nee, trs slaan, als hij mij flikker noemtquote:
dan ben ik zeer benieuwd naar jou manier van voorkomen, als je niet de donner manier gebruiktquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'foei' lijkt mij nou niet echt effectief om te voorkomen
Trouwens, Donner staat in m'n zwarte boekje.
mijn ex werd/(misschien nog wordt) mishandeld door zijn pa, hoe kwaad denk je dat ik daarover kan worden....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind dat bij Oprah altijd zo erg, die vrouwen die in een tv-programma dat over de hele wereld wordt uitgezonden, vertellen dat ze worden mishandeld door hun man, tot bloedens en breuken toe, en dan met big smile vertellen dat ze bij hem blijven omdat ze zo van hun man houden.
Investeren, investeren en nog eens investeren in de maatschappij en educatie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan ben ik zeer benieuwd naar jou manier van voorkomen, als je niet de donner manier gebruikt
Hoezo? Ik neem er geen aanstoot aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nooit of te nimmer zal ik iemand slaan, waar ik van hou, al helemaal mijn vriendje NOOIT! denk dat we dat woordenboek dat jij nu gebruikt maar eens moeten aanklagen... gezien alle aanklachten van onze gekleurde medemensen ertegen.....
Oke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, dat leidt af van het gebruikelijke gezeik over dingen die er niet toe doen af.
liefst in het vmbo, en de praktijk leraren veel salaris gevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Investeren, investeren en nog eens investeren in de maatschappij en educatie.
Dat komt omdat je ook (nog) geen 'flikker' bent, maar een jongetje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik neem er geen aanstoot aan.
ik wel, dat is al genoeg redenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik neem er geen aanstoot aan.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ook (nog) geen 'flikker' bent, maar een jongetje.
Huuuuh huuuuhquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jerruh het volgende:
jongens met langer haar, dan vind ik deze wel mooi
[afbeelding]
Als dat helpt, ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
liefst in het vmbo, en de praktijk leraren veel salaris geven
Goed buikje!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Jerruh het volgende:
jongens met langer haar, dan vind ik deze wel mooi
[afbeelding]
Als die lekker zouden zijn wel ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke.![]()
En volgende week? Praagse stationsjochies?![]()
Misschien kun je dan LuQas verleiden met je lange lokken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet trouwens weer enorm naar de kapperof moet ik het langer laten....
*twijfel*
jij mag de politiek in, krijg ik tenminste goed salarisquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als dat helpt, ja.
iig vind ik 'bezuinigen' een zeer relatief begrip.
mijne wel langerquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet ook weer naar de kapper, mijn haar is al bijna 1cm lang
bij mij was er bijna 7 cm vanaf geknipt, om het weer redelijk te krijgenquote:
Nee, ik kan mij verdienstig maken in de productie automatisering, lijkt mij nuttiger dan toneelstukjes op te voeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij mag de politiek in, krijg ik tenminste goed salaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |