Ja zeker....en je moest meteen een topic openen...en als je dat kan, kan je dat lijstje ook invullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef kipjewokje het volgende:
Moet ik die invullen?!
Wordt deze het?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah een newbie die wel weet hoe t werkt!
Hij was de laatste poster.quote:
Okidokie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was de laatste poster.
Ik doe m'n best.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je gaat wel los met je lekkere mannen he![]()
Mocht je willen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
en als laatste een zelfpic.
Nee, daar heb ik een fotoboek voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mocht je willen!
Jij plaatst toch nooit foto's van jezelf?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
en als laatste een zelfpic.
Goed voorbeeld doet volgen, Semisane.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef Semisane het volgende:
Als ie nou net zo snel is met dat lijstje als met eht topic, dan mag ie blijven.![]()
ik hoop dat ook al wekenquote:
D'r is idd aardig wat haantjesgedrag hier, maar ach, daar moet je doorheen prikken.quote:
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen, Semisane.
Eitje?
Eieren eten, bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.
Het verloren schaap pinguinnetje!quote:
Ow, de beta search functie werkt naar behoren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.
Gewoon een topic of 700 terug lezen en dan staat mijn lijste daar wel ergens.![]()
Lijstje....en nu hop ff invullen jij....niet zo'n kip zijn!quote:
Dat pik ik niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijstje....en nu hop ff invullen jij....niet zo'n kip zijn!![]()
En dat is dan ook nog eens het beste wat hij er van kan maken.quote:
Fantastisch toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat is dan ook nog eens het beste wat hij er van kan maken.
Nou nog IN de lens kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Burner82 het volgende:
[afbeelding]
dit is het beste wat ik er van kan maken
opzich, vink da kruisje mooier dan mijn kop, da welquote:
Pikordequote:
Tjonge....beetje haantjes gedrag vertonen ook nog.quote:
Nee, die van mij dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef Sunjammer het volgende:
En ik maar denken dat mijn cam slecht was![]()
Oh, laat maarquote:
Ze zeggen wel eens: 't kuuk'n wil altied wiezer wezz'n as de hennequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tjonge....beetje haantjes gedrag vertonen ook nog.![]()
kom je uit overijssel of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens: 't kuuk'n wil altied wiezer wezz'n as de henne
Als waxxer die verhuisd is en niet meer kan inloggen met z'n eigen loginquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef kipjewokje het volgende:
Hoe zien jullie mij, tot dusver?
beetje kippigquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef kipjewokje het volgende:
We mailen zelfs nooit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nooit gemerkt. Maar nu cammen wij ook nooit
Wat een wáánbeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als waxxer die verhuisd is en niet meer kan inloggen met z'n eigen login![]()
Als een zacht ei.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef kipjewokje het volgende:
Niet meer he?quote:
Ik heb je hele aanvraag niet langs zien komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet meer he?
Ik heb je wel op MSN toegevoegd gisteravond
Die mag blijven, als ie het lijstje in vultquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef kipjewokje het volgende:
Maar in de zin van: ja, die mag blijven, of moet e.e.a. toch wat meer... ja... Nou ja?
Niet? Nog steeds hetzelfde adres enzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb je hele aanvraag niet langs zien komen.![]()
That's weird... En raar ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zoals ie ook in het profiel staat.
Zelfde adres als in mijn fok-profiel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb jij misschien een ander adres?
Uh-oh... En nou?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:01 schreef Ryan_R het volgende:
Nou zeg, de bevestiging van mijn ontsalg is binnen incl. succeswensing voor mijn stage, maar nog steeds geen stage contract.![]()
Nou...we zijn meteen een heel stuk wijzer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef kipjewokje het volgende:
Wat is je voornaam? Hendrik
ff spuitbus kopen met dezelfde kleur als het tapijt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:12 schreef Stroekie het volgende:
Shit wat een stomme Stroekblunder ook weer
Is er een collega zo lief om een 2tal jerrycans met vloeibaar wasmiddel mee te brengen voor mij van de Makro. Parkeer ik die kregen van 7 liter onder mijn bureau. Maar nu heb ik tegen het kraantje aangeschapt en heeft er een dus een poosje staan lekken.
En meuren niet te weinig![]()
![]()
en een hele grote vlek in het tapijt
nou, ik heb dus zelf ontslag genomen om stage te kunnen lopen...maarre hoezo leraar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:09 schreef Manias het volgende:
*zwaai*
ryan ontslagen?geen leraar meer? wat nu!
loike fotos SAJ
Jaaa maar ik ben Hendrik Haan uit Koog a/d Zaan!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...we zijn meteen een heel stuk wijzer.Ik hoop dat je huisbaas in vervolg een beetje voorzichtig te werk zal gaan.....je kan zo nog van de leg gaan...
![]()
ik verwachtte toch meer, dat je uit Koog a/d Haan zou komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ben Hendrik Haan uit Koog a/d Zaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |