quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal lang krullend haar.
Maar, je bent toch een flikker?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik mep alleen, als iemand me in het echte leven flikker noemt...
dat is nog niks vergeleken met wat ik zou doen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet wat Edward Norton in American History X doet met die neger? Nou zoiets dus.
Op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef Burner82 het volgende:quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet wat Edward Norton in American History X doet met die neger? Nou zoiets dus.
Ik vind het eigenlijk wel een passende straf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is nog niks vergeleken met wat ik zou doen...
nope, ik val toevallig op mannen... dat jij de associatie met flikkers en zo daarmee legt, is jou probleem... vooral als je dat direct tegen mij zou uiten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar, je bent toch een flikker?
hoe voorkom jij het dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben niet zo'n voorstander van al die agressiviteit, voorkomen is beter dan genezen![]()
ja lekker gezegd dude...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben niet zo'n voorstander van al die agressiviteit, voorkomen is beter dan genezen![]()
Je zou een kind slaan?!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nope, ik val toevallig op mannen... dat jij de associatie met flikkers en zo daarmee legt, is jou probleem... vooral als je dat direct tegen mij zou uiten...
dan mag je vocabulair eens aangepast wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je zou een kind slaan?!![]()
Maar, mannen die op mannen vallen zijn flikkers. Ik ook.
Het hád kunnen voorkomen kunnen worden dat iemand zo'n kutmentaliteit heeft kunnen krijgen dat 'ie het in z'n kop haalt om jouw scooter te jatten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef Jerruh het volgende:
ik ben ook niet fan van geweld hoor, ik ram niemand in elkaar, maar voorkomen beter dan genezen? klinklare onzin.
flik·ker (de ~ (m.), ~s)quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan mag je vocabulair eens aangepast wordenen ja, iemand die mij flikker noemt, krijgt wel een ram
of je 14 of 42 bent, boeiend....
ja tuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het hád kunnen voorkomen kunnen worden dat iemand zo'n kutmentaliteit heeft kunnen krijgen dat 'ie het in z'n kop haalt om jouw scooter te jatten.
als je nou nog zegt, dat je dat kunt voorkomen, door foei te zeggen, ben je precies minister donnerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het hád kunnen voorkomen kunnen worden dat iemand zo'n kutmentaliteit heeft kunnen krijgen dat 'ie het in z'n kop haalt om jouw scooter te jatten.
Je hoort wel eens wat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef LuQas het volgende:
[..]Hoe weet jij dat ik daar van houd?
nooit of te nimmer zal ik iemand slaan, waar ik van hou, al helemaal mijn vriendje NOOIT! denk dat we dat woordenboek dat jij nu gebruikt maar eens moeten aanklagen... gezien alle aanklachten van onze gekleurde medemensen ertegen.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
Sla je je vriendje ook wel eens? Donkey-punch enzo.
inpakken en meenemen?quote:
Ja, dat leidt af van het gebruikelijke gezeik over dingen die er niet toe doen af.quote:
'foei' lijkt mij nou niet echt effectief om te voorkomenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als je nou nog zegt, dat je dat kunt voorkomen, door foei te zeggen, ben je precies minister donner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |