Nee, ik heb het telefoongesprek via de streams gehoord en de verslaggeester kwam nauwelijks aan het woord.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Of Boulevard houdt gewoon van stemmingmakerij....
Maar waarschijnlijk gewoon beide opties
Dat had ik vanmiddag dus met Fok. Heb je Chello?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is hier echt om te huilen en aan mijn verbinding ligt het niet, want andere sites werken prima.
Navond Snaptnixquote:
Jij denkt toch niet echt dat zij zich daar mee bezig houdt, er krijgen jaarlijks zoveel mensen een lintje. Ze zal wel ergens een handtekening zetten, maar verderquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moet wel toestemming geven toch?
The Female Terminatorquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef Foreverblue het volgende:
Hier een cap om je blijer van te laten worden
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag dus met Fok. Heb je Chello?
Hier een cap om je blijer van te laten worden
[afbeelding]
Dan is het denk ik een Chello probleem met de DNS servers.quote:
Avond schatje.quote:
of zoals bart zei:quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet waar zijn
Aasgier die Tanja, BB gewoon gebruikt om weg te vluchten van die Antilliaan en haar leven huis
Je doet toch aan BB5 omdat je daar intrinsieke motivatie voor hebt
quote:stelletje bloedzuigers
Alweer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is het denk ik een Chello probleem met de DNS servers.
Ik ken het probleemquote:
Bedankt, zal het straks eens proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het probleem
Vul anders deze waarden voor DNS eens handmatig in, is een goede snelle vind ik:
Prim : 212.0.224.53
Sec : 212.0.226.187
Psttt... Welke serie, welke zender?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De motoren interesseren me niet zo... Vind het gewoon leuk om naar Paulie jr te kijken en hoe die soms ruzie maakt met zijn pa....
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |