Was dat dan alweer? Ziet er niet echt smakelijk uitquote:
uit henk zijn stomaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt wel gesmolten diarree
Het lijkt mij heerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was dat dan alweer? Ziet er niet echt smakelijk uit![]()
Zou wel geweldig zijn. Bart die hem bij de studio van Boulevard afdropt. "Henk heeft jullie iets mede te delen beste mensen en dat doet ie graag live op tv"quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Bart wil hem nog wel brengen ook denk ik![]()
dat is al verteert hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het lijkt mij heerlijkMaar er zit vlees in, dus helaas
![]()
Ah gossie....... kan ik 'm zo ff leren hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef cuall het volgende:
Bart weet niet hoe je een linkje moet maken![]()
Wat weet Bart nou wel. Hij doet erg interessant hoor, maar verder...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef cuall het volgende:
Bart weet niet hoe je een linkje moet maken![]()
In vergelijking met een hoop andere stakkers weet ie zich nog aardig te redden achter een pcquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat weet Bart nou wel. Hij doet erg interessant hoor, maar verder...
Volgens mij ook.... hij moet alleen het toetsenbord niet zo mishandelen....... heeft 'ie zo'n hekel aan dat ding?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
In vergelijking met een hoop andere stakkers weet ie zich nog aardig te redden achter een pc
Ja, het ligt er maar net aan met wie je hem gaat vergelijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
In vergelijking met een hoop andere stakkers weet ie zich nog aardig te redden achter een pc
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef regenworm het volgende:
Grappig ik heb de topics voor Kelly en Gert aangemaakt en beide zijn vertrokken.
Had ik nou die van Viola maar aangemaakt
als je belooft dat het helpt, kan ik wel leven met een dubbel topicquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef regenworm het volgende:
Grappig ik heb de topics voor Kelly en Gert aangemaakt en beide zijn vertrokken.
Had ik nou die van Viola maar aangemaakt
een heel klein beetje welquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef cuall het volgende:
[..]
geloof je echt in magisch handelen
![]()
![]()
het moet spontaan gebeuren nu is het kansloos.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je belooft dat het helpt, kan ik wel leven met een dubbel topic
We zullen wel zien wie het gaat worden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef teamlead het volgende:
ik ben nog ff aan het zoeken op bn-ers die de mysterieuze RH zouden kunnen zijn
Ik vrees het ergste.. ik kom niet verder dan maar een paar namen...
Rachel Hazes
René de Haan
en dan nog een paar mannelijke mogelijkheden
Rick Hoogendorn
Ronald-Jan Heijn (nog zweveriger dan fiool.. konden interessante discussies worden)
Rutger Hauer ( heeft de ego-boost niet nodig waarschijnlijk)
ik vrees het ergste
Rob van Hulst?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef teamlead het volgende:
ik ben nog ff aan het zoeken op bn-ers die de mysterieuze RH zouden kunnen zijn
Ik vrees het ergste.. ik kom niet verder dan maar een paar namen...
Rachel Hazes
René de Haan
en dan nog een paar mannelijke mogelijkheden
Rick Hoogendorn
Ronald-Jan Heijn (nog zweveriger dan fiool.. konden interessante discussies worden)
Rutger Hauer ( heeft de ego-boost niet nodig waarschijnlijk)
ik vrees het ergste
Maar dat duurt nog zolangquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Athalon het volgende:
Als jullie nu gewoon tot Vrijdag wachten dan wordt het raadsel vanzelf opgelost
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Athalon het volgende:
Als jullie nu gewoon tot Vrijdag wachten dan wordt het raadsel vanzelf opgelostik heb gehoort dat henk een tweede termijn krijgt omdat het zo goed gaat
![]()
Limburgs is alleen bij vrouwen geilquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou wel cool zijn ja....
tis een kwestie van geduld, tot heel HBB Limburgs lult
Sorryquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Limburgs is alleen bij vrouwen geil
Maakt mannen homo
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Limburgs is alleen bij vrouwen geil
Maakt mannen homo
ja, maar ik zie niet helemaal in wat fiool daar tegen zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
Ik zie wel wat in Rob van Hulst met zijn achtergrond zoou hij wel in het plaatje passen qua kwaliteiten.
Hij lijkt wel wat op Jensenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar ik zie niet helemaal in wat fiool daar tegen zou kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |