Tot hoelang willen jullie doorgaan eigenlijk? Het lijkt me geestelijk en lichamelijk en emotioneel gezien enorm zwaar voor jullie. Gelukkig dat Saskia verlichting kan brengen in het proces (hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, het is iets waar je terdege rekening mee houdt maar het blijft een teleurstelling.
Persoonlijk vind ik het vervelendst dat E.T. nu weer een punctie moet ondergaan.
IK merk wel dat het wat makkelijker te relativeren is nu we Saskia al hebben.
Er worden maximaal 3 pogingen vergoed door zorgverzekering. Persoonlijk denk ik dat dat ook een prima grens is, waar je jezelf dan bij neer moet leggen. Uiteraard is dit relatief eenvoudig om te zeggen met nog 2 pogingen te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef katlief het volgende:
[..]
Tot hoelang willen jullie doorgaan eigenlijk? Het lijkt me geestelijk en lichamelijk en emotioneel gezien enorm zwaar voor jullie. Gelukkig dat Saskia verlichting kan brengen in het proces (hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).
Sterkte en zorg goed voor elkaar en op naar de volgende poging!!!!
Mjah, niet helemaal eerlijk natuurlijk. Dit kan voor mensen best een opoffering zijn. En natuurlijk sta je er dan niet altijd bij stil dat je gezegend bent. Op die manier kan je namelijk alles relativeren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:26 schreef katlief het volgende:
nu vind ik het zo 'krom' dat dames die via de natuurlijke weg zwanger zijn geworden, zo kunnen klagen over dat ze beter kunnen stoppen met roken, even 9 maanden bepaalde dingen niet kunnen eten en hun glaasje moeten laten staan.
Da's waar, maar als je het tijdelijk opgeven van roken, drinken en carnivoren al een 'opoffering' vindt, dan kan kunnen ze het nog zwaar krijgen (hoor m'n moeder nog brullequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, niet helemaal eerlijk natuurlijk. Dit kan voor mensen best een opoffering zijn. En natuurlijk sta je er dan niet altijd bij stil dat je gezegend bent. Op die manier kan je namelijk alles relativeren.
De romantiek is ver te zoeken in de medische malle molen dus je hebt in weze wel gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef katlief het volgende:
(hmmm, wat klinkt dat lekker fabrieksmatig weer zeg....pffff).
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef dutchie het volgende:
Inderdaad E.T., je hebt het levende voorbeeld thuis rondlopen waarom je het doet.
zeg jij ook "Mama huilen... Kussssje" ?quote:
zoiets ofzo. Weet 't ook niet precies.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Leah het volgende:
Als in, als je eerder begint met spuiten, heb je meer "goeie" eitjes en dus meer embryo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |