Ik ga ook maar braaf 112 spuiten,als ik overstimulatie heb,breken ze het af en dan is er sowieso een poging verloren.
Katinka,je klinkt heel sterk idd
![]()
Tja,en we hebben allemaal wel eens een terugval,dat klinkt en is heel normaal.Mijn mannetje is eigenlijk zo ver,dat hij zegt:stop maar,je hebt al zo veel voor me gedaan om te proberen.Alleen daarom al is hij heel blij.Hij vind het maar niks,al dat gesol met mijn lijf.
Maar ik wil doorgaan,iig tot en met de eerste punctie van ivf.Want dan kan ik eindelijk zelf zien,of er goede eitjes zijn en hoeveel nog.Ik ben namelijk heel bang,dat er bij de punctie totaal geen eitjes zijn,ivm.mijn kans op vroege overgang.Is er idd niks bij,dan stopt het verhaal onmiddelijk voor mij daar.Want dan heeft het immers geen zin meer.Is er nog wel 1 goed ei,of meerdere,dan ga ik voor de ivf en zullen we zien,wat er verder op ons pad komt.We hebben echter wel in ons hoofd,dat we dan maar naar de voordelen moeten gaan kijken.Zoals eerder uit de kinderen en makkelijker op vakantie.Mijn jongste is nu nl.al 10 en je gaat dan toch weer overnieuw beginnen zeg maar.Ik zou het dolgraag willen,maar ben ook wel eens huiverig om een oude moeke te worden straks
Zo denkt iedereen wel,die er mee bezig is op latere leeftijd denk ik.
Affijn,op naar 2 maart.
Groetjes,Minoes