Zeg!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben even een amerikaanse comedy met lachband kijken.
epica is ook coolquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:
Epica.. die vond ik goed ( kon nie op de naam komen)
WT en epica live gezien op Pinkpop.. epica was beter
Ik ben NIET down!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!!Jerney!!!
Je bent down!!!Wat is er toch allemaal?!
maar after forever is coolerquote:
neem ik wel wat rammstein, soad, nigthwish en theatre of tragedy meequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar andere cd's hoor
ik tel 2xquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef BB_Koning het volgende:
Hallo
(Dit keer zonder, enigzins voel ik nu de drang om lief gevonden te worden en punten te krijgen
)
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neem ik wel wat rammstein, soad, nigthwish en theatre of tragedy mee
Wil je dan wel als de wiedeweerga smilyes gaan gebruiken?!quote:
trouwen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met jou kan ik prateniemand met smaak hier
![]()
![]()
Doe ik eens een poging om niet als 17 jarig hyperactief depressief zielig aanhankelijk jochie te worden gezien, moet t weer anders.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je dan wel als de wiedeweerga smilyes gaan gebruiken?!
Ik heb een taak voor jou. Jij moet vóór middernacht minstens de helft van de smileys onder in het reageervenster hebben gebruikt.
dromquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als je nou slaapsokken had gezegd
alhoewel slaat ook nergens op
"Truste"
alice in chains, children of bodom, cradle of filth, nirvana, die ook nog toevallig, slipknot, en die stroming ook?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dan houd ik iig mijn mond want daar word ik somber vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alice in chains, children of bodom, cradle of filth, nirvana, die ook nog toevallig, slipknot, en die stroming ook?
Hey, mijn mede-allochtoon, hoe is het met jequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als je nou slaapsokken had gezegd
alhoewel slaat ook nergens op
"Truste"
ik heb ook nog kinderen voor kinderen liggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan houd ik iig mijn mond want daar word ik somber van
Theatre of tragedy? Sinds wanneer inspireer ik band-namen?
je woont in een kelder met zwarte kleding en de kap uit je icon?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alice in chains, children of bodom, cradle of filth, nirvana, die ook nog toevallig, slipknot, en die stroming ook?
komende zaterdag? dan is me vriend toch nie in de buurtquote:
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe ik eens een poging om niet als 17 jarig hyperactief depressief zielig aanhankelijk jochie te worden gezien, moet t weer anders.
Je mag een jochie zijn en ook hyperactiefquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe ik eens een poging om niet als 17 jarig hyperactief depressief zielig aanhankelijk jochie te worden gezien, moet t weer anders.
ik woon op de bovenste verdieping, heb nu een blauwe spijkerbroek, geel shirt, en paars vest aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
je woont in een kelder met zwarte kleding en de kap uit je icon?
jajaaatruste
nee maar volgens peter moet ik aan mn beeldvorming werken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Alsof ik representatef ben voor de gemiddelde 26-jarige volwassen kerel.
Hahahahhahaaquote:
Negeert mij nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey, mijn mede-allochtoon, hoe is het met je
(![]()
)
dealquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
komende zaterdag? dan is me vriend toch nie in de buurt![]()
gedrag je als een schizoquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee maar volgens peter moet ik aan mn beeldvorming werken.
Wil natuurlijk wel dat ik bij zn achter de schermen msn roddelgesprekjes goed voor de dag kom.
M'n broertje is niet helemaal zoals het hoortquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb ook nog kinderen voor kinderen liggen
hou je van zwarte tulpen? (ook ff aan beeldvorming doen hequote:
kom eet je biebaboeba bord nou leegquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
M'n broertje is niet helemaal zoals het hoort
hij is namelijk geestelijk gestoord
dan doe ik een zwarte jurk aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hou je van zwarte tulpen? (ook ff aan beeldvorming doen he)
Hee heb jij het alquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom eet je biebaboeba bord nou leeg
daar heb je weer zo'n 2e hands jas zo'n 2e hands jas
dan kom ik met kistjes, zwarte broek, zwart leren shirt, en lange leren jasquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dan doe ik een zwarte jurk aanen dan van die gothic ogeschaduw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |