Tot hoelang willen jullie doorgaan eigenlijk? Het lijkt me geestelijk en lichamelijk en emotioneel gezien enorm zwaar voor jullie. Gelukkig dat Saskia verlichting kan brengen in het proces (hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, het is iets waar je terdege rekening mee houdt maar het blijft een teleurstelling.
Persoonlijk vind ik het vervelendst dat E.T. nu weer een punctie moet ondergaan.
IK merk wel dat het wat makkelijker te relativeren is nu we Saskia al hebben.
Er worden maximaal 3 pogingen vergoed door zorgverzekering. Persoonlijk denk ik dat dat ook een prima grens is, waar je jezelf dan bij neer moet leggen. Uiteraard is dit relatief eenvoudig om te zeggen met nog 2 pogingen te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef katlief het volgende:
[..]
Tot hoelang willen jullie doorgaan eigenlijk? Het lijkt me geestelijk en lichamelijk en emotioneel gezien enorm zwaar voor jullie. Gelukkig dat Saskia verlichting kan brengen in het proces (hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).
Sterkte en zorg goed voor elkaar en op naar de volgende poging!!!!
Mjah, niet helemaal eerlijk natuurlijk. Dit kan voor mensen best een opoffering zijn. En natuurlijk sta je er dan niet altijd bij stil dat je gezegend bent. Op die manier kan je namelijk alles relativeren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:26 schreef katlief het volgende:
nu vind ik het zo 'krom' dat dames die via de natuurlijke weg zwanger zijn geworden, zo kunnen klagen over dat ze beter kunnen stoppen met roken, even 9 maanden bepaalde dingen niet kunnen eten en hun glaasje moeten laten staan.
Da's waar, maar als je het tijdelijk opgeven van roken, drinken en carnivoren al een 'opoffering' vindt, dan kan kunnen ze het nog zwaar krijgen (hoor m'n moeder nog brullequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, niet helemaal eerlijk natuurlijk. Dit kan voor mensen best een opoffering zijn. En natuurlijk sta je er dan niet altijd bij stil dat je gezegend bent. Op die manier kan je namelijk alles relativeren.
De romantiek is ver te zoeken in de medische malle molen dus je hebt in weze wel gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef katlief het volgende:
(hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef dutchie het volgende:
Inderdaad E.T., je hebt het levende voorbeeld thuis rondlopen waarom je het doet.
zeg jij ook "Mama huilen... Kussssje" ?quote:
zoiets ofzo. Weet 't ook niet precies.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Leah het volgende:
Als in, als je eerder begint met spuiten, heb je meer "goeie" eitjes en dus meer embryo's?
Natuurlijk heb je helemaal gelijk. Dit soort dingen zijn natuurlijk hartstikke dom! Overstimulatie is echt gevaarlijk en zeker geen pretje.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
... En katinka, ook ik ben af en toe een beetje eigenwijs geweest door net even een tikje meer te geven. Wat je zegt, soms heb je gewoon zelf het gevoel dat je net even te kort komt. Het is natuurlijk wel bloedjelink en de kans dat de poging wordt afgebroken omdat er teveel follikels zijn is dan wel erg aanwezig. Kortom, geen aanrader
En ik vergeet te reagerenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vergeet ik nog bijna een update te geven over mijn eigen situatieWe gaan a.s. woensdag voor de 1e follikelmeting voor de cryoterugplaatsing. Erg spannend allemaal omdat het dit keer in natuurlijke cyclus gebeurt. Hopelijk overleg onze diepvriesbaby´s de ontdooiing. Ik ben wel enorm blij dat er tenminste weer iets gebeurt op dit gebied. Ik wil niet meer wachten, ik wil nu aan de beurt zijn!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef katinka het volgende:
[..]
En ik vergeet te reageren![]()
Shjit wat spannend allemaal. Cryo's lijken me juist de grotere kansen hebben. Omdat het voor jou minder belastend is. Ik duim allereerst vast voor een goeie ontdooiing!
ik kan ook niet meer wachten , en nu mag het zeker eens een keer JOU beurt zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik wil niet meer wachten, ik wil nu aan de beurt zijn!
en hopelijk is het dan wel het laatste glas alcohol dat je mag drinken voor de komende 9 maand!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank jullie wel voor alle jompelsen ik zie zelfs twee ultralurkers hier
![]()
Voorlopig kan ik niets anders doen dan afwachten. Gisteravond was ik zelfs bijna vergeten de Pregnyl te prikken. Het leek echt eeuwen terug dat ik voor het laatst geprikt heb terwijl het half december voor het laatst was. Dat was de enige bijdrage die we dit keer kunnen doen. Nu is het natuurlijk superspannend of de diepvrieskindjes het overleven. Aankomend weekend gaat er een flesje champagne open op de goede afloop![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef Badabingea het volgende:
Hopah en hopah...
Vertaling is "hopen en hopen"quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jompelmeisje wat heb je dat toch mooi gedicht![]()
Beetje steun geven kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ooooh ik kon het groen geile boekje zo gauw niet vindenWel lief van je dat je zo meeleeft. Ik ben zowieso erg verrast dat ik toch ook een paar onbekende namen hier tegenkom. Er lezen blijkbaar meer mensen mee dan ik dacht.
Ladybos, ik hoop zeker dat ik maandagavond in meervoud op bezoek kan komen bij jullie. Ze moeten eerst maar eens goed ontdooien natuurlijk
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef E.T. het volgende:
Slaapmeisje, JOUW kindjes liggen nu in een petri-schaaltje in het kille ziekenhuis..
Voor haar ook sterkte natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:52 schreef dutchie het volgende:
Er wordt ook hier vrolijk ge-voor Slaapmeisje, maar zeker ook voor Minoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |