Dat had ik hem niet gegeven... dacht dat die veel ouder was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef bunnyma het volgende:
28 februari wordt de man van Viola 50 jaar.![]()
![]()
Dat is gvd een herhaling van 1000000000 andere tv zenders de afgelopen 1,5 miljoen jaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Funniest Homevideos schijnt prima te lopen
Waar vergiste hij zich in?quote:
Helemaal uitgezogen tot op het laatste walvisvbotjequote:Funniest Homevideos schijnt prima te lopen
Wil jou wel eens zien als je met zo'n secreet als Viola getrouwd zou moeten zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik hem niet gegeven... dacht dat die veel ouder was.
Moet je ff mee ophouden dat te zeggen... je moet niet de Goden gaan verzoeken natuurlijkquote:
Lieve vrouw die Violaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Wil jou wel eens zien als je met zo'n secreet als Viola getrouwd zou moeten zijn
Dan tellen jaren dubbel voor je uiterlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Wil jou wel eens zien als je met zo'n secreet als Viola getrouwd zou moeten zijn
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je ff mee ophouden dat te zeggen... je moet niet de Goden gaan verzoeken natuurlijk
Daphnequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Cuall... net gekeken... was veel leuker dan wat NSE ons voorschotelde.
Hoi allemaal BEW
Tropen of Viola Jaren genoemdquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan tellen jaren dubbel voor je uiterlijk![]()
Zeker.... daar kwam hij tenminste aan het woord. Bij dat NSB eh E niet en lachten ze hem nog uit ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DaphneBunskoek
Leuk stukkie over Gert trouwens.
Het is totaal geen hotel... er slaapt niemand... het is meer een restaurant en evenementenzaal ondertussen... op zich niks mis mee. Maar de vlag dekt de lading niet geheel meer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het toch steeds minder een hotel worden....meer een actie-bureau.
Veel plezier Bongquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me nu installeren voor de TV voor de reguliere uitzending en daarna het Journaal
Dus....om 20:32:47 ben ik weer terug
Daphnequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker.... daar kwam hij tenminste aan het woord. Bij dat NSB eh E niet en lachten ze hem nog uit ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |