Prison Break (NL) #1: Vanafquote:
Ik moest een paar keer lezen voor ik deze zin begreep, maar verder goeie OPquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aan het einde van de laatste aflevering in 2005 was de ontsnapping bijna een feit.
Een afvoerpijp bleek vervangen, en de gang bleef vastzitten in een magazijn.
thnxquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer lezen voor ik deze zin begreep, maar verder goeie OP![]()
13 maart wordt aflevering 13 herhaald, of daarvoor nog iets herhaald wordt weet ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
thnx
6 maart beginnen de herhalingen weer in USA toch?
OMFG, niet weer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef crossover het volgende:
Ik ben ook helemaal verslaafd.. het verhaal zit vol cliffhangers
DUS DENK AAN DE SPOILERS MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even opschieten en je bent weer welkom.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef crossover het volgende:
oh ja ik weet wel dat dit over de Amerikaanse afleveringen gaat, maar als er over de eerste 13 afleveringen zonder tags gepraat wordt zie je me hier de komende tijd niet meer terug, want ik ben bij aflevering 4
![]()
en sorry in het geval dat ik de zoveelste was die dat zei
Ok, daar ga ik dan maar snel aan beginnen. Ik heb seizoen 1 binnen en heb er nog nooit iets van gezien.quote:
Scheer je weg met je oneerbiedige praat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Ik beign wel een beetje mijn interesse te verliezen eigenlijk. Ze moeten maar snel weer beginnen. Als je er zo op terugkijkt is het toch wel een beetje een B-serie, maar wel vermakelijk.
stfu n00bquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Als je er zo op terugkijkt is het toch wel een beetje een B-serie
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.quote:
Waarom vind je dat dan? Ik ben niet echt expert op het gebied van serie's, maar Prison Break vind ik wel een van de bestequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.
Inderdaad en ik vind dat PB qua verhaal en regie e.d. zonder enige twijfel in het kwaliteits rijtje pastquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Woffel het volgende:
Duurt lang![]()
Hier trouwens toffe filmpjes met Abruzzi van PB![]()
http://www.flabber.nl/archief/015233.php
Wel neen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad en ik vind dat PB qua verhaal en regie e.d. zonder enige twijfel in het kwaliteits rijtje past
Klinkt goedquote:Q: What do you think will be the fate of Prison Break?
A: It's not in danger of cancellation, if that's what you mean. The show returns Mar. 20, and it is going to rock. Just saw the script for an episode in which Lincoln goes to the chair and, holy Wenty, there are so many twists and nail-biters, I recommend you stock up on Depends! It was the best episode so far, in my opinion. And it really does look like the producers are back in full swing after that lackluster fall finale.
Ik heb net aflevering 13 zitten kijken, met de veronderstelling dat dat het laatste deel was, en ze zouden ontsnappen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef gizj het volgende:
afgelopen week alle afleveringen in twee dagen gekeken, verslavende serie, hoewel qua acteerwerk het inderdaad wat onderdoet voor bijvoorbeeld 24. Ik vind die secret-service agenten ook heel vervelend, niet geloofwaardig op een of andere manier.
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.
Gelukkig, dan blijft die zeker goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Of het was Idols ofzo. Iig stopte het omdat een ander belangrijk kijkcijferkanon weer begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |