SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :SNondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Ja dat klopt, dat van die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S
Maar het gaat dus wel door (21 maart had ik in mn hoofd).
gelukkig maar
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Hahahaha hoe herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S![]()
Zo zat ik vanmiddag dus ook.
Gelijk kijken of er nog een 13b was, of ik niet een te klein bestand heb gekeken.
Maar we moeten echt nog even wachten tot 20 maart, dat valt nog mee, want de meeste wachten al sinds November
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef Kokstra het volgende:
Weet iemand nog waarom Michael in een aflevering zo'n hele ruimte liet vollopen met water en toen iets aan een rooster vastmaakte? Wat gebeurde daarmee?
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.
Ik denk dat hij in het circus heeft gezeten ter voorbereiding.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?![]()
Zodra die op tv is geweest in Amerika, kun je hem hier ook "huren".quote:Op maandag 13 maart 2006 14:17 schreef Juha het volgende:
Ik ben inmiddels ook helemaal verslaafd aan PB, heb de afleveringen dan ook back-to-back gekekenDe 20e beginnen ze in Amerika weer. Maar wat is nu het beste? Wachten tot we ze kunnen downloaden, of via Internet op Fox kijken???
Je kunt natuurlijk ook nog 9 weken wachten en ze dan allemaal achter elkaar kijken... Maar ik denk niet dat dit antwoord helpt...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Juha het volgende:
Nu duurt het wachten steeds een week, dat is echt erg!!!
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Juha het volgende:
Nu duurt het wachten steeds een week, dat is echt erg!!!
Mij hoor je ook niet klagen, maar ep. 13 eindigde zo spannend, dat het wachten nu wel erg moeilijk is...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussen![]()
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Hammet het volgende:
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussen![]()
Wachten op de DVD is ook zo wat hè.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:12 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.
dat gaat het ook helemaal niet. is gewoon ep 14 van seizoen 1 op 20 maart.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:03 schreef neggix het volgende:
Gods.. Ben benieuwd. Wist btw niet dat het al naar seizoen 2 ging... Dacht dat ze verder gingen met 14, maar blijkbaar niet...
Dat dacht ik dus ook. En zo staat het ook op tv.com maar op de homeage staat:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat gaat het ook helemaal niet. is gewoon ep 14 van seizoen 1 op 20 maart.
Ik kijk het ook niet op TV. Ik download ze ook gewoon, maar als ABC er een pauze inlast heb ik dus niks te downloaden.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:12 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.
en dat is nou net de andere site die ook totaal niet betrouwbaar is. willekeurige mensen kunnen daar informatie aan toevoegen, die meestal vooral heel erg fout is. Dit keer hebben ze een keer gelijk ;-)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens IMDB gaat het ook gewoon op ep14.
FOX dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet op TV. Ik download ze ook gewoon, maar als ABC er een pauze inlast heb ik dus niks te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |