Prison Break (NL) #1: Vanafquote:
Ik moest een paar keer lezen voor ik deze zin begreep, maar verder goeie OPquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aan het einde van de laatste aflevering in 2005 was de ontsnapping bijna een feit.
Een afvoerpijp bleek vervangen, en de gang bleef vastzitten in een magazijn.
thnxquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer lezen voor ik deze zin begreep, maar verder goeie OP![]()
13 maart wordt aflevering 13 herhaald, of daarvoor nog iets herhaald wordt weet ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
thnx
6 maart beginnen de herhalingen weer in USA toch?
OMFG, niet weer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef crossover het volgende:
Ik ben ook helemaal verslaafd.. het verhaal zit vol cliffhangers
DUS DENK AAN DE SPOILERS MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even opschieten en je bent weer welkom.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef crossover het volgende:
oh ja ik weet wel dat dit over de Amerikaanse afleveringen gaat, maar als er over de eerste 13 afleveringen zonder tags gepraat wordt zie je me hier de komende tijd niet meer terug, want ik ben bij aflevering 4
![]()
en sorry in het geval dat ik de zoveelste was die dat zei
Ok, daar ga ik dan maar snel aan beginnen. Ik heb seizoen 1 binnen en heb er nog nooit iets van gezien.quote:
Scheer je weg met je oneerbiedige praat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Ik beign wel een beetje mijn interesse te verliezen eigenlijk. Ze moeten maar snel weer beginnen. Als je er zo op terugkijkt is het toch wel een beetje een B-serie, maar wel vermakelijk.
stfu n00bquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Als je er zo op terugkijkt is het toch wel een beetje een B-serie
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.quote:
Waarom vind je dat dan? Ik ben niet echt expert op het gebied van serie's, maar Prison Break vind ik wel een van de bestequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.
Inderdaad en ik vind dat PB qua verhaal en regie e.d. zonder enige twijfel in het kwaliteits rijtje pastquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch zo. Je kijkt zelf ook 24, dan moet je toch weten wat échte kwaliteit is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Woffel het volgende:
Duurt lang![]()
Hier trouwens toffe filmpjes met Abruzzi van PB![]()
http://www.flabber.nl/archief/015233.php
Wel neen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad en ik vind dat PB qua verhaal en regie e.d. zonder enige twijfel in het kwaliteits rijtje past
Klinkt goedquote:Q: What do you think will be the fate of Prison Break?
A: It's not in danger of cancellation, if that's what you mean. The show returns Mar. 20, and it is going to rock. Just saw the script for an episode in which Lincoln goes to the chair and, holy Wenty, there are so many twists and nail-biters, I recommend you stock up on Depends! It was the best episode so far, in my opinion. And it really does look like the producers are back in full swing after that lackluster fall finale.
Ik heb net aflevering 13 zitten kijken, met de veronderstelling dat dat het laatste deel was, en ze zouden ontsnappen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef gizj het volgende:
afgelopen week alle afleveringen in twee dagen gekeken, verslavende serie, hoewel qua acteerwerk het inderdaad wat onderdoet voor bijvoorbeeld 24. Ik vind die secret-service agenten ook heel vervelend, niet geloofwaardig op een of andere manier.
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Om plaats te maken voor 24 dacht ik.
Gelukkig, dan blijft die zeker goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
Welnee, dat was de producer niet. Was gewoon iemand die bij de geldschieters hoorde. Prison Break stopte gewoon, weet niet waarom eigenlijk.
Of het was Idols ofzo. Iig stopte het omdat een ander belangrijk kijkcijferkanon weer begon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij stopte al in november terwijl 24 pas 2 maanden later begon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :SNondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Ja dat klopt, dat van die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S
Maar het gaat dus wel door (21 maart had ik in mn hoofd).
gelukkig maar
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef adidas het volgende:
Mogen hier spoilers?Hahahaha hoe herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb ik een versie die niet volledig is ofzo :S![]()
Zo zat ik vanmiddag dus ook.
Gelijk kijken of er nog een 13b was, of ik niet een te klein bestand heb gekeken.
Maar we moeten echt nog even wachten tot 20 maart, dat valt nog mee, want de meeste wachten al sinds November
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef Kokstra het volgende:
Weet iemand nog waarom Michael in een aflevering zo'n hele ruimte liet vollopen met water en toen iets aan een rooster vastmaakte? Wat gebeurde daarmee?
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij liet de ruimte vollopen om een touw aan het rooster te kunnen knopen. Daarmee klom hij omhoog naar de ruimte waar ze vastzaten in de laatste aflevering.
Ik denk dat hij in het circus heeft gezeten ter voorbereiding.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je in hemelsnaam een rooster open (maw omhoog gedrukt) waar jezelf aanhangt?![]()
Zodra die op tv is geweest in Amerika, kun je hem hier ook "huren".quote:Op maandag 13 maart 2006 14:17 schreef Juha het volgende:
Ik ben inmiddels ook helemaal verslaafd aan PB, heb de afleveringen dan ook back-to-back gekekenDe 20e beginnen ze in Amerika weer. Maar wat is nu het beste? Wachten tot we ze kunnen downloaden, of via Internet op Fox kijken???
Je kunt natuurlijk ook nog 9 weken wachten en ze dan allemaal achter elkaar kijken... Maar ik denk niet dat dit antwoord helpt...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Juha het volgende:
Nu duurt het wachten steeds een week, dat is echt erg!!!
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Juha het volgende:
Nu duurt het wachten steeds een week, dat is echt erg!!!
Mij hoor je ook niet klagen, maar ep. 13 eindigde zo spannend, dat het wachten nu wel erg moeilijk is...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussen![]()
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Hammet het volgende:
Wees blij dat ze het elke week uitzenden. Ik volg ook Lost, en daar zit vaak genoeg een pauze van 2 of 3 weken tussen![]()
Wachten op de DVD is ook zo wat hè.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:12 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.
dat gaat het ook helemaal niet. is gewoon ep 14 van seizoen 1 op 20 maart.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:03 schreef neggix het volgende:
Gods.. Ben benieuwd. Wist btw niet dat het al naar seizoen 2 ging... Dacht dat ze verder gingen met 14, maar blijkbaar niet...
Dat dacht ik dus ook. En zo staat het ook op tv.com maar op de homeage staat:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat gaat het ook helemaal niet. is gewoon ep 14 van seizoen 1 op 20 maart.
Ik kijk het ook niet op TV. Ik download ze ook gewoon, maar als ABC er een pauze inlast heb ik dus niks te downloaden.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:12 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet op TV kijken.
en dat is nou net de andere site die ook totaal niet betrouwbaar is. willekeurige mensen kunnen daar informatie aan toevoegen, die meestal vooral heel erg fout is. Dit keer hebben ze een keer gelijk ;-)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens IMDB gaat het ook gewoon op ep14.
FOX dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet op TV. Ik download ze ook gewoon, maar als ABC er een pauze inlast heb ik dus niks te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |