Ik denk dat Rachel Hazes, wat Peter zei, de meest logische RH is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef ChantalC het volgende:
Ruth Hackot?
Rolf Hauters?
Robbie Hilliams?
Zeg het maar...
Oeh.... ja....... dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijnquote:
Viool er vrijwillig uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh.... ja....... dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijn![]()
Maar wel top........ want dat gaat Viool echt niet trekken![]()
Ja inderdaad... maar hij zegt ook niks geks over het programma inhoudelijk zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wel lief van de regie, dat we dit mogen horen
Hahaha ze heeft toch een zus?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ricky Hoogendijk, de kloon van Micky Hoogendijk?
En ik vind het grotendeels toch wel kotsverwekkend wat 'ie zegt en vooral hoe.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... maar hij zegt ook niks geks over het programma inhoudelijk zelf.
Haar auto staat trouwens te koopquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh.... ja....... dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijn![]()
Maar wel top........ want dat gaat Viool echt niet trekken![]()
Alleen de positieve dingen laten ze zien, voor de negatieve dingen wordt je gelijk naar de tuin verwezenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... maar hij zegt ook niks geks over het programma inhoudelijk zelf.
Eet smakelijk FBquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben eten... tot later vanavond allemaal
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Lekker eten ForeverCapsquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Vreselijk, die Ego Krolquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ik vind het grotendeels toch wel kotsverwekkend wat 'ie zegt en vooral hoe.....![]()
Mooiquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar auto staat trouwens te koop
[afbeelding]
bron: Auto André Hazes te koop aangeboden
Nee. Henk is terug, dus streams staan weer op mutequote:
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vreselijk, die Ego Krol [afbeelding]
Ja ik krijg echt kotsneigingenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vreselijk, die Ego Krol [afbeelding]
Hee Sjet, zal ik mijn bedragje in jouw envelopje doen vanavond?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Sjet het volgende:
Ik kan het woord envelopje en bedragje niet meer horen![]()
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee. Henk is terug, dus streams staan weer op mute![]()
Als ik daar die auto van kan kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Sjet, zal ik mijn bedragje in jouw envelopje doen vanavond?
zal wel niet "classy" genoeg zijn voor de bastaard-freule vermoed ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat heeft Viola tegen Rachel Hazes?
Alsof is Mickey alleen maar kleuterschool is geweest.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt kotsneigingenHet draait wel héél erg om Henk en al zijn goede acties en hoe hij alles goed op poten heeft gezet
![]()
Het gaat heel erg goed die 10 euro actiequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt kotsneigingenHet draait wel héél erg om Henk en al zijn goede acties en hoe hij alles goed op poten heeft gezet
![]()
Maar dit gesprek doet hij toch prima?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
En Rachel neemt geen blad voor de mondquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
zal wel niet "classy" genoeg zijn voor de bastaard-freule vermoed ik
Ik vond Rachel wel ok van wat ik gezien hebquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
zal wel niet "classy" genoeg zijn voor de bastaard-freule vermoed ik
Mwah.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dit gesprek doet hij toch prima?
Nee, hij eist alle credits op en het is geen gesprek, maar een monoloog en heilig verklaring van en door Henkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dit gesprek doet hij toch prima?
Bewijst maar weer dat depressieve mensen ook humor hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, ik heb eens op je CU2 link geklinkt, en dat vragenlijstje is werkelijk bijna een kopie van wat een (depressieve) vriend van mij zou invullen. Ik hoop alleen dat het een stukje beter met jou gaat, maar dat moet toch wel lukken, met HBB?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat depressieve mensen ook humor hebben
Ik hoop dat ze dat stukje van Henk van de streams gaan uitzenden vanavond, direct na het telefoongesprekquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef Sjet het volgende:
Mijn god, hoe moet dat arme mens van deze enorme woordenbrij in godsnaam een mooi item maken?Hoelang denkt Henk dat het RTL-boulevard-mens nog heeft om het item klaar te stomen voor de uitzending van vanavond?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Sjet het volgende:
He heerlijk.... die Bart!
Zijn antwoord op Henk zijn opmerking dat als RTL boulevard nu nog denkt dat ze er niet met goede bedoelingen zitten hij naar de boulevard studio gaat....... Bart--->'die is hier vlakbij toch'![]()
Zoals alle "gesprekken" die ie voert dus eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, hij eist alle credits op en het is geen gesprek, maar een monoloog en heilig verklaring van en door Henk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |