Ja zeker....en je moest meteen een topic openen...en als je dat kan, kan je dat lijstje ook invullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef kipjewokje het volgende:
Moet ik die invullen?!
Wordt deze het?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah een newbie die wel weet hoe t werkt!
Hij was de laatste poster.quote:
Okidokie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was de laatste poster.
Ik doe m'n best.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je gaat wel los met je lekkere mannen he![]()
Mocht je willen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
en als laatste een zelfpic.
Nee, daar heb ik een fotoboek voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mocht je willen!
Jij plaatst toch nooit foto's van jezelf?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
en als laatste een zelfpic.
Goed voorbeeld doet volgen, Semisane.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef Semisane het volgende:
Als ie nou net zo snel is met dat lijstje als met eht topic, dan mag ie blijven.![]()
ik hoop dat ook al wekenquote:
D'r is idd aardig wat haantjesgedrag hier, maar ach, daar moet je doorheen prikken.quote:
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen, Semisane.
Eitje?
Eieren eten, bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.
Het verloren schaap pinguinnetje!quote:
Ow, de beta search functie werkt naar behoren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.
Gewoon een topic of 700 terug lezen en dan staat mijn lijste daar wel ergens.![]()
Lijstje....en nu hop ff invullen jij....niet zo'n kip zijn!quote:
Dat pik ik niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijstje....en nu hop ff invullen jij....niet zo'n kip zijn!![]()
En dat is dan ook nog eens het beste wat hij er van kan maken.quote:
Fantastisch toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat is dan ook nog eens het beste wat hij er van kan maken.
Nou nog IN de lens kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Burner82 het volgende:
[afbeelding]
dit is het beste wat ik er van kan maken
opzich, vink da kruisje mooier dan mijn kop, da welquote:
Pikordequote:
Tjonge....beetje haantjes gedrag vertonen ook nog.quote:
Nee, die van mij dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef Sunjammer het volgende:
En ik maar denken dat mijn cam slecht was![]()
Oh, laat maarquote:
Ze zeggen wel eens: 't kuuk'n wil altied wiezer wezz'n as de hennequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tjonge....beetje haantjes gedrag vertonen ook nog.![]()
kom je uit overijssel of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens: 't kuuk'n wil altied wiezer wezz'n as de henne
Als waxxer die verhuisd is en niet meer kan inloggen met z'n eigen loginquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef kipjewokje het volgende:
Hoe zien jullie mij, tot dusver?
beetje kippigquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef kipjewokje het volgende:
We mailen zelfs nooit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nooit gemerkt. Maar nu cammen wij ook nooit
Wat een wáánbeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als waxxer die verhuisd is en niet meer kan inloggen met z'n eigen login![]()
Als een zacht ei.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef kipjewokje het volgende:
Niet meer he?quote:
Ik heb je hele aanvraag niet langs zien komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet meer he?
Ik heb je wel op MSN toegevoegd gisteravond
Die mag blijven, als ie het lijstje in vultquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef kipjewokje het volgende:
Maar in de zin van: ja, die mag blijven, of moet e.e.a. toch wat meer... ja... Nou ja?
Niet? Nog steeds hetzelfde adres enzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb je hele aanvraag niet langs zien komen.![]()
That's weird... En raar ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zoals ie ook in het profiel staat.
Zelfde adres als in mijn fok-profiel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb jij misschien een ander adres?
Uh-oh... En nou?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:01 schreef Ryan_R het volgende:
Nou zeg, de bevestiging van mijn ontsalg is binnen incl. succeswensing voor mijn stage, maar nog steeds geen stage contract.![]()
Nou...we zijn meteen een heel stuk wijzer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef kipjewokje het volgende:
Wat is je voornaam? Hendrik
ff spuitbus kopen met dezelfde kleur als het tapijt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:12 schreef Stroekie het volgende:
Shit wat een stomme Stroekblunder ook weer
Is er een collega zo lief om een 2tal jerrycans met vloeibaar wasmiddel mee te brengen voor mij van de Makro. Parkeer ik die kregen van 7 liter onder mijn bureau. Maar nu heb ik tegen het kraantje aangeschapt en heeft er een dus een poosje staan lekken.
En meuren niet te weinig![]()
![]()
en een hele grote vlek in het tapijt
nou, ik heb dus zelf ontslag genomen om stage te kunnen lopen...maarre hoezo leraar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:09 schreef Manias het volgende:
*zwaai*
ryan ontslagen?geen leraar meer? wat nu!
loike fotos SAJ
Jaaa maar ik ben Hendrik Haan uit Koog a/d Zaan!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...we zijn meteen een heel stuk wijzer.Ik hoop dat je huisbaas in vervolg een beetje voorzichtig te werk zal gaan.....je kan zo nog van de leg gaan...
![]()
ik verwachtte toch meer, dat je uit Koog a/d Haan zou komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ben Hendrik Haan uit Koog a/d Zaan!
laatste wat jij me vertelde was dat je leraar latijn was @ vwo.. niet waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
nou, ik heb dus zelf ontslag genomen om stage te kunnen lopen...maarre hoezo leraar?
Maar STROEKIE had zijn kraan(tje) open laten staan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ben Hendrik Haan uit Koog a/d Zaan!
Dat is LuQasquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Manias het volgende:
[..]
laatste wat jij me vertelde was dat je leraar latijn was @ vwo.. niet waar?
Neuh mooie controle wanneer ze hier weer eens goed komen stofzuigenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ff spuitbus kopen met dezelfde kleur als het tapijt?
Nou niet dus. Ik heb zelfs nooit Latijn gevolgd dus dan kan ik het ook niet geven. Dan zou ik trouwens wel een jonge docent zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Manias het volgende:
[..]
laatste wat jij me vertelde was dat je leraar latijn was @ vwo.. niet waar?
Is al weer gerepareerd zonder dat er een loodgieter aan te pas kwamquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar STROEKIE had zijn kraan(tje) open laten staan...
met 17 de havo af, op je 21e je leraren opleiding af + 2 jaar uni, om les te mogen geven aan bovenbouw, kan best wel met 23 hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou niet dus. Ik heb zelfs nooit Latijn gevolgd dus dan kan ik het ook niet geven. Dan zou ik trouwens wel een jonge docent zijn![]()
maar het is wel goed wasmiddel, zelfs het tapijt weer schoonquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is al weer gerepareerd zonder dat er een loodgieter aan te pas kwam![]()
Heeft er iemand in mijn profiel zitten neuzen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met 17 de havo af, op je 21e je leraren opleiding af + 2 jaar uni, om les te mogen geven aan bovenbouw, kan best wel met 23 hoor
Ik wist niet dat je oude talen leert op de havo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met 17 de havo af, op je 21e je leraren opleiding af + 2 jaar uni, om les te mogen geven aan bovenbouw, kan best wel met 23 hoor
euh, jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heeft er iemand in mijn profiel zitten neuzen?![]()
Goed! overnieuw!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou niet dus. Ik heb zelfs nooit Latijn gevolgd dus dan kan ik het ook niet geven. Dan zou ik trouwens wel een jonge docent zijn![]()
khad het over het jonge leraren gedeelte...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je oude talen leert op de havo?
me zus krijgt latijn en grieks, verschrikkelijk... ze heeft het nergens anders meer over, om de andere zin, komt er een stoot latijn uit of zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Manias het volgende:
latijn en grieks is alleen op gymnasium
Maar is Luqas oud(er) dan?
ik heb t ook gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
me zus krijgt latijn en grieks, verschrikkelijk... ze heeft het nergens anders meer over, om de andere zin, komt er een stoot latijn uit of zo
alleen latijn is leuk, das nog wel nuttig, maar da ouwe grieks, nah, das gewoon saaiquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Manias het volgende:
[..]
ik heb t ook gedaant is leuk! (nou ja toen)
grieks heb je heel veel aan als je bijv geneeskunde doetquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alleen latijn is leuk, das nog wel nuttig, maar da ouwe grieks, nah, das gewoon saai
een proefwerk, daar kom je ook niet onderuit, dat kun je alleen uitstellen met smoesjes....quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
De piemelslingerende Grieksleraar laat me morgen m'n proefwerk inhalen.
ik heb geschiedenis gestudeerd, dan heb je meer aan latijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef Manias het volgende:
[..]
grieks heb je heel veel aan als je bijv geneeskunde doet
Ik had gister last van groeipijn dus kon ik niet leren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
een proefwerk, daar kom je ook niet onderuit, dat kun je alleen uitstellen met smoesjes....
als het net zo goed wast als dat het stinkt dan zit het wel goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar het is wel goed wasmiddel, zelfs het tapijt weer schoon
je bent tenminste redelijk origineel met je smoesjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had gister last van groeipijn dus kon ik niet leren.
dan moet je zoutzuur eens proberenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het net zo goed wast als dat het stinkt dan zit het wel goed![]()
Ah ! Krijg je daar tegenwoordig wel een baan mee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb geschiedenis gestudeerd, dan heb je meer aan latijn
wou ik net zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent tenminste redelijk origineel met je smoesjes
geen idee, ik ben er voortijdig mee gestopt, tis nu meer hobby, zoals het ook was...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef Manias het volgende:
[..]
Ah ! Krijg je daar tegenwoordig wel een baan mee?
Ik was 17 toen ik op het HBO begon en ik heb VWO gedaan, dus het kan inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khad het over het jonge leraren gedeelte...
en anders kun je dat zijn met 24, als je 18 bent na het vwo, al zijn er ook wel 17 jarige vwo-ers, die aan een vervolgopleiding beginnen... dus dan zou het nog kunnen met 23...
ahh.. en nu?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geen idee, ik ben er voortijdig mee gestopt, tis nu meer hobby, zoals het ook was...
me zus had haar vmbo diploma toen ze 15 was, das zelfde qua leeftijden, dus het komt nog regelmatig voorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik op het HBO begon en ik heb VWO gedaan, dus het kan inderdaad
ik werk nu in de bouwquote:
en ben nog steeds geinteresseerd, in de takken van geschiedenis, die minder bekend zijnquote:
"proefwerk"quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
ja, echt lolquote:
zal ik je een tip gevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik moet zometeen koken.
Ik ga pasta maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik je een tip geven
gewoon wachten op ping dan is het opgewarmd en klaar![]()
Dat staat dus in mijn profielquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Goed! overnieuw!Wat voor iets studeer je!
Ik ben 21 dus nog jonger.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Manias het volgende:
latijn en grieks is alleen op gymnasium
Maar is Luqas oud(er) dan?
4e jaars, dan kun je onder LIO vallen, en nog lekker betaald krijgen ook nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:15 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben 21 dus nog jonger.
Ben vierdejaars student Grieks en Latijn en er is nogal een lerarentekort in die talen. Vandaar dat ik er zo vroeg bij ben.![]()
Ik krijg gewoon net zo veel betaald als mijn collegaequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
4e jaars, dan kun je onder LIO vallen, en nog lekker betaald krijgen ook nog
da bedoel ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon net zo veel betaald als mijn collegae
Ik ben nu ook een fijne moeilijke toets Griekse grammatica in elkaar aan het zetten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
ego emou emoi enz?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een fijne moeilijke toets Griekse grammatica in elkaar aan het zetten.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef TehRockstar het volgende:
eben ebes ebe ebemen ebete ebesan
ofzo.![]()
![]()
geschiedenis inzichtsvragen zijn ook leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een fijne moeilijke toets Griekse grammatica in elkaar aan het zetten.![]()
Ha, dan heb je waarschijnlijk les gehad uit Hellenike. Over de rapsode, en Dzenothemis die naar Buzdantion ging varen enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef Manias het volgende:
rapsodes zuigen
Volgende week krijgt een derde klas Grieks van mij ook een cultuurtoets, met de cultuur van de Odyssee erin, leuk is dat zeg om te maken die toetsen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geschiedenis inzichtsvragen zijn ook leuk
jep jepquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ha, dan heb je waarschijnlijk les gehad uit Hellenike. Over de rapsode, en Dzenothemis die naar Buzdantion ging varen enzo.
ja, daarin kun je je echt uitlevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgende week krijgt een derde klas Grieks van mij ook een cultuurtoets, met de cultuur van de Odyssee erin, leuk is dat zeg om te maken die toetsen!
Och arme heb je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef TehRockstar het volgende:
Tirocinium Graecum ofzo.
Ja, erg hé.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Och arme heb je dat?
Ja dan is Grieks niet leuk nee![]()
Weet dan overigens wel meteen op welke school je zit.quote:
das inderdaad echt kutquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
mijn scooter is gestolen, en 99% zekerheid dat ik m nooit meer terug zie....
ik ga mezelf bezatten in amsterdam
Doe je voorzichtig? Niet dat ik over je heen struikel als ik de hond ga uitlaten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
Ja schijnbaar heeft hij zijn afwezigheid goed benut om leuk beeldmateriaal voor ons te verzamelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Weemz het volgende:
Weetje, SAJ post wèl lekkere foto's...
mah ik zal dan alleen zat te bewonderen zijn in de trein ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? Niet dat ik over je heen struikel als ik de hond ga uitlaten?
Maar dat is mooi kut.
Ssssst.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Weet dan overigens wel meteen op welke school je zit.Die methode wordt voor zover ik weet alleen nog daar gebruikt.
en vorige week had je toch ook al gedoe met dat slot van hem door een paar vandalen toch ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
Via Nova ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Manias het volgende:
ik had voor latijn die boeken met oneindig marcus lucius marcia lucia enz en felix in columna sedet enzovia nova ofzo?
dan hoop ik dat je toevallig naast een bouwput staat, met veel bakstenen in de buurtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mah ik zal dan alleen zat te bewonderen zijn in de trein ofzo.
als ik mijn scooter met iemand erop zie rijden, dan gooi ik er bakstenen naar net zolang totdat het raak is en dan sla ik m bont en blauw.
ofzo.
jup....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vorige week had je toch ook al gedoe met dat slot van hem door een paar vandalen toch ?
Dat lijkt me ook ja. Als ik ergens wel een hekel aan heb is dat mensen met hun poten aan andermans spullen zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mah ik zal dan alleen zat te bewonderen zijn in de trein ofzo.
als ik mijn scooter met iemand erop zie rijden, dan gooi ik er bakstenen naar net zolang totdat het raak is en dan sla ik m bont en blauw.
ofzo.
ja preciesquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja. Als ik ergens wel een hekel aan heb is dat mensen met hun poten aan andermans spullen zitten.
SAJ mag echt vaker postenquote:
als je hem wel tegenkomt... kan toch gebeuren, dat hij toevallig heel erg hard valt tegen een paaltje of stoeprand...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies
ik heb er godverdomme keihard voor gewerkt, ben er zuinig op en dan komt er een of andere latente luie klapkut die met zijn vuile poten aan mijn dingen komt. serieus, ik ben vrij relaxed er onder nu maar die persoon die dit heeft geflikt moet er maar voor zorgen dat ik m NOOIT tegenkom.
Ze moeten gewoon scooters met explosieven verkopen. Wordt ie gejat, dan duw je gewoon op een knopjequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
Oh ja, jij was de meppende flikker toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als je hem wel tegenkomt... kan toch gebeuren, dat hij toevallig heel erg hard valt tegen een paaltje of stoeprand...
Ze hebben niet allemaal lang krullend haar.quote:
Je weet wat Edward Norton in American History X doet met die neger? Nou zoiets dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies
ik heb er godverdomme keihard voor gewerkt, ben er zuinig op en dan komt er een of andere latente luie klapkut die met zijn vuile poten aan mijn dingen komt. serieus, ik ben vrij relaxed er onder nu maar die persoon die dit heeft geflikt moet er maar voor zorgen dat ik m NOOIT tegenkom.
ik mep alleen, als iemand me in het echte leven flikker noemt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, jij was de meppende flikker toch?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal lang krullend haar.
Maar, je bent toch een flikker?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik mep alleen, als iemand me in het echte leven flikker noemt...
dat is nog niks vergeleken met wat ik zou doen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet wat Edward Norton in American History X doet met die neger? Nou zoiets dus.
Op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef Burner82 het volgende:quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet wat Edward Norton in American History X doet met die neger? Nou zoiets dus.
Ik vind het eigenlijk wel een passende straf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is nog niks vergeleken met wat ik zou doen...
nope, ik val toevallig op mannen... dat jij de associatie met flikkers en zo daarmee legt, is jou probleem... vooral als je dat direct tegen mij zou uiten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar, je bent toch een flikker?
hoe voorkom jij het dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben niet zo'n voorstander van al die agressiviteit, voorkomen is beter dan genezen![]()
ja lekker gezegd dude...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben niet zo'n voorstander van al die agressiviteit, voorkomen is beter dan genezen![]()
Je zou een kind slaan?!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nope, ik val toevallig op mannen... dat jij de associatie met flikkers en zo daarmee legt, is jou probleem... vooral als je dat direct tegen mij zou uiten...
dan mag je vocabulair eens aangepast wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je zou een kind slaan?!![]()
Maar, mannen die op mannen vallen zijn flikkers. Ik ook.
Het hád kunnen voorkomen kunnen worden dat iemand zo'n kutmentaliteit heeft kunnen krijgen dat 'ie het in z'n kop haalt om jouw scooter te jatten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef Jerruh het volgende:
ik ben ook niet fan van geweld hoor, ik ram niemand in elkaar, maar voorkomen beter dan genezen? klinklare onzin.
flik·ker (de ~ (m.), ~s)quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan mag je vocabulair eens aangepast wordenen ja, iemand die mij flikker noemt, krijgt wel een ram
of je 14 of 42 bent, boeiend....
ja tuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het hád kunnen voorkomen kunnen worden dat iemand zo'n kutmentaliteit heeft kunnen krijgen dat 'ie het in z'n kop haalt om jouw scooter te jatten.
als je nou nog zegt, dat je dat kunt voorkomen, door foei te zeggen, ben je precies minister donnerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het hád kunnen voorkomen kunnen worden dat iemand zo'n kutmentaliteit heeft kunnen krijgen dat 'ie het in z'n kop haalt om jouw scooter te jatten.
Je hoort wel eens wat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef LuQas het volgende:
[..]Hoe weet jij dat ik daar van houd?
nooit of te nimmer zal ik iemand slaan, waar ik van hou, al helemaal mijn vriendje NOOIT! denk dat we dat woordenboek dat jij nu gebruikt maar eens moeten aanklagen... gezien alle aanklachten van onze gekleurde medemensen ertegen.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
Sla je je vriendje ook wel eens? Donkey-punch enzo.
inpakken en meenemen?quote:
Ja, dat leidt af van het gebruikelijke gezeik over dingen die er niet toe doen af.quote:
'foei' lijkt mij nou niet echt effectief om te voorkomenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als je nou nog zegt, dat je dat kunt voorkomen, door foei te zeggen, ben je precies minister donner
nee, trs slaan, als hij mij flikker noemtquote:
dan ben ik zeer benieuwd naar jou manier van voorkomen, als je niet de donner manier gebruiktquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'foei' lijkt mij nou niet echt effectief om te voorkomen
Trouwens, Donner staat in m'n zwarte boekje.
mijn ex werd/(misschien nog wordt) mishandeld door zijn pa, hoe kwaad denk je dat ik daarover kan worden....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind dat bij Oprah altijd zo erg, die vrouwen die in een tv-programma dat over de hele wereld wordt uitgezonden, vertellen dat ze worden mishandeld door hun man, tot bloedens en breuken toe, en dan met big smile vertellen dat ze bij hem blijven omdat ze zo van hun man houden.
Investeren, investeren en nog eens investeren in de maatschappij en educatie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan ben ik zeer benieuwd naar jou manier van voorkomen, als je niet de donner manier gebruikt
Hoezo? Ik neem er geen aanstoot aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nooit of te nimmer zal ik iemand slaan, waar ik van hou, al helemaal mijn vriendje NOOIT! denk dat we dat woordenboek dat jij nu gebruikt maar eens moeten aanklagen... gezien alle aanklachten van onze gekleurde medemensen ertegen.....
Oke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, dat leidt af van het gebruikelijke gezeik over dingen die er niet toe doen af.
liefst in het vmbo, en de praktijk leraren veel salaris gevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Investeren, investeren en nog eens investeren in de maatschappij en educatie.
Dat komt omdat je ook (nog) geen 'flikker' bent, maar een jongetje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik neem er geen aanstoot aan.
ik wel, dat is al genoeg redenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik neem er geen aanstoot aan.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ook (nog) geen 'flikker' bent, maar een jongetje.
Huuuuh huuuuhquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jerruh het volgende:
jongens met langer haar, dan vind ik deze wel mooi
[afbeelding]
Als dat helpt, ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
liefst in het vmbo, en de praktijk leraren veel salaris geven
Goed buikje!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jerruh het volgende:
jongens met langer haar, dan vind ik deze wel mooi
[afbeelding]
Als die lekker zouden zijn wel ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke.![]()
En volgende week? Praagse stationsjochies?![]()
Misschien kun je dan LuQas verleiden met je lange lokken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet trouwens weer enorm naar de kapperof moet ik het langer laten....
*twijfel*
jij mag de politiek in, krijg ik tenminste goed salarisquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als dat helpt, ja.
iig vind ik 'bezuinigen' een zeer relatief begrip.
mijne wel langerquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet ook weer naar de kapper, mijn haar is al bijna 1cm lang
bij mij was er bijna 7 cm vanaf geknipt, om het weer redelijk te krijgenquote:
Nee, ik kan mij verdienstig maken in de productie automatisering, lijkt mij nuttiger dan toneelstukjes op te voeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij mag de politiek in, krijg ik tenminste goed salaris
Oooooh zie hem nu pas, mooiiiiquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
en nog één speciaal voor LuQas (sorry breder heb ik ze niet)
[afbeelding]
En waarom wordt het een leuke maand?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Februari word een leuke maand.![]()
Zo..daar ging mn smiley vrije uren
Veel te veel spier.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
hem vind ik ergens wel cute
Mn eerste maand als 18 jarige.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En waarom wordt het een leuke maand?
Ja leuk he ben ik zelf.......!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef kipjewokje het volgende:
Hoi, keizerpinguinWat een gave usericon heb jij!
quote:
Gaan we aan maffe mutsjes doen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
hem vind ik ergens wel cute
Naja, zie fotoboek, staan twee foto's, eentje met wat voor mijn doen "langer haar is" en kort dus. Maar mijn haar krult zo als het langer wordtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien kun je dan LuQas verleiden met je lange lokken?
Ik heb het er ook wel een beetje mee gehadquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:30 schreef Cybart het volgende:
Mensen kunnen jullie niet een apart foto topic openen ?
Het wordt wel vol zo met die foto's. Ik ga lekker eten. Nou ja, dat hoop ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T word idd een beetje een foto-spam topic
Ze hebben er vast wel een idee voor in B&Hquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef LuQas het volgende:
Hoe moeten we het noemen dan?
Mwjah..je werd een beetje te overheersendquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed dat was de laatste.
Sorry voor de overlast.
Ach ja, ben ik wel gewend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..je werd een beetje te overheersend
De lekkerste van vandaag!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dat jouw ideale vent is, staat het je vrij om hem te posten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja het staat leuk.. jammer van de testicle-shrinkagequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees gerust, dat is nu afgelopen.
heb er nog een van m zonder shirt, maar ik ga nu naar amsterdam dus die post ik nog wel esquote:
Maar niet in dit topic, anders voelen de mensen met niet het perfecte lichaam zich benadeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb er nog een van m zonder shirt, maar ik ga nu naar amsterdam dus die post ik nog wel es
*herrinert zich iemand die zn buik niet mooi vind, maar kan niet meer op zn naam komen*quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar niet in dit topic, anders voelen de mensen met niet het perfecte lichaam zich benadeeld.
Uit het oog is uit het hart toch, dus zit er niet over in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
*herrinert zich iemand die zn buik niet mooi vind, maar kan niet meer op zn naam komen*
en verder ben ik hartstikke tevreden met hoe ik er uit zie, en wat ik daarmee kan veroveren
Edit:quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb er nog een van m zonder shirt, maar ik ga nu naar amsterdam dus die post ik nog wel es
Oh?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef Cybart het volgende:
wat is de sfeer verrot hier trouwens...
Is it rotten inside your head? awwquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef Cybart het volgende:
wat is de sfeer verrot hier trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |