quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daphne
[afbeelding]
En Gert uiteraard![]()
Ze lijkt wel van plasticquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daphne
[afbeelding]
En Gert uiteraard![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: Even geen tegenspraak.... de parkeergarage gaat om 12 uur dicht.
Viola: Nee hoor... die garage gaat niet dicht
Henk: ik zeg nog niet tegenspreken, er hangen hier overal camera's en mensen kijken mee op internet
Ofwel... ze willen die mensen voor half 12 weghebben iedere avond
Tjeeeessss.... wat een liegnichtquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: Even geen tegenspraak.... de parkeergarage gaat om 12 uur dicht.
Viola: Nee hoor... die garage gaat niet dicht
Henk: ik zeg nog niet tegenspreken, er hangen hier overal camera's en mensen kijken mee op internet
Ofwel... ze willen die mensen voor half 12 weghebben iedere avond
Denk jij ook nog steeds dat menstruatie moord is?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ach God, weer een dood kuikentje
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk jij ook nog steeds dat menstruatie moord is?![]()
Hahaha geweldig wat een domheid ookquote:
Omniet al te dom over te komen maar welk logo is dat welk er op staat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Foreverblue het volgende:
De taart... en nee ik bedoel dit keer niet Viola
[afbeelding]
Henk luisterde helemaal niet naar die verslaggeefster, hij was alleen maar bezig met zijn eigen Heilig verklaring.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef frizti het volgende:
Henkie zegt dat volgens de redaktie van Boulevard het Rode Kruis wel positief is.
Volgens de uitzending van Boulevard dus niet.
Ik snap het niet meer. Wie liegt er nu?
COC... homoclubquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Omniet al te dom over te komen maar welk logo is dat welk er op staat?
Het zal wel weer eens niet waar zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
Er komen 12 man... met de bb5 avond... dus Tanja niet denk ik.
Of Boulevard houdt gewoon van stemmingmakerij....quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Henk luisterde helemaal niet naar die verslaggeefster, hij was alleen maar bezig met zijn eigen Heilig verklaring.
Ja, het is nu een evenementenburo ipv een hotelquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het toch steeds minder een hotel worden....meer een actie-bureau.
Ik dacht het ook al maar ik kon idd het COC ff niet koppelen met HBB.. Maar het had natuurlijk (wat dom ook van me) met Henk te makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
COC... homoclubEn nee ik ben geen lid... dat zei Henk net.
Ik weet niet zeker of dat zo is hoor... ik ving vanmiddag ook de naam van Menno op... maar kon door alle bijgeluiden niet horen wat er precies gezegd werd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet waar zijn
Aasgier die Tanja, BB gewoon gebruikt om weg te vluchten van die Antilliaan en haar leven huis
Je doet toch aan BB5 omdat je daar intrinsieke motivatie voor hebt
Hij is ergens voor uitgeroepen door het COC:quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al maar ik kon idd het COC ff niet koppelen met HBB.. Maar het had natuurlijk (wat dom ook van me) met Henk te maken
De Teutul's zijn veelste volksquote:
Wreed!quote:
Paulie jr. is anders wel een lekkertje...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Paulie jr. is anders wel een lekkertje...
Hai Muertequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
Hoi FB, FOK! bij jou ook zo traag?quote:
De motoren interesseren me niet zo... Vind het gewoon leuk om naar Paulie jr te kijken en hoe die soms ruzie maakt met zijn pa....quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef cuall het volgende:
ik ben gek op hun serie, ik val wel op bikers
![]()
Fok? Nee nu gaat het redelijk... de snelheid vanmiddag was om tequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi FB, FOK! bij jou ook zo traag?
Ze moet wel toestemming geven toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
Henk denkt echt dat de Koningin bepaald wie er een ridderorde krijgt![]()
![]()
Graag gedaan hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Muerte![]()
... nog bedankt voor je mooie berichtje![]()
![]()
![]()
Daar weet TL vast het antwoord wel opquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moet wel toestemming geven toch?
Hamerstuk volgens mij...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Foreverblue het volgende:
Ze moet wel toestemming geven toch?
Ja, heb ik ook, ik vind hun motoren vaak niet echt mooi, al vind ik het wel knap hoe ze alles maken. Maar de communicatie is echt het einde, in die seriequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De motoren interesseren me niet zo... Vind het gewoon leuk om naar Paulie jr te kijken en hoe die soms ruzie maakt met zijn pa....
![]()
![]()
![]()
Het is hier echt om te huilen en aan mijn verbinding ligt het niet, want andere sites werken prima.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Fok? Nee nu gaat het redelijk... de snelheid vanmiddag was om te![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef cuall het volgende:
Ja, heb ik ook, ik vind hun motoren vaak niet echt mooi, al vind ik het wel knap hoe ze alles maken. Maar de communicatie is echt het einde, in die serie![]()
Ik was blij verrast, vanmorgenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
Ik had geen idee hoe je daar een plaatje neer kon zetten, na 3 pogingen en even zovele mislukkingen heb ik het linkje maar achtergelaten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |