Nou idd, zo gedetailleerd als van ET hoeft het niet.quote:
Je eigen home-pr0n mee!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef E.T. het volgende:
En een tv met DVD-speler zodat je je eigen DVD's mee kunt nemen.
en dan je home-made dvd vergeten mee terug te nemen.. Degene na jou heeft dan ook een leuk kwartiertjequote:
Dat is dus sinds kort. Voorheen lag er alleen een plakkerige panoramaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. wat een mooie voorzieningen bij jullie in het `peeskamertje`. Bij Slaapvriendje lag alleen een sterk verouderde Penthouse (zouden de ziekenhuizen een gezamenlijk abonnement hebben?) En stond er alleen een videorecorder. Dat oude skai bankje
Tja ik ook niet goed. Zeker nu niet meer omdat het nu een aparte poli is (voorheen was het gynacologie en IVF, nu is het het voortplantingscentrum).quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef Belana het volgende:
Ik snap uberhaupt niet wat er erg aan is om met je potje over die gang te lopen, is toch niks mis mee? maar misschien is dat voor een man heel anders hoor.
Bij mij zou daar alleszins ook een hompje vlees zittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef minoes_ het volgende:
,aan de zijkant en dan richting bil.Daar zit wel een hompie vlees)
Je bent nog niet alle schaamte voorbij, aangezien je nog wel het kamertje hebt gebruiktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
De laatste keer wilde de balimedewerkster me een doosje meegeven zodat je het potje discreet mee terug kan nemen. Misschien ben ik ondertussen alle schaamte voorbij, maar het interesseert me dus helemaal niets
Ik zei toevallig vorige maand nog tegen mijn vrouw dat ik wat mij betreft nog op de gang zou kunnen indien noodzakelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Je bent nog niet alle schaamte voorbij, aangezien je nog wel het kamertje hebt gebruikt.
De pregnyl is de laatste prik, en die is bij ivf/icsi 35 uur voor de punctie (bij IUI 36 uur voor de inseminatie als ik 't goed heb). Pregnyl zorgt voor een eisprong (en dus voor 't zachter worden van de schilletjes van de eiblaasjes; maakt ze makkelijker aan te prikken bij een punctie want daar moeten ze nog niet gesprongen zijn natuurlijk).quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:Swets... Ik zie het al helemaal voor me!
Althans, het idee dan zeg maar.
Is dit de laatste prik voor deze ronde?
Het potje is denk ik 20cl. Dat is ongeveer een factor 40 meer dan een gemiddelde dosis. Het potje VULLEN is dus sowieso een utopiequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:33 schreef dutchie het volgende:
Swets, je formulering van de hele situatie is weer geweldig. Je vertelt het heel nuchter, maar toch altijd die humor erin.
Tja en die schaamte van die mannen... Zou het toch weer dat prestatiegerichte zijn? "Straks lachen ze me uit omdat het potje niet helemaal vol zit." Zoiets? Klinkt humoristisch hoor, maar misschien zit hier wel een kern van waarheid in. Hoe vaak hoor je ze wel niet opscheppen over hun pielemans? Hoe groot ie wel niet is, dat hij er 'alles mee kan'enzo. En als je dan 1 zo'n lullig (excusez le mot) potje gevuld hebt...
Maar ja, het is maar een theorietje.
Minoes en E.T. nog even volhouden dames!
In zoverre raar.... Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ook wil hij dat bf een zaadtest laat doen, maar daar twijfelen we nog over, omdat onze prioriteit bij het reguleren van de cyclus ligt. Vinden jullie dat raar?
Deze keer wil pa een zoon.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:33 schreef Kleintje het volgende:
Wat is het? Weer een blond meisje met krullen of hadden jullie een andere bestelling gedaan?
Diaan wel fijn dat er in ieder geval iets gaat gebeuren. Het is logisch dat ze beginnen met bloedprikken en een inwendige echo. Had je die nou al eens gehad? Ik vond het wel heel erg interessant om een keertje "binnen" te kunnen kijken. En jouw manvriend zou zeker even zijn zaadjes kunnen laten controleren. Lijkt mij toch het minste dat hij zou kunnen bijdragen? Als het wel goed blijkt te zijn kunnen jullie in ieder geval 1 oorzaak elimineren. In alle vruchtbaarheidsprobleemgevallen is de oorzaak voor 1/3e bij de vrouw, 1/3e bij de man en 1/3e bij beiden te vinden, dus ik zou dat zeker laten controleren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Even een update van mijn gyn bezoek gisteren.... zoals al verwacht, wil hij mijn hormoonhuishoding in kaart hebben. Ik moet bloedprikken (gisteren iom gyn meteen maar gedaan omdat ik toch geen cyclus heb) en ik krijg 13 februari a.s. een inwendige echo. Op 27 februari a.s. moet ik weer terug en bespreken we de hormonenhuishouding. Ook wil hij dat bf een zaadtest laat doen, maar daar twijfelen we nog over, omdat onze prioriteit bij het reguleren van de cyclus ligt. Vinden jullie dat raar?
Oef en die wachtweken zijn al zo zwaar. Geef je E.T. af en toe wat te eten en drinken Swets. Als ze zo 2 weken blijft liggen, moet er wel goed voor haar gezorgd worden hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T. ligt thuis met d'r benen in de lucht te knijpen denk ik
Tja.... wachten...wachten....wachten...wachten
Weltrustenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef E.T. het volgende:
Ik heb lekker op de bank tv liggen kijken![]()
Ik heb heel goed gezien op de echo hoe 't embryo'tje naar binnen werd geschoten. Grappig gezicht (vorige keer keek ik toen net ff naar Swets en was 't moment voorbij).
Kan ik dan nu even in winterslaap tot 8 februari??
Ik zou hier natuurlijk een heel goedkoop geintje kunnen maken over kijken naar mij en naar binnen schieten enzo...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef E.T. het volgende:
Ik heb lekker op de bank tv liggen kijken![]()
Ik heb heel goed gezien op de echo hoe 't embryo'tje naar binnen werd geschoten. Grappig gezicht (vorige keer keek ik toen net ff naar Swets en was 't moment voorbij).
Kan ik dan nu even in winterslaap tot 8 februari??
verkouden, volle neus, oorpijn, verkouden, hoofdpijn, geen adem, had ik al verkouden gezegd?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:36 schreef dutchie het volgende:
E.T. en Minoes hoe voelen jullie je vandaag?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:29 schreef jessie het volgende:
Swets dan had jij dus vanmorgen al voor die pot moeten liggen met die test
mmmm, zou wel een giller zijn als Swets een Plus piest!quote:
Die doet z'n ogen dan maar open om ernaast te mikken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef Githa het volgende:
Vastklemmen in de pot, dan pies je er zeker overheentenzij swets eerst gaat
Tot hoelang willen jullie doorgaan eigenlijk? Het lijkt me geestelijk en lichamelijk en emotioneel gezien enorm zwaar voor jullie. Gelukkig dat Saskia verlichting kan brengen in het proces (hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, het is iets waar je terdege rekening mee houdt maar het blijft een teleurstelling.
Persoonlijk vind ik het vervelendst dat E.T. nu weer een punctie moet ondergaan.
IK merk wel dat het wat makkelijker te relativeren is nu we Saskia al hebben.
Er worden maximaal 3 pogingen vergoed door zorgverzekering. Persoonlijk denk ik dat dat ook een prima grens is, waar je jezelf dan bij neer moet leggen. Uiteraard is dit relatief eenvoudig om te zeggen met nog 2 pogingen te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef katlief het volgende:
[..]
Tot hoelang willen jullie doorgaan eigenlijk? Het lijkt me geestelijk en lichamelijk en emotioneel gezien enorm zwaar voor jullie. Gelukkig dat Saskia verlichting kan brengen in het proces (hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).
Sterkte en zorg goed voor elkaar en op naar de volgende poging!!!!
Mjah, niet helemaal eerlijk natuurlijk. Dit kan voor mensen best een opoffering zijn. En natuurlijk sta je er dan niet altijd bij stil dat je gezegend bent. Op die manier kan je namelijk alles relativeren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:26 schreef katlief het volgende:
nu vind ik het zo 'krom' dat dames die via de natuurlijke weg zwanger zijn geworden, zo kunnen klagen over dat ze beter kunnen stoppen met roken, even 9 maanden bepaalde dingen niet kunnen eten en hun glaasje moeten laten staan.
Da's waar, maar als je het tijdelijk opgeven van roken, drinken en carnivoren al een 'opoffering' vindt, dan kan kunnen ze het nog zwaar krijgen (hoor m'n moeder nog brullequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, niet helemaal eerlijk natuurlijk. Dit kan voor mensen best een opoffering zijn. En natuurlijk sta je er dan niet altijd bij stil dat je gezegend bent. Op die manier kan je namelijk alles relativeren.
De romantiek is ver te zoeken in de medische malle molen dus je hebt in weze wel gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef katlief het volgende:
(hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef dutchie het volgende:
Inderdaad E.T., je hebt het levende voorbeeld thuis rondlopen waarom je het doet.
zeg jij ook "Mama huilen... Kussssje" ?quote:
zoiets ofzo. Weet 't ook niet precies.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Leah het volgende:
Als in, als je eerder begint met spuiten, heb je meer "goeie" eitjes en dus meer embryo's?
Natuurlijk heb je helemaal gelijk. Dit soort dingen zijn natuurlijk hartstikke dom! Overstimulatie is echt gevaarlijk en zeker geen pretje.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
... En katinka, ook ik ben af en toe een beetje eigenwijs geweest door net even een tikje meer te geven. Wat je zegt, soms heb je gewoon zelf het gevoel dat je net even te kort komt. Het is natuurlijk wel bloedjelink en de kans dat de poging wordt afgebroken omdat er teveel follikels zijn is dan wel erg aanwezig. Kortom, geen aanrader
En ik vergeet te reagerenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vergeet ik nog bijna een update te geven over mijn eigen situatieWe gaan a.s. woensdag voor de 1e follikelmeting voor de cryoterugplaatsing. Erg spannend allemaal omdat het dit keer in natuurlijke cyclus gebeurt. Hopelijk overleg onze diepvriesbaby´s de ontdooiing. Ik ben wel enorm blij dat er tenminste weer iets gebeurt op dit gebied. Ik wil niet meer wachten, ik wil nu aan de beurt zijn!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef katinka het volgende:
[..]
En ik vergeet te reageren![]()
Shjit wat spannend allemaal. Cryo's lijken me juist de grotere kansen hebben. Omdat het voor jou minder belastend is. Ik duim allereerst vast voor een goeie ontdooiing!
ik kan ook niet meer wachten , en nu mag het zeker eens een keer JOU beurt zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik wil niet meer wachten, ik wil nu aan de beurt zijn!
en hopelijk is het dan wel het laatste glas alcohol dat je mag drinken voor de komende 9 maand!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank jullie wel voor alle jompelsen ik zie zelfs twee ultralurkers hier
![]()
Voorlopig kan ik niets anders doen dan afwachten. Gisteravond was ik zelfs bijna vergeten de Pregnyl te prikken. Het leek echt eeuwen terug dat ik voor het laatst geprikt heb terwijl het half december voor het laatst was. Dat was de enige bijdrage die we dit keer kunnen doen. Nu is het natuurlijk superspannend of de diepvrieskindjes het overleven. Aankomend weekend gaat er een flesje champagne open op de goede afloop![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef Badabingea het volgende:
Hopah en hopah...
Vertaling is "hopen en hopen"quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jompelmeisje wat heb je dat toch mooi gedicht![]()
Beetje steun geven kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ooooh ik kon het groen geile boekje zo gauw niet vindenWel lief van je dat je zo meeleeft. Ik ben zowieso erg verrast dat ik toch ook een paar onbekende namen hier tegenkom. Er lezen blijkbaar meer mensen mee dan ik dacht.
Ladybos, ik hoop zeker dat ik maandagavond in meervoud op bezoek kan komen bij jullie. Ze moeten eerst maar eens goed ontdooien natuurlijk
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef E.T. het volgende:
Slaapmeisje, JOUW kindjes liggen nu in een petri-schaaltje in het kille ziekenhuis..
Voor haar ook sterkte natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:52 schreef dutchie het volgende:
Er wordt ook hier vrolijk ge-voor Slaapmeisje, maar zeker ook voor Minoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |