Ik denk dat Rachel Hazes, wat Peter zei, de meest logische RH is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef ChantalC het volgende:
Ruth Hackot?
Rolf Hauters?
Robbie Hilliams?
Zeg het maar...
Oeh.... ja....... dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijnquote:
Viool er vrijwillig uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh.... ja....... dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijn![]()
Maar wel top........ want dat gaat Viool echt niet trekken![]()
Ja inderdaad... maar hij zegt ook niks geks over het programma inhoudelijk zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wel lief van de regie, dat we dit mogen horen
Hahaha ze heeft toch een zus?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ricky Hoogendijk, de kloon van Micky Hoogendijk?
En ik vind het grotendeels toch wel kotsverwekkend wat 'ie zegt en vooral hoe.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... maar hij zegt ook niks geks over het programma inhoudelijk zelf.
Haar auto staat trouwens te koopquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh.... ja....... dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijn![]()
Maar wel top........ want dat gaat Viool echt niet trekken![]()
Alleen de positieve dingen laten ze zien, voor de negatieve dingen wordt je gelijk naar de tuin verwezenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... maar hij zegt ook niks geks over het programma inhoudelijk zelf.
Eet smakelijk FBquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben eten... tot later vanavond allemaal
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Lekker eten ForeverCapsquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Vreselijk, die Ego Krolquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ik vind het grotendeels toch wel kotsverwekkend wat 'ie zegt en vooral hoe.....![]()
Mooiquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar auto staat trouwens te koop
[afbeelding]
bron: Auto André Hazes te koop aangeboden
Nee. Henk is terug, dus streams staan weer op mutequote:
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vreselijk, die Ego Krol [afbeelding]
Ja ik krijg echt kotsneigingenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vreselijk, die Ego Krol [afbeelding]
Hee Sjet, zal ik mijn bedragje in jouw envelopje doen vanavond?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Sjet het volgende:
Ik kan het woord envelopje en bedragje niet meer horen![]()
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee. Henk is terug, dus streams staan weer op mute![]()
Als ik daar die auto van kan kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Sjet, zal ik mijn bedragje in jouw envelopje doen vanavond?
zal wel niet "classy" genoeg zijn voor de bastaard-freule vermoed ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat heeft Viola tegen Rachel Hazes?
Alsof is Mickey alleen maar kleuterschool is geweest.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt kotsneigingenHet draait wel héél erg om Henk en al zijn goede acties en hoe hij alles goed op poten heeft gezet
![]()
Het gaat heel erg goed die 10 euro actiequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt kotsneigingenHet draait wel héél erg om Henk en al zijn goede acties en hoe hij alles goed op poten heeft gezet
![]()
Maar dit gesprek doet hij toch prima?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
En Rachel neemt geen blad voor de mondquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
zal wel niet "classy" genoeg zijn voor de bastaard-freule vermoed ik
Ik vond Rachel wel ok van wat ik gezien hebquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
zal wel niet "classy" genoeg zijn voor de bastaard-freule vermoed ik
Mwah.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dit gesprek doet hij toch prima?
Nee, hij eist alle credits op en het is geen gesprek, maar een monoloog en heilig verklaring van en door Henkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dit gesprek doet hij toch prima?
Bewijst maar weer dat depressieve mensen ook humor hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, ik heb eens op je CU2 link geklinkt, en dat vragenlijstje is werkelijk bijna een kopie van wat een (depressieve) vriend van mij zou invullen. Ik hoop alleen dat het een stukje beter met jou gaat, maar dat moet toch wel lukken, met HBB?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat depressieve mensen ook humor hebben
Ik hoop dat ze dat stukje van Henk van de streams gaan uitzenden vanavond, direct na het telefoongesprekquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef Sjet het volgende:
Mijn god, hoe moet dat arme mens van deze enorme woordenbrij in godsnaam een mooi item maken?Hoelang denkt Henk dat het RTL-boulevard-mens nog heeft om het item klaar te stomen voor de uitzending van vanavond?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Sjet het volgende:
He heerlijk.... die Bart!
Zijn antwoord op Henk zijn opmerking dat als RTL boulevard nu nog denkt dat ze er niet met goede bedoelingen zitten hij naar de boulevard studio gaat....... Bart--->'die is hier vlakbij toch'![]()
Zoals alle "gesprekken" die ie voert dus eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, hij eist alle credits op en het is geen gesprek, maar een monoloog en heilig verklaring van en door Henk
Was dat dan alweer? Ziet er niet echt smakelijk uitquote:
uit henk zijn stomaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt wel gesmolten diarree
Het lijkt mij heerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was dat dan alweer? Ziet er niet echt smakelijk uit![]()
Zou wel geweldig zijn. Bart die hem bij de studio van Boulevard afdropt. "Henk heeft jullie iets mede te delen beste mensen en dat doet ie graag live op tv"quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Bart wil hem nog wel brengen ook denk ik![]()
dat is al verteert hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het lijkt mij heerlijkMaar er zit vlees in, dus helaas
![]()
Ah gossie....... kan ik 'm zo ff leren hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef cuall het volgende:
Bart weet niet hoe je een linkje moet maken![]()
Wat weet Bart nou wel. Hij doet erg interessant hoor, maar verder...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef cuall het volgende:
Bart weet niet hoe je een linkje moet maken![]()
In vergelijking met een hoop andere stakkers weet ie zich nog aardig te redden achter een pcquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat weet Bart nou wel. Hij doet erg interessant hoor, maar verder...
Volgens mij ook.... hij moet alleen het toetsenbord niet zo mishandelen....... heeft 'ie zo'n hekel aan dat ding?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
In vergelijking met een hoop andere stakkers weet ie zich nog aardig te redden achter een pc
Ja, het ligt er maar net aan met wie je hem gaat vergelijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
In vergelijking met een hoop andere stakkers weet ie zich nog aardig te redden achter een pc
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef regenworm het volgende:
Grappig ik heb de topics voor Kelly en Gert aangemaakt en beide zijn vertrokken.
Had ik nou die van Viola maar aangemaakt
als je belooft dat het helpt, kan ik wel leven met een dubbel topicquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef regenworm het volgende:
Grappig ik heb de topics voor Kelly en Gert aangemaakt en beide zijn vertrokken.
Had ik nou die van Viola maar aangemaakt
een heel klein beetje welquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef cuall het volgende:
[..]
geloof je echt in magisch handelen
![]()
![]()
het moet spontaan gebeuren nu is het kansloos.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je belooft dat het helpt, kan ik wel leven met een dubbel topic
We zullen wel zien wie het gaat worden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef teamlead het volgende:
ik ben nog ff aan het zoeken op bn-ers die de mysterieuze RH zouden kunnen zijn
Ik vrees het ergste.. ik kom niet verder dan maar een paar namen...
Rachel Hazes
René de Haan
en dan nog een paar mannelijke mogelijkheden
Rick Hoogendorn
Ronald-Jan Heijn (nog zweveriger dan fiool.. konden interessante discussies worden)
Rutger Hauer ( heeft de ego-boost niet nodig waarschijnlijk)
ik vrees het ergste
Rob van Hulst?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef teamlead het volgende:
ik ben nog ff aan het zoeken op bn-ers die de mysterieuze RH zouden kunnen zijn
Ik vrees het ergste.. ik kom niet verder dan maar een paar namen...
Rachel Hazes
René de Haan
en dan nog een paar mannelijke mogelijkheden
Rick Hoogendorn
Ronald-Jan Heijn (nog zweveriger dan fiool.. konden interessante discussies worden)
Rutger Hauer ( heeft de ego-boost niet nodig waarschijnlijk)
ik vrees het ergste
Maar dat duurt nog zolangquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Athalon het volgende:
Als jullie nu gewoon tot Vrijdag wachten dan wordt het raadsel vanzelf opgelost
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Athalon het volgende:
Als jullie nu gewoon tot Vrijdag wachten dan wordt het raadsel vanzelf opgelostik heb gehoort dat henk een tweede termijn krijgt omdat het zo goed gaat
![]()
Limburgs is alleen bij vrouwen geilquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou wel cool zijn ja....
tis een kwestie van geduld, tot heel HBB Limburgs lult
Sorryquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Limburgs is alleen bij vrouwen geil
Maakt mannen homo
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Limburgs is alleen bij vrouwen geil
Maakt mannen homo
ja, maar ik zie niet helemaal in wat fiool daar tegen zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
Ik zie wel wat in Rob van Hulst met zijn achtergrond zoou hij wel in het plaatje passen qua kwaliteiten.
Hij lijkt wel wat op Jensenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar ik zie niet helemaal in wat fiool daar tegen zou kunnen hebben
Hahaha ze trips over de wallen kunnen organiserenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
Ik zie wel wat in Rob van Hulst met zijn achtergrond zou hij wel in het plaatje passen qua kwaliteiten.
Nou zo'n 2e hands soap ster is toch véél te min voor haarquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar ik zie niet helemaal in wat fiool daar tegen zou kunnen hebben
zaptquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rode kruis niet blij met HBB en bewoners dreigen op te stappen. NU/Straks OP 4!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rode kruis niet blij met HBB en bewoners dreigen op te stappen. NU/Straks OP 4!
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt mequote:
Misschien ze bedoelen dat ze met hun naam betalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt me
Halloquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt me
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt mequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie denk je dat die BN'ers betalen
Dat was een inversteringquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt me
Daar moet juist het geld vandaan komen en die mensen collecteren ook voor het rode kruis Niet de elitequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef teamlead het volgende:
waarom zou het Rode Kruis iets tegen een volks karakter hebben
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar moet juist het geld vandaan komen en die mensen collecteren ook voor het rode kruis Niet de elite![]()
Omdat ook zij boven het klootjesvolk staan, behalve om te collecterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef teamlead het volgende:
bovendien lijkt het rode kruis een probleem te hebben met "het volkse karakter"![]()
Dat is ook een vreemd statement natuurlijk.... waarom zou het Rode Kruis iets tegen een volks karakter hebben
Nu komt de ware aard naar boven van het rode kruisquote:
Ik snap daar ook echt geen sikkepit vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt me
HummieTasquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nu komt de ware aard naar boven van het rode kruis![]()
Geef mij maar Humanitas dan![]()
Ja, de bedoeling van ome Henry Dunant is allang ingehaald door de commerciequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nu komt de ware aard naar boven van het rode kruis![]()
Geef mij maar Humanitas dan![]()
in dat geval: waarom dan nog deze actiequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef bunnyma het volgende:
Is heel normaal dat Rode Kruis hier dik voor betaalt.
Ook andere goede doelen als Hartstichting of het Foster Parents Plan(tegenwoordig het Plan) betalen dik als zij een programma op de tv uitzenden.
Toen ik deze opmerking van de week al plaatste kreeg ik veel ongeloof. Maar denken jullie nu echt dat Endemol dit programma zelf betaalt.
Vandaar ook dat het Rode Kruis de stekker er uit kan trekken....ze stoppen de betaling aan Talpa en de bewoners krijgen hun loon niet meer.
Ik wist dat echt niet hoor, naief als ik ben, dacht ik altijd dat zulke dingen belangenloos gebeurde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef bunnyma het volgende:
Is heel normaal dat Rode Kruis hier dik voor betaalt.
Ook andere goede doelen als Hartstichting of het Foster Parents Plan(tegenwoordig het Plan) betalen dik als zij een programma op de tv uitzenden.
Toen ik deze opmerking van de week al plaatste kreeg ik veel ongeloof. Maar denken jullie nu echt dat Endemol dit programma zelf betaalt.
Vandaar ook dat het Rode Kruis de stekker er uit kan trekken....ze stoppen de betaling aan Talpa en de bewoners krijgen hun loon niet meer.
Inderdaad, want een Bingo avond is wel er min voor het bloedende kruisquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wist dat echt niet hoor, naief als ik ben, dacht ik altijd dat zulke dingen belangenloos gebeurde.
Nou dan denk ik ook dat HBB van de buis gaat![]()
Het rode kruis een wereldorganisatie waarin meer geld omgaat dan in menig multinational.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef cuall het volgende:
Als dit echt waar is, ga ik ook wel anders tegen het Rode Kruis aan kijken![]()
Ze hopen natuurlijk meer op te halen dan het programma kost en ze krijgen nog meer naamsbekendheid ( Hoewel het RK dat eigenlijk niet meer nodig heeft)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dat geval: waarom dan nog deze actieBouw dat huis dan gewoon...
dat vind ik ook geen probleem, maar ik vind het wel een probleem worden als het Rode Kruis niet met "het volk" geasocieerd wenst te worden... dat ze dan ook maar gaan collecteren bij de zo geliefde elite...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het rode kruis een wereldorganisatie waarin meer geld omgaat dan in menig multinational.
Die mensen die bij het rode kruis werken doen dat ook echt niet allemaal vrijwillig
Er was laatst inderdaad best veel ophef over de CEO van het Rode Kruis, dat die in een Maserati rondrijdt en dat dat allemaal niet kon..... maarja, volgens mij mag die man in verhouding best in dezelfde orde van grootte verdienen als bij een multinational. Uiteraard meer aan de lage kant, vanwege het idealistische karakter en de goodwillquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het rode kruis een wereldorganisatie waarin meer geld omgaat dan in menig multinational.
Die mensen die bij het rode kruis werken doen dat ook echt niet allemaal vrijwillig
Het is net 'zo'n organisatie als de FNV of Abvacabo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed en dat vind ik prima, er moet brood op de plank komen, maar als ze deze vorm van geld op halen te min vinden. Dat het onvoldoende standing heeft, daar heb ik moeite mee. Hoe haal je het in je hoofd om neer te kijken op het gewone volk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
daar ben ik het idd volledig mee eens.. Het is niet niks om zo'n organisatie te moeten aansturen en daar mag best een goed salaris tegenover staanquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er was laatst inderdaad best veel ophef over de CEO van het Rode Kruis, dat die in een Maserati rondrijdt en dat dat allemaal niet kon..... maarja, volgens mij mag die man in verhouding best in dezelfde orde van grootte verdienen als bij een multinational. Uiteraard meer aan de lage kant, vanwege het idealistische karakter en de goodwill, maar hij doet geen werk van Jan Modaal, dus hoeft hij wat mij betreft niet als Jan Modaal betaald te worden.
bronquote:Salaris directeur Rode Kruis 158.000 euro
DEN HAAG - Algemeen-directeur J. Post van het Nederlandse Rode Kruis verdient per jaar 158.000 euro. Dat heeft het Rode Kruis donderdag bekendgemaakt.
De organisatie brengt het salaris van topman Post naar buiten na de onrust die ontstond rond het salaris van de directeur van de Nederlandse Hartstichting. Onlangs werd bekend dat die 170.000 euro ontvangt. Dat wekte beroering bij de achterban van die stichting.
Het Rode Kruis heeft de salarissen van zijn directie nooit in de openheid willen brengen. "Het Rode Kruis was en is van mening dat het op grond van privacy-redenen niet gepast is om individuele salarisbedragen te noemen. De huidige media-aandacht voor directiesalarissen bij goede doelen heeft het bestuur doen besluiten nu openheid te geven", aldus de organisatie.
Dan moeten ze ff bij jou langs als hautaine teringdwergquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik ook geen probleem, maar ik vind het wel een probleem worden als het Rode Kruis niet met "het volk" geasocieerd wenst te worden... dat ze dan ook maar gaan collecteren bij de zo geliefde elite...
de vorige BBquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Athalon het volgende:
Laten we ff eerlijk wezen, hebben jullie al één programma van Talpa de eindstreep zien halen![]()
En niet alleen bij het rode kruis, dit is bij alle grote organisatie's zo. Hartstichting, nierstichting en noem maar op.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
als zij HBB te volks vinden, hoeven ze bij mij niet meer langs te komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan moeten ze ff bij jou langs als hautaine teringdwerg![]()
Nixfactorquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Athalon het volgende:
Laten we ff eerlijk wezen, hebben jullie al één programma van Talpa de eindstreep zien halen![]()
Ben nou dan wel benieuwd hoe groot de Nederlandse Hartstichting is en hoeveel mensen er werken en hoeveel beleid en strategie er uitgestippeld moet worden e.d. Dat is bij dat soort stichtingen altijd erg verschillend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef D.Rose het volgende:
Genoeg geld binnen het rode kruis
[..]
bron
Oke nu al die andere programma's opnoemenquote:
verder ken ik er geen, ik kijk nooit Talpaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:05 schreef Athalon het volgende:
[..]
Oke nu al die andere programma's opnoemen![]()
eetsequote:
Zoals ik al zei NixFactorquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:05 schreef Athalon het volgende:
[..]
Oke nu al die andere programma's opnoemenik bdoel de echt culturele programma's natuurlijk, zoals ballet, opera en operette programma's
![]()
![]()
Ik zie nooit Talpa op tv ik hoor alleen altijd klagende artiesten en anderen dat hun programma's weer gedumpt zijn na een paar afleveringen.quote:Zoals ik al zei NixFactor
Zal waarschijnlijk de man van "Gefelicitaart" zijn, die komt helpen met de appeltaarten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
Wie is die man die tussen Bonnie en John zit?
Okejquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk de man van "Gefelicitaart" zijn, die komt helpen met de appeltaarten.
Dank je Cuall... net gekeken... was veel leuker dan wat NSE ons voorschotelde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef cuall het volgende:
Hier het stuk van gisteren van Gert bij RTLboulevard
Funniest Homevideos schijnt prima te lopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Athalon het volgende:
BEW terugquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Cuall... net gekeken... was veel leuker dan wat NSE ons voorschotelde.
Hoi allemaal BEW
Dat had ik hem niet gegeven... dacht dat die veel ouder was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef bunnyma het volgende:
28 februari wordt de man van Viola 50 jaar.![]()
![]()
Dat is gvd een herhaling van 1000000000 andere tv zenders de afgelopen 1,5 miljoen jaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Funniest Homevideos schijnt prima te lopen
Waar vergiste hij zich in?quote:
Helemaal uitgezogen tot op het laatste walvisvbotjequote:Funniest Homevideos schijnt prima te lopen
Wil jou wel eens zien als je met zo'n secreet als Viola getrouwd zou moeten zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik hem niet gegeven... dacht dat die veel ouder was.
Moet je ff mee ophouden dat te zeggen... je moet niet de Goden gaan verzoeken natuurlijkquote:
Lieve vrouw die Violaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Wil jou wel eens zien als je met zo'n secreet als Viola getrouwd zou moeten zijn
Dan tellen jaren dubbel voor je uiterlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Wil jou wel eens zien als je met zo'n secreet als Viola getrouwd zou moeten zijn
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je ff mee ophouden dat te zeggen... je moet niet de Goden gaan verzoeken natuurlijk
Daphnequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Cuall... net gekeken... was veel leuker dan wat NSE ons voorschotelde.
Hoi allemaal BEW
Tropen of Viola Jaren genoemdquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan tellen jaren dubbel voor je uiterlijk![]()
Zeker.... daar kwam hij tenminste aan het woord. Bij dat NSB eh E niet en lachten ze hem nog uit ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DaphneBunskoek
Leuk stukkie over Gert trouwens.
Het is totaal geen hotel... er slaapt niemand... het is meer een restaurant en evenementenzaal ondertussen... op zich niks mis mee. Maar de vlag dekt de lading niet geheel meer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het toch steeds minder een hotel worden....meer een actie-bureau.
Veel plezier Bongquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me nu installeren voor de TV voor de reguliere uitzending en daarna het Journaal
Dus....om 20:32:47 ben ik weer terug
Daphnequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker.... daar kwam hij tenminste aan het woord. Bij dat NSB eh E niet en lachten ze hem nog uit ook.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daphne
[afbeelding]
En Gert uiteraard![]()
Ze lijkt wel van plasticquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daphne
[afbeelding]
En Gert uiteraard![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: Even geen tegenspraak.... de parkeergarage gaat om 12 uur dicht.
Viola: Nee hoor... die garage gaat niet dicht
Henk: ik zeg nog niet tegenspreken, er hangen hier overal camera's en mensen kijken mee op internet
Ofwel... ze willen die mensen voor half 12 weghebben iedere avond
Tjeeeessss.... wat een liegnichtquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: Even geen tegenspraak.... de parkeergarage gaat om 12 uur dicht.
Viola: Nee hoor... die garage gaat niet dicht
Henk: ik zeg nog niet tegenspreken, er hangen hier overal camera's en mensen kijken mee op internet
Ofwel... ze willen die mensen voor half 12 weghebben iedere avond
Denk jij ook nog steeds dat menstruatie moord is?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ach God, weer een dood kuikentje
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk jij ook nog steeds dat menstruatie moord is?![]()
Hahaha geweldig wat een domheid ookquote:
Omniet al te dom over te komen maar welk logo is dat welk er op staat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Foreverblue het volgende:
De taart... en nee ik bedoel dit keer niet Viola
[afbeelding]
Henk luisterde helemaal niet naar die verslaggeefster, hij was alleen maar bezig met zijn eigen Heilig verklaring.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef frizti het volgende:
Henkie zegt dat volgens de redaktie van Boulevard het Rode Kruis wel positief is.
Volgens de uitzending van Boulevard dus niet.
Ik snap het niet meer. Wie liegt er nu?
COC... homoclubquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Omniet al te dom over te komen maar welk logo is dat welk er op staat?
Het zal wel weer eens niet waar zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
Er komen 12 man... met de bb5 avond... dus Tanja niet denk ik.
Of Boulevard houdt gewoon van stemmingmakerij....quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Henk luisterde helemaal niet naar die verslaggeefster, hij was alleen maar bezig met zijn eigen Heilig verklaring.
Ja, het is nu een evenementenburo ipv een hotelquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het toch steeds minder een hotel worden....meer een actie-bureau.
Ik dacht het ook al maar ik kon idd het COC ff niet koppelen met HBB.. Maar het had natuurlijk (wat dom ook van me) met Henk te makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
COC... homoclubEn nee ik ben geen lid... dat zei Henk net.
Ik weet niet zeker of dat zo is hoor... ik ving vanmiddag ook de naam van Menno op... maar kon door alle bijgeluiden niet horen wat er precies gezegd werd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet waar zijn
Aasgier die Tanja, BB gewoon gebruikt om weg te vluchten van die Antilliaan en haar leven huis
Je doet toch aan BB5 omdat je daar intrinsieke motivatie voor hebt
Hij is ergens voor uitgeroepen door het COC:quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al maar ik kon idd het COC ff niet koppelen met HBB.. Maar het had natuurlijk (wat dom ook van me) met Henk te maken
De Teutul's zijn veelste volksquote:
Wreed!quote:
Paulie jr. is anders wel een lekkertje...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Paulie jr. is anders wel een lekkertje...
Hai Muertequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
Hoi FB, FOK! bij jou ook zo traag?quote:
De motoren interesseren me niet zo... Vind het gewoon leuk om naar Paulie jr te kijken en hoe die soms ruzie maakt met zijn pa....quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef cuall het volgende:
ik ben gek op hun serie, ik val wel op bikers
![]()
Fok? Nee nu gaat het redelijk... de snelheid vanmiddag was om tequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi FB, FOK! bij jou ook zo traag?
Ze moet wel toestemming geven toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
Henk denkt echt dat de Koningin bepaald wie er een ridderorde krijgt![]()
![]()
Graag gedaan hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Muerte![]()
... nog bedankt voor je mooie berichtje![]()
![]()
![]()
Daar weet TL vast het antwoord wel opquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moet wel toestemming geven toch?
Hamerstuk volgens mij...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, heb ik ook, ik vind hun motoren vaak niet echt mooi, al vind ik het wel knap hoe ze alles maken. Maar de communicatie is echt het einde, in die seriequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De motoren interesseren me niet zo... Vind het gewoon leuk om naar Paulie jr te kijken en hoe die soms ruzie maakt met zijn pa....
![]()
![]()
![]()
Het is hier echt om te huilen en aan mijn verbinding ligt het niet, want andere sites werken prima.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Fok? Nee nu gaat het redelijk... de snelheid vanmiddag was om te![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef cuall het volgende:
Ja, heb ik ook, ik vind hun motoren vaak niet echt mooi, al vind ik het wel knap hoe ze alles maken. Maar de communicatie is echt het einde, in die serie![]()
Ik was blij verrast, vanmorgenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
Ik had geen idee hoe je daar een plaatje neer kon zetten, na 3 pogingen en even zovele mislukkingen heb ik het linkje maar achtergelaten.![]()
Nee, ik heb het telefoongesprek via de streams gehoord en de verslaggeester kwam nauwelijks aan het woord.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Of Boulevard houdt gewoon van stemmingmakerij....
Maar waarschijnlijk gewoon beide opties
Dat had ik vanmiddag dus met Fok. Heb je Chello?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is hier echt om te huilen en aan mijn verbinding ligt het niet, want andere sites werken prima.
Navond Snaptnixquote:
Jij denkt toch niet echt dat zij zich daar mee bezig houdt, er krijgen jaarlijks zoveel mensen een lintje. Ze zal wel ergens een handtekening zetten, maar verderquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
The Female Terminatorquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef Foreverblue het volgende:
Hier een cap om je blijer van te laten worden
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag dus met Fok. Heb je Chello?
Hier een cap om je blijer van te laten worden
[afbeelding]
Dan is het denk ik een Chello probleem met de DNS servers.quote:
Avond schatje.quote:
of zoals bart zei:quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet waar zijn
Aasgier die Tanja, BB gewoon gebruikt om weg te vluchten van die Antilliaan en haar leven huis
Je doet toch aan BB5 omdat je daar intrinsieke motivatie voor hebt
quote:stelletje bloedzuigers
Alweer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is het denk ik een Chello probleem met de DNS servers.
Ik ken het probleemquote:
Bedankt, zal het straks eens proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het probleem
Vul anders deze waarden voor DNS eens handmatig in, is een goede snelle vind ik:
Prim : 212.0.224.53
Sec : 212.0.226.187
Psttt... Welke serie, welke zender?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De motoren interesseren me niet zo... Vind het gewoon leuk om naar Paulie jr te kijken en hoe die soms ruzie maakt met zijn pa....
![]()
![]()
![]()
Asjequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bedankt, zal het straks eens proberen.![]()
de eerste die er het langste inzitquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Vanavond om 12 uur is Bart de eerste in Nederland die het langst in een Big Brother huis heeft gezeten bij elkaar.
Bart wil dat er niks aan gedaan wordt.
[afbeelding]
Jep... hebben het uitbesteed dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef D.Rose het volgende:
Staat die kerel daar nu de taarten te bakken die de bewoners zouden moeten bakken
Zo kan je het ook omschrijven jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de eerste die er het langste inzit
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Vanavond om 12 uur is Bart de eerste in Nederland die het langst in een Big Brother huis heeft gezeten bij elkaar.
Bart wil dat er niks aan gedaan wordt.
[afbeelding]
zo zeg je het ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo kan je het ook omschrijven ja
Whahahaha... dat is opgeheven volgens mij door Hummie... want de bb5 bewoners mogen nu ineens wel komen zaterdagquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
we mogen dit concept niet naast het BB concept zetten
![]()
Het word pas eng als Steven Segal naar HBB wil kijken voor Violaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ze gaan vanavond Critical Dessision kijken... wat een bout film is dat.
Viola wil kijken voor Steven Segal... dan weet ze nog niet dat die maar heel even meedoet en dan dood gaat
OCC. orange county, American choppers op Discoveryquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef demins het volgende:
[..]
Psttt... Welke serie, welke zender?
Whahahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:11 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het word pas eng als Steven Segal naar HBB wil kijken voor Viola![]()
Wat een rotzooi op dat bureau zeg, zo kan je toch niet werkenquote:
Zo is ze echt de Terminator...quote:
ze?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo is ze echt de Terminator...![]()
![]()
[afbeelding]
Dat is de Terminator uit T3quote:
Die doet mee ja... maar dit is de evil terminator... arnie is de beschermende terminatorquote:
Kristanna nog wat... ff checken op IMDBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |