Ja zeker....en je moest meteen een topic openen...en als je dat kan, kan je dat lijstje ook invullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef kipjewokje het volgende:
Moet ik die invullen?!
Wordt deze het?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah een newbie die wel weet hoe t werkt!
Hij was de laatste poster.quote:
Okidokie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was de laatste poster.
Ik doe m'n best.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je gaat wel los met je lekkere mannen he![]()
Mocht je willen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
en als laatste een zelfpic.
Nee, daar heb ik een fotoboek voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mocht je willen!
Jij plaatst toch nooit foto's van jezelf?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
en als laatste een zelfpic.
Goed voorbeeld doet volgen, Semisane.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef Semisane het volgende:
Als ie nou net zo snel is met dat lijstje als met eht topic, dan mag ie blijven.![]()
ik hoop dat ook al wekenquote:
D'r is idd aardig wat haantjesgedrag hier, maar ach, daar moet je doorheen prikken.quote:
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen, Semisane.
Eitje?
Eieren eten, bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.
Het verloren schaap pinguinnetje!quote:
Ow, de beta search functie werkt naar behoren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Allang een keer gedaan hoor...twee keer zelfs.
Gewoon een topic of 700 terug lezen en dan staat mijn lijste daar wel ergens.![]()
Lijstje....en nu hop ff invullen jij....niet zo'n kip zijn!quote:
Dat pik ik niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijstje....en nu hop ff invullen jij....niet zo'n kip zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |