Waar is die te vinden dan?quote:
Review DVDs voor de pers?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Steve-O het volgende:
Hoe lek je in godsnaam zoiets
* Steve-O gaat opzoek
Dan nog ..quote:
Supernatural, Prison Break, Reunion..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dan nog ..
Kan me niet voor de geest halen dat zoiets eerder is gebeurd
Nee, maar het was een reactie op de vraag of dit eerder was gebeurd.quote:
Ik nu al hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:42 schreef Lief-visje het volgende:
Nog 3 dagen en dan kunnen we weer verder kijken![]()
![]()
![]()
Bij mij staat i nog niet op internet ?!quote:
Hier staat ie al 20 minuutjes op mn Harde Schijf te wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Bij mij staat i nog niet op internet ?!
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef gekkedikke het volgende:
OMG aflevering 14 is uitgelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Ja ze moeten toch nog ontsnappen !!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef tonks het volgende:
Er is al een aflevering 14? ik heb gister aflevering 1 t/m 13 gezien. ik ben verslaafd
Nee maar ik wist niet of die al uit wasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:12 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ja ze moeten toch nog ontsnappen !!![]()
aflevering 14 is uitgelekt :-) maar is K*t kwaliteit ik wacht nog even 3 dagenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee maar ik wist niet of die al uit wasken de serie net 2 dagen
27 maartquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
Echt een motherfucking cliffhanger! wanneer is de volgende aflevering?
Kut. nou gelukkig een nieuwe Lost om naar vooruit te kijkenquote:
Er komen er nu 9..waarschijnlijk wel elke weekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Kut. nou gelukkig een nieuwe Lost om naar vooruit te kijken.
Is Prison Break wel zo'n elke week serie? en niet als bij lost dat het soms elke week is en dan een maand niet ofzo
Nee, daar refereerde ik even aan. Maar wolfrolf vond het niet nodig om te kijken waar mijn reply over ging, en begon gelijk te schreeuwen. Dat wilde ik even recht zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |