Hahaha ze trips over de wallen kunnen organiserenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
Ik zie wel wat in Rob van Hulst met zijn achtergrond zou hij wel in het plaatje passen qua kwaliteiten.
Nou zo'n 2e hands soap ster is toch véél te min voor haarquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar ik zie niet helemaal in wat fiool daar tegen zou kunnen hebben
zaptquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rode kruis niet blij met HBB en bewoners dreigen op te stappen. NU/Straks OP 4!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rode kruis niet blij met HBB en bewoners dreigen op te stappen. NU/Straks OP 4!
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt mequote:
Misschien ze bedoelen dat ze met hun naam betalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt me
Halloquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt me
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt mequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie denk je dat die BN'ers betalen
Dat was een inversteringquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt me
Daar moet juist het geld vandaan komen en die mensen collecteren ook voor het rode kruis Niet de elitequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef teamlead het volgende:
waarom zou het Rode Kruis iets tegen een volks karakter hebben
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar moet juist het geld vandaan komen en die mensen collecteren ook voor het rode kruis Niet de elite![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |