Klinkt goedquote:Q: What do you think will be the fate of Prison Break?
A: It's not in danger of cancellation, if that's what you mean. The show returns Mar. 20, and it is going to rock. Just saw the script for an episode in which Lincoln goes to the chair and, holy Wenty, there are so many twists and nail-biters, I recommend you stock up on Depends! It was the best episode so far, in my opinion. And it really does look like the producers are back in full swing after that lackluster fall finale.
Ik heb net aflevering 13 zitten kijken, met de veronderstelling dat dat het laatste deel was, en ze zouden ontsnappen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef gizj het volgende:
afgelopen week alle afleveringen in twee dagen gekeken, verslavende serie, hoewel qua acteerwerk het inderdaad wat onderdoet voor bijvoorbeeld 24. Ik vind die secret-service agenten ook heel vervelend, niet geloofwaardig op een of andere manier.
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.
Gelukkig, dan blijft die zeker goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Of het was Idols ofzo. Iig stopte het omdat een ander belangrijk kijkcijferkanon weer begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :SNondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Ja dat klopt, dat van die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S
Maar het gaat dus wel door (21 maart had ik in mn hoofd).
gelukkig maar
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Hahahaha hoe herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S![]()
Zo zat ik vanmiddag dus ook.
Gelijk kijken of er nog een 13b was, of ik niet een te klein bestand heb gekeken.
Maar we moeten echt nog even wachten tot 20 maart, dat valt nog mee, want de meeste wachten al sinds November
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef Kokstra het volgende:
Weet iemand nog waarom Michael in een aflevering zo'n hele ruimte liet vollopen met water en toen iets aan een rooster vastmaakte? Wat gebeurde daarmee?
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.
Ik denk dat hij in het circus heeft gezeten ter voorbereiding.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?![]()
Zodra die op tv is geweest in Amerika, kun je hem hier ook "huren".quote:Op maandag 13 maart 2006 14:17 schreef Juha het volgende:
Ik ben inmiddels ook helemaal verslaafd aan PB, heb de afleveringen dan ook back-to-back gekekenDe 20e beginnen ze in Amerika weer. Maar wat is nu het beste? Wachten tot we ze kunnen downloaden, of via Internet op Fox kijken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |