Hahaha ze trips over de wallen kunnen organiserenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
Ik zie wel wat in Rob van Hulst met zijn achtergrond zou hij wel in het plaatje passen qua kwaliteiten.
Nou zo'n 2e hands soap ster is toch véél te min voor haarquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar ik zie niet helemaal in wat fiool daar tegen zou kunnen hebben
zaptquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rode kruis niet blij met HBB en bewoners dreigen op te stappen. NU/Straks OP 4!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rode kruis niet blij met HBB en bewoners dreigen op te stappen. NU/Straks OP 4!
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt mequote:
Misschien ze bedoelen dat ze met hun naam betalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt me
Halloquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vond ik ook de meest vreemde opmerking idd.... Besteed dat geld dan aan het MM-huis lijkt me
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt mequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie denk je dat die BN'ers betalen
Dat was een inversteringquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt me
Daar moet juist het geld vandaan komen en die mensen collecteren ook voor het rode kruis Niet de elitequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef teamlead het volgende:
waarom zou het Rode Kruis iets tegen een volks karakter hebben
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar moet juist het geld vandaan komen en die mensen collecteren ook voor het rode kruis Niet de elite![]()
Omdat ook zij boven het klootjesvolk staan, behalve om te collecterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef teamlead het volgende:
bovendien lijkt het rode kruis een probleem te hebben met "het volkse karakter"![]()
Dat is ook een vreemd statement natuurlijk.... waarom zou het Rode Kruis iets tegen een volks karakter hebben
Nu komt de ware aard naar boven van het rode kruisquote:
Ik snap daar ook echt geen sikkepit vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je een programma maakt om geld in te zamelen, lijkt me niet dat het betreffende goede doel meebetaalt.... Sigaar uit eigen doos is niet echt handig lijkt me
HummieTasquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nu komt de ware aard naar boven van het rode kruis![]()
Geef mij maar Humanitas dan![]()
Ja, de bedoeling van ome Henry Dunant is allang ingehaald door de commerciequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nu komt de ware aard naar boven van het rode kruis![]()
Geef mij maar Humanitas dan![]()
in dat geval: waarom dan nog deze actiequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef bunnyma het volgende:
Is heel normaal dat Rode Kruis hier dik voor betaalt.
Ook andere goede doelen als Hartstichting of het Foster Parents Plan(tegenwoordig het Plan) betalen dik als zij een programma op de tv uitzenden.
Toen ik deze opmerking van de week al plaatste kreeg ik veel ongeloof. Maar denken jullie nu echt dat Endemol dit programma zelf betaalt.
Vandaar ook dat het Rode Kruis de stekker er uit kan trekken....ze stoppen de betaling aan Talpa en de bewoners krijgen hun loon niet meer.
Ik wist dat echt niet hoor, naief als ik ben, dacht ik altijd dat zulke dingen belangenloos gebeurde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef bunnyma het volgende:
Is heel normaal dat Rode Kruis hier dik voor betaalt.
Ook andere goede doelen als Hartstichting of het Foster Parents Plan(tegenwoordig het Plan) betalen dik als zij een programma op de tv uitzenden.
Toen ik deze opmerking van de week al plaatste kreeg ik veel ongeloof. Maar denken jullie nu echt dat Endemol dit programma zelf betaalt.
Vandaar ook dat het Rode Kruis de stekker er uit kan trekken....ze stoppen de betaling aan Talpa en de bewoners krijgen hun loon niet meer.
Inderdaad, want een Bingo avond is wel er min voor het bloedende kruisquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wist dat echt niet hoor, naief als ik ben, dacht ik altijd dat zulke dingen belangenloos gebeurde.
Nou dan denk ik ook dat HBB van de buis gaat![]()
Het rode kruis een wereldorganisatie waarin meer geld omgaat dan in menig multinational.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef cuall het volgende:
Als dit echt waar is, ga ik ook wel anders tegen het Rode Kruis aan kijken![]()
Ze hopen natuurlijk meer op te halen dan het programma kost en ze krijgen nog meer naamsbekendheid ( Hoewel het RK dat eigenlijk niet meer nodig heeft)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dat geval: waarom dan nog deze actieBouw dat huis dan gewoon...
dat vind ik ook geen probleem, maar ik vind het wel een probleem worden als het Rode Kruis niet met "het volk" geasocieerd wenst te worden... dat ze dan ook maar gaan collecteren bij de zo geliefde elite...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het rode kruis een wereldorganisatie waarin meer geld omgaat dan in menig multinational.
Die mensen die bij het rode kruis werken doen dat ook echt niet allemaal vrijwillig
Er was laatst inderdaad best veel ophef over de CEO van het Rode Kruis, dat die in een Maserati rondrijdt en dat dat allemaal niet kon..... maarja, volgens mij mag die man in verhouding best in dezelfde orde van grootte verdienen als bij een multinational. Uiteraard meer aan de lage kant, vanwege het idealistische karakter en de goodwillquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het rode kruis een wereldorganisatie waarin meer geld omgaat dan in menig multinational.
Die mensen die bij het rode kruis werken doen dat ook echt niet allemaal vrijwillig
Het is net 'zo'n organisatie als de FNV of Abvacabo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed en dat vind ik prima, er moet brood op de plank komen, maar als ze deze vorm van geld op halen te min vinden. Dat het onvoldoende standing heeft, daar heb ik moeite mee. Hoe haal je het in je hoofd om neer te kijken op het gewone volk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
daar ben ik het idd volledig mee eens.. Het is niet niks om zo'n organisatie te moeten aansturen en daar mag best een goed salaris tegenover staanquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er was laatst inderdaad best veel ophef over de CEO van het Rode Kruis, dat die in een Maserati rondrijdt en dat dat allemaal niet kon..... maarja, volgens mij mag die man in verhouding best in dezelfde orde van grootte verdienen als bij een multinational. Uiteraard meer aan de lage kant, vanwege het idealistische karakter en de goodwill, maar hij doet geen werk van Jan Modaal, dus hoeft hij wat mij betreft niet als Jan Modaal betaald te worden.
bronquote:Salaris directeur Rode Kruis 158.000 euro
DEN HAAG - Algemeen-directeur J. Post van het Nederlandse Rode Kruis verdient per jaar 158.000 euro. Dat heeft het Rode Kruis donderdag bekendgemaakt.
De organisatie brengt het salaris van topman Post naar buiten na de onrust die ontstond rond het salaris van de directeur van de Nederlandse Hartstichting. Onlangs werd bekend dat die 170.000 euro ontvangt. Dat wekte beroering bij de achterban van die stichting.
Het Rode Kruis heeft de salarissen van zijn directie nooit in de openheid willen brengen. "Het Rode Kruis was en is van mening dat het op grond van privacy-redenen niet gepast is om individuele salarisbedragen te noemen. De huidige media-aandacht voor directiesalarissen bij goede doelen heeft het bestuur doen besluiten nu openheid te geven", aldus de organisatie.
Dan moeten ze ff bij jou langs als hautaine teringdwergquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik ook geen probleem, maar ik vind het wel een probleem worden als het Rode Kruis niet met "het volk" geasocieerd wenst te worden... dat ze dan ook maar gaan collecteren bij de zo geliefde elite...
de vorige BBquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Athalon het volgende:
Laten we ff eerlijk wezen, hebben jullie al één programma van Talpa de eindstreep zien halen![]()
En niet alleen bij het rode kruis, dit is bij alle grote organisatie's zo. Hartstichting, nierstichting en noem maar op.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
als zij HBB te volks vinden, hoeven ze bij mij niet meer langs te komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan moeten ze ff bij jou langs als hautaine teringdwerg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |