Had gister ff geen zin om achter de puter te kruipen,het was nl.niet zo jofel gegaan
Ik had om te beginnen al een andere gyn,een vrouw.Ik dacht:ach,dan kan het niet anders dan goed gaan...............fout gedacht........
Ze zat enorm te poeren met die eendebek,alhoewel ik m niet eens voelde bij het openen en dat heb ik meestal wel.Dat gaat prima,dacht ik toen nog.
Maar toen wilde het slangetje niet goed omhoog(daar heb ik toch die oprek-operatie voor gehad,zei ik
![]()
)en ze moest wel 3x opnieuw steken.
En toen zei ze,tegen één van de 2! anderen die erbij stond:pak DE TANG maar even......
Waarom moet dat,vroeg ik,dat is nu toch niet meer nodig?
Ja,zei ze,het slangetje buigt teveel om.......
Ik weer:waarom nemen jullie dan geen andere slangetjes,dit is nu al de zoveelste keer
Maar goed,ik kreeg dus de neiging om dit te doen
![]()
en te roepen:pak dan een rietje !!!.
Affijn,hup die tang erbij,met als gevolg een fijne scherpe pijnscheut.....wist nog net mijn tranen binnen te houden,wát een kl#$@ te-gedoe,heb ik dat weer
Toen zeiden ze tegelijk:ja,nu zit hij goed en kon het slangetje eruit.Volgens mij zag ik er nog wat inhoud inzitten,niet veel,maar toch......
Ik had de neiging om te zeggen:zo,deze poging is dus bij voorbaat al gewoon mislukt,maar heb me maar ingehouden
Al met al,geen leuke en pijnloze ervaring.
Nu maar hopen dat er een pracht van een baby word gebakken daarbinnen,hebben we toch nog een pleister op de wonde
E.T. , bij jou ook alles goed gegaan las ik.Veel succes komende weken
Groetjes,Minoes