigade doen. En zo'n gast drukte met zijn benen 6000 N![]()
Ja klopt, dat komt er op neer dat je iets van 600 kg ongeveer wegduwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef Messenga het volgende:
6000N is toch newton?weet alleen de berekening nie meer.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja klopt, dat komt er op neer dat je iets van 600 kg ongeveer wegduwd![]()
Maar van die shakes word je toch dikker ? ik ga massa training doen btw dus dan is het de bedoeling dat je zwaarder wordquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef B_BOY het volgende:
begin niet met shakes....
Begin gewoon te trainen. goed trainingsschema enz. (www.adversus.nl kan je helpen en ik ook wel eventueel)
train vooral niet teveel.
bedenk wat je wilt bereiken en wanneer.
en vraag ook vooral advies aan mensen die meer ervaring hebben bij het trainen en instructeurs.
huh? Je bedoelt wat anders dan ik denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij haalt ook wel over de 200 hoor denk ik![]()
Houden zo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Krissepiss het volgende:
ja, net geregistreerd
tnxxx dudequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |