quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Mip1988 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een spoiler. E.15 is namelijk nog niet uitgezonden![]()
mja, ik wilde eerst wachten op wat betere kwaliteit zonder dat tellertje enzo dr onderin maar ik MOEST hem gisteravond gewoon zien.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef Darklight het volgende:
oh ok
Heb die gelekte versie al gezien, wachten we maar weer een week
Je moet niks verklappen dan is het niet meer leuk !quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Mip1988 het volgende:
ik snap nu nog steeds niet wie Lincoln nou eigenlijk zag in 15?
z'n pa?
je kan ook 10 posts omhoog even lezen, daar heb ik dat al uitgrebreid uitgelegd.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:50 schreef mcazemier het volgende:
Neej idd. Ben nu ook bij Episode 14. Uit hoeveel Episodes bestaat Prison Break eigenlijk? Mag voor mij part nog wel ff door gaan namelijk :>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke nerd
Ik vraag mezelf wel af, hoe lang blijft het leuk om te zien hoe ze proberen te ontsnappen? Ik vraag me af hoeveel sezioenen je hiermee kan vullen voordat men zegt: Ja dag! Die ontsnapt dus mooi nooit van zijn leven....quote:Op zondag 26 maart 2006 03:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't best wel minder worden eigenlijk.
ik gok dat ze in aflevering 22 onstnappen, en dan achtervolgd en opgejaagd worden. season2 zal dan wel over dat deel gaan, proberen uit de handen van de politie te blijven. after all, LJ is ook nog steeds gezocht door de pliesiequote:Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf wel af, hoe lang blijft het leuk om te zien hoe ze proberen te ontsnappen? Ik vraag me af hoeveel sezioenen je hiermee kan vullen voordat men zegt: Ja dag! Die ontsnapt dus mooi nooit van zijn leven....
Dan zal de naam van de serie ook moeten veranderen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef Silentuz het volgende:
dat zal dan ook wel ^^
tis wel een amerikaanse serie.
mgoed, desnoods ontsnappen ze in 20 of 21 ofzo, dat je dan een mooie lead-in voor het 'op-de-vlucht-zijn-gebeuren' in season2 hebt?
Ik iniedergeval nietquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef matthijst het volgende:
Denk dat ze het in 22 eps wel afronden, ala 24.
Als ze dit verder oprekken dan denk ik dat er een hoop kijkers afhaken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2006 14:01:43 ]
Hmm, lees net een interview en het lijkt erop dat dit misschien toch zo'n eeuwigdurende serie gaat wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef matthijst het volgende:
Denk dat ze het in 22 eps wel afronden, ala 24.
Als ze dit verder oprekken dan denk ik dat er een hoop kijkers afhaken...
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik iniedergeval niet![]()
![]()
Dit is tot nu toe de beste/spannendste SERIE die ik gezien hebt.
EN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |