Natuurlijk heb je helemaal gelijk. Dit soort dingen zijn natuurlijk hartstikke dom! Overstimulatie is echt gevaarlijk en zeker geen pretje.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
... En katinka, ook ik ben af en toe een beetje eigenwijs geweest door net even een tikje meer te geven. Wat je zegt, soms heb je gewoon zelf het gevoel dat je net even te kort komt. Het is natuurlijk wel bloedjelink en de kans dat de poging wordt afgebroken omdat er teveel follikels zijn is dan wel erg aanwezig. Kortom, geen aanrader
En ik vergeet te reagerenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vergeet ik nog bijna een update te geven over mijn eigen situatieWe gaan a.s. woensdag voor de 1e follikelmeting voor de cryoterugplaatsing. Erg spannend allemaal omdat het dit keer in natuurlijke cyclus gebeurt. Hopelijk overleg onze diepvriesbaby´s de ontdooiing. Ik ben wel enorm blij dat er tenminste weer iets gebeurt op dit gebied. Ik wil niet meer wachten, ik wil nu aan de beurt zijn!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef katinka het volgende:
[..]
En ik vergeet te reageren![]()
Shjit wat spannend allemaal. Cryo's lijken me juist de grotere kansen hebben. Omdat het voor jou minder belastend is. Ik duim allereerst vast voor een goeie ontdooiing!
ik kan ook niet meer wachten , en nu mag het zeker eens een keer JOU beurt zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik wil niet meer wachten, ik wil nu aan de beurt zijn!
en hopelijk is het dan wel het laatste glas alcohol dat je mag drinken voor de komende 9 maand!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank jullie wel voor alle jompelsen ik zie zelfs twee ultralurkers hier
![]()
Voorlopig kan ik niets anders doen dan afwachten. Gisteravond was ik zelfs bijna vergeten de Pregnyl te prikken. Het leek echt eeuwen terug dat ik voor het laatst geprikt heb terwijl het half december voor het laatst was. Dat was de enige bijdrage die we dit keer kunnen doen. Nu is het natuurlijk superspannend of de diepvrieskindjes het overleven. Aankomend weekend gaat er een flesje champagne open op de goede afloop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |