Prison Break (NL) #1: Vanafquote:
Ik moest een paar keer lezen voor ik deze zin begreep, maar verder goeie OPquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aan het einde van de laatste aflevering in 2005 was de ontsnapping bijna een feit.
Een afvoerpijp bleek vervangen, en de gang bleef vastzitten in een magazijn.
thnxquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer lezen voor ik deze zin begreep, maar verder goeie OP![]()
13 maart wordt aflevering 13 herhaald, of daarvoor nog iets herhaald wordt weet ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
thnx
6 maart beginnen de herhalingen weer in USA toch?
OMFG, niet weer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef crossover het volgende:
Ik ben ook helemaal verslaafd.. het verhaal zit vol cliffhangers
DUS DENK AAN DE SPOILERS MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even opschieten en je bent weer welkom.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef crossover het volgende:
oh ja ik weet wel dat dit over de Amerikaanse afleveringen gaat, maar als er over de eerste 13 afleveringen zonder tags gepraat wordt zie je me hier de komende tijd niet meer terug, want ik ben bij aflevering 4
![]()
en sorry in het geval dat ik de zoveelste was die dat zei
Ok, daar ga ik dan maar snel aan beginnen. Ik heb seizoen 1 binnen en heb er nog nooit iets van gezien.quote:
Scheer je weg met je oneerbiedige praat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Ik beign wel een beetje mijn interesse te verliezen eigenlijk. Ze moeten maar snel weer beginnen. Als je er zo op terugkijkt is het toch wel een beetje een B-serie, maar wel vermakelijk.
stfu n00bquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Als je er zo op terugkijkt is het toch wel een beetje een B-serie
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.quote:
Waarom vind je dat dan? Ik ben niet echt expert op het gebied van serie's, maar Prison Break vind ik wel een van de bestequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.
Inderdaad en ik vind dat PB qua verhaal en regie e.d. zonder enige twijfel in het kwaliteits rijtje pastquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Woffel het volgende:
Duurt lang![]()
Hier trouwens toffe filmpjes met Abruzzi van PB![]()
http://www.flabber.nl/archief/015233.php
Wel neen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad en ik vind dat PB qua verhaal en regie e.d. zonder enige twijfel in het kwaliteits rijtje past
Klinkt goedquote:Q: What do you think will be the fate of Prison Break?
A: It's not in danger of cancellation, if that's what you mean. The show returns Mar. 20, and it is going to rock. Just saw the script for an episode in which Lincoln goes to the chair and, holy Wenty, there are so many twists and nail-biters, I recommend you stock up on Depends! It was the best episode so far, in my opinion. And it really does look like the producers are back in full swing after that lackluster fall finale.
Ik heb net aflevering 13 zitten kijken, met de veronderstelling dat dat het laatste deel was, en ze zouden ontsnappen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef gizj het volgende:
afgelopen week alle afleveringen in twee dagen gekeken, verslavende serie, hoewel qua acteerwerk het inderdaad wat onderdoet voor bijvoorbeeld 24. Ik vind die secret-service agenten ook heel vervelend, niet geloofwaardig op een of andere manier.
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.
Gelukkig, dan blijft die zeker goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Of het was Idols ofzo. Iig stopte het omdat een ander belangrijk kijkcijferkanon weer begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :SNondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Ja dat klopt, dat van die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S
Maar het gaat dus wel door (21 maart had ik in mn hoofd).
gelukkig maar
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Hahahaha hoe herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S![]()
Zo zat ik vanmiddag dus ook.
Gelijk kijken of er nog een 13b was, of ik niet een te klein bestand heb gekeken.
Maar we moeten echt nog even wachten tot 20 maart, dat valt nog mee, want de meeste wachten al sinds November
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef Kokstra het volgende:
Weet iemand nog waarom Michael in een aflevering zo'n hele ruimte liet vollopen met water en toen iets aan een rooster vastmaakte? Wat gebeurde daarmee?
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.
Ik denk dat hij in het circus heeft gezeten ter voorbereiding.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?![]()
Zodra die op tv is geweest in Amerika, kun je hem hier ook "huren".quote:Op maandag 13 maart 2006 14:17 schreef Juha het volgende:
Ik ben inmiddels ook helemaal verslaafd aan PB, heb de afleveringen dan ook back-to-back gekekenDe 20e beginnen ze in Amerika weer. Maar wat is nu het beste? Wachten tot we ze kunnen downloaden, of via Internet op Fox kijken???
Je kunt natuurlijk ook nog 9 weken wachten en ze dan allemaal achter elkaar kijken... Maar ik denk niet dat dit antwoord helpt...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Juha het volgende:
Nu duurt het wachten steeds een week, dat is echt erg!!!
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Juha het volgende:
Nu duurt het wachten steeds een week, dat is echt erg!!!
Mij hoor je ook niet klagen, maar ep. 13 eindigde zo spannend, dat het wachten nu wel erg moeilijk is...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussen![]()
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Hammet het volgende:
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussen![]()
Wachten op de DVD is ook zo wat hè.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:12 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.
dat gaat het ook helemaal niet. is gewoon ep 14 van seizoen 1 op 20 maart.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:03 schreef neggix het volgende:
Gods.. Ben benieuwd. Wist btw niet dat het al naar seizoen 2 ging... Dacht dat ze verder gingen met 14, maar blijkbaar niet...
Dat dacht ik dus ook. En zo staat het ook op tv.com maar op de homeage staat:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat gaat het ook helemaal niet. is gewoon ep 14 van seizoen 1 op 20 maart.
Ik kijk het ook niet op TV. Ik download ze ook gewoon, maar als ABC er een pauze inlast heb ik dus niks te downloaden.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:12 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.
en dat is nou net de andere site die ook totaal niet betrouwbaar is. willekeurige mensen kunnen daar informatie aan toevoegen, die meestal vooral heel erg fout is. Dit keer hebben ze een keer gelijk ;-)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens IMDB gaat het ook gewoon op ep14.
FOX dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet op TV. Ik download ze ook gewoon, maar als ABC er een pauze inlast heb ik dus niks te downloaden.
Waar is die te vinden dan?quote:
Review DVDs voor de pers?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Steve-O het volgende:
Hoe lek je in godsnaam zoiets
* Steve-O gaat opzoek
Dan nog ..quote:
Supernatural, Prison Break, Reunion..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dan nog ..
Kan me niet voor de geest halen dat zoiets eerder is gebeurd
Nee, maar het was een reactie op de vraag of dit eerder was gebeurd.quote:
Ik nu al hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:42 schreef Lief-visje het volgende:
Nog 3 dagen en dan kunnen we weer verder kijken![]()
![]()
![]()
Bij mij staat i nog niet op internet ?!quote:
Hier staat ie al 20 minuutjes op mn Harde Schijf te wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Bij mij staat i nog niet op internet ?!
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef gekkedikke het volgende:
OMG aflevering 14 is uitgelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Ja ze moeten toch nog ontsnappen !!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef tonks het volgende:
Er is al een aflevering 14? ik heb gister aflevering 1 t/m 13 gezien. ik ben verslaafd
Nee maar ik wist niet of die al uit wasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:12 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ja ze moeten toch nog ontsnappen !!![]()
aflevering 14 is uitgelekt :-) maar is K*t kwaliteit ik wacht nog even 3 dagenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee maar ik wist niet of die al uit wasken de serie net 2 dagen
27 maartquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
Echt een motherfucking cliffhanger! wanneer is de volgende aflevering?
Kut. nou gelukkig een nieuwe Lost om naar vooruit te kijkenquote:
Er komen er nu 9..waarschijnlijk wel elke weekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Kut. nou gelukkig een nieuwe Lost om naar vooruit te kijken.
Is Prison Break wel zo'n elke week serie? en niet als bij lost dat het soms elke week is en dan een maand niet ofzo
Nee, daar refereerde ik even aan. Maar wolfrolf vond het niet nodig om te kijken waar mijn reply over ging, en begon gelijk te schreeuwen. Dat wilde ik even recht zetten.quote:
nu de andere 7 nog ( voor de rest is het nog even wachten )quote:Op zondag 19 maart 2006 16:21 schreef Gamedemon het volgende:
Vandaag begonnen aan prisonbreak, gelijk 7 afleveringen gekeken, wat een serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef Daemon19 het volgende:De serie heeft 22 afleveringen, dus ze zullen de spanning er heus nog wel even inhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Misschien wel meer:quote:Op zondag 19 maart 2006 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De serie heeft 22 afleveringen, dus ze zullen de spanning er heus nog wel even inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
wacht maar bij aflevering 4 vond ik het pas echt spannend wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:33 schreef MociN het volgende:
Heb gisteren eindelijk effe de eerste aflevering kunnen kijken. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar het lijkt me wel een leuke serie.
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien wel meer:
Interview met een v/d producers. Staan wat milde spoilers in dus heb t ff in een tag gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know. They all seem bogus, but more than half of them are true!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:32 schreef Kogando het volgende:
Was weer spannend zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
ik heb het gister ook afgemaakt tot en met 13, ik wacht op de release van 14 van morgen, niet de pre airquote:Op zondag 19 maart 2006 16:33 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
nu de andere 7 nog ( voor de rest is het nog even wachten )
Vond 'm goed te doen hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:13 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb het gister ook afgemaakt tot en met 13, ik wacht op de release van 14 van morgen, niet de pre air
Ik had na een 5 minuten ofzo pas door dat die tekst in beeld stond. Stoort totaal dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ff over 2..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know. They all seem bogus, but more than half of them are true!
http://www.kill-more-peop(...)se-unpimp-your-ride/I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Zo weinig? Dat moet wel brakke kwaliteit zijn dan.. ik zat toch wel aan de 17GB dacht ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Darklight het volgende:
Kende deze hele serie niet![]()
Ben ook maar ff aan het downen, 4.78GB
ff kijken tot donderdag, dan eindelijk weer Lost![]()
Download praat is stom maar ik denk dat je wel aan 4gig zit hoor 350 per aflevering ofzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:57 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zo weinig? Dat moet wel brakke kwaliteit zijn dan.. ik zat toch wel aan de 17GB dacht ik.
Lost is leuk, maar niet zo spannend als PB.
The Sopranos, 24 en The Wire zijn daarentegen kwalitatief weer beter dan zowel Lost als PB.
Mjah, als avi ofzo.. ik had 'm op dvd.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
Download praat is stom maar ik denk dat je wel aan 4gig zit hoor 350 per aflevering ofzo.
Nee, je mist er nog 1.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef 2Drix het volgende:
13 afleveringen in 3 dagen![]()
Ik ben ook weer bij![]()
Hoe wil je dat doen als hij vandaag dinsdag pas te downloaden is? En jij hem dus zondag zou hebben gekeken.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:27 schreef NPower het volgende:
Gister aflevering 14 gekeken, een echte cliffhanger!
de screener versie was al eerder uitgelektquote:Hoe wil je dat doen als hij vandaag dinsdag pas te downloaden is? En jij hem dus zondag zou hebben gekeken.
Tering ik ook gisteren, wat spannendquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef dapluiz het volgende:
Er was al een screener uit, ik heb E14 ook vrijdag zitten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 9 in 720p maar om een of andere wazige reden zijn latere afleveringen niet te vinden in die resolutiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef tonks het volgende:
Heb net een 720p HD versie van de eerste aflevering gezien. dat is echt gaaf
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:38 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het spoileren vriendquote:
Niet zo brutaal he huphupquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb het al in spoilers gezet. Haal je quote dan ook weg wiseguy.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:38 schreef dapluiz het volgende:bron???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef dapluiz het volgende:
http://filmforce.ign.com/articles/696/696707p1.html Set visit
Season 1, Episode 16: Brother's Keeperquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
wanneer komt 16 eigenlijk? gewoon volgende week of net als lost weer 3 weken pauze?
geeeelukkigquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Season 1, Episode 16: Brother's Keeper
3 April 2006
IMDB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Admiral Cain !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:07 schreef glannie het volgende:
Was iig een goeie aflevering... ook al kon ie idd niet zo spannend zijn als de vorige
Een nieuw gezicht ook in E15, die sommigen misschien kennen uit 24 seizoen 2 (Lynn Kresge) en een mysterieuze verschijning
Zal verder niets verklappen
jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:37 schreef homerjay het volgende:
Ga vanavond kijken en heb meen ik ook even afl 1 binnengehaald om in te halen. Klopt het dat deze begint het met tatoeren van die broer (of juist de broer van de broer, de hoofdpersoon zelf dus)?
Die gouverneur had geen keus lijkt mij zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef mrkanarie het volgende:
Damn wat is het einde van 14 spannend/zielig.En die k*nker grouveneur.
mjaa maar toch.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:48 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die gouverneur had geen keus lijkt mij zo.
iNTERNAL for the following reasons:quote:
Oehoeh.. ban ban banquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:30 schreef LaFoquita_seriefreak het volgende:
Kwoot
Dat wordt in 1 van de afgelopen afleveringen uitgelegd... De secret service belt met de vice predisent en legt uit waarom ze 2 verschillende achternamen hebben. Precies weet ik het niet meer....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef crossover het volgende:
Aflevering 15 is nog niet officieel uit.
Wat me net te binnen schoot... waarom heet de broer van Michael Scofield Lincoln Burrows?
quote:S01E04 00:32:38,900
Waarom zagen we dit over het hoofd?
-Scofield zijn vader was verdwenen na zijn geboorte.
-Hij nam de naam aan van zijn moeder.
-Scofield had geen strafblad en een fulltime baan als ingenieur.
-Dan berooft hij een bank, en vuurt daarbij een wapen af.
-Zodat hij door veroordeling, terecht komt in Fox River,
-waar zijn broer over een maand ter dood wordt gebracht.
Kennelijk, is er iets gaande.
-Maar, broers zitten in het gehele land bij elkaar gevangen.
-Misschien is het toeval.
Richt je op de jongere broer.
Doe het preventief, zodat wij er geen last van kunnen krijgen.
00:33:16,490
Toen Micheal geboren is was zijn vader al weg. Hij heeft toen de meisjesnaam van zijn moeder aangenomen. Lincon heeft nog wel de naam van zijn vader.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef crossover het volgende:
Aflevering 15 is nog niet officieel uit.
Wat me net te binnen schoot... waarom heet de broer van Michael Scofield Lincoln Burrows?
als je vraag is 'hoeveel afleveringen tot nu toe?" 14 + een gelekte screener van 15quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:42 schreef caradoc het volgende:
Ik heb nog niet alle afleveringen gekeken, dus ik lees het topic nog niet door. Maar ik heb wel een vraag ... hoeveel afleveringen zijn er dit seizoen?
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Mip1988 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een spoiler. E.15 is namelijk nog niet uitgezonden![]()
mja, ik wilde eerst wachten op wat betere kwaliteit zonder dat tellertje enzo dr onderin maar ik MOEST hem gisteravond gewoon zien.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef Darklight het volgende:
oh ok
Heb die gelekte versie al gezien, wachten we maar weer een week
Je moet niks verklappen dan is het niet meer leuk !quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Mip1988 het volgende:
ik snap nu nog steeds niet wie Lincoln nou eigenlijk zag in 15?
z'n pa?
je kan ook 10 posts omhoog even lezen, daar heb ik dat al uitgrebreid uitgelegd.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:50 schreef mcazemier het volgende:
Neej idd. Ben nu ook bij Episode 14. Uit hoeveel Episodes bestaat Prison Break eigenlijk? Mag voor mij part nog wel ff door gaan namelijk :>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke nerd
Ik vraag mezelf wel af, hoe lang blijft het leuk om te zien hoe ze proberen te ontsnappen? Ik vraag me af hoeveel sezioenen je hiermee kan vullen voordat men zegt: Ja dag! Die ontsnapt dus mooi nooit van zijn leven....quote:Op zondag 26 maart 2006 03:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't best wel minder worden eigenlijk.
ik gok dat ze in aflevering 22 onstnappen, en dan achtervolgd en opgejaagd worden. season2 zal dan wel over dat deel gaan, proberen uit de handen van de politie te blijven. after all, LJ is ook nog steeds gezocht door de pliesiequote:Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf wel af, hoe lang blijft het leuk om te zien hoe ze proberen te ontsnappen? Ik vraag me af hoeveel sezioenen je hiermee kan vullen voordat men zegt: Ja dag! Die ontsnapt dus mooi nooit van zijn leven....
Dan zal de naam van de serie ook moeten veranderen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef Silentuz het volgende:
dat zal dan ook wel ^^
tis wel een amerikaanse serie.
mgoed, desnoods ontsnappen ze in 20 of 21 ofzo, dat je dan een mooie lead-in voor het 'op-de-vlucht-zijn-gebeuren' in season2 hebt?
Ik iniedergeval nietquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef matthijst het volgende:
Denk dat ze het in 22 eps wel afronden, ala 24.
Als ze dit verder oprekken dan denk ik dat er een hoop kijkers afhaken...
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2006 14:01:43 ]
Hmm, lees net een interview en het lijkt erop dat dit misschien toch zo'n eeuwigdurende serie gaat wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef matthijst het volgende:
Denk dat ze het in 22 eps wel afronden, ala 24.
Als ze dit verder oprekken dan denk ik dat er een hoop kijkers afhaken...
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik iniedergeval niet![]()
![]()
Dit is tot nu toe de beste/spannendste SERIE die ik gezien hebt.
EN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |