laatste wat jij me vertelde was dat je leraar latijn was @ vwo.. niet waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
nou, ik heb dus zelf ontslag genomen om stage te kunnen lopen...maarre hoezo leraar?
Maar STROEKIE had zijn kraan(tje) open laten staan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ben Hendrik Haan uit Koog a/d Zaan!
Dat is LuQasquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Manias het volgende:
[..]
laatste wat jij me vertelde was dat je leraar latijn was @ vwo.. niet waar?
Neuh mooie controle wanneer ze hier weer eens goed komen stofzuigenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ff spuitbus kopen met dezelfde kleur als het tapijt?
Nou niet dus. Ik heb zelfs nooit Latijn gevolgd dus dan kan ik het ook niet geven. Dan zou ik trouwens wel een jonge docent zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Manias het volgende:
[..]
laatste wat jij me vertelde was dat je leraar latijn was @ vwo.. niet waar?
Is al weer gerepareerd zonder dat er een loodgieter aan te pas kwamquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar STROEKIE had zijn kraan(tje) open laten staan...
met 17 de havo af, op je 21e je leraren opleiding af + 2 jaar uni, om les te mogen geven aan bovenbouw, kan best wel met 23 hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou niet dus. Ik heb zelfs nooit Latijn gevolgd dus dan kan ik het ook niet geven. Dan zou ik trouwens wel een jonge docent zijn![]()
maar het is wel goed wasmiddel, zelfs het tapijt weer schoonquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is al weer gerepareerd zonder dat er een loodgieter aan te pas kwam![]()
Heeft er iemand in mijn profiel zitten neuzen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met 17 de havo af, op je 21e je leraren opleiding af + 2 jaar uni, om les te mogen geven aan bovenbouw, kan best wel met 23 hoor
Ik wist niet dat je oude talen leert op de havo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met 17 de havo af, op je 21e je leraren opleiding af + 2 jaar uni, om les te mogen geven aan bovenbouw, kan best wel met 23 hoor
euh, jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heeft er iemand in mijn profiel zitten neuzen?![]()
Goed! overnieuw!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou niet dus. Ik heb zelfs nooit Latijn gevolgd dus dan kan ik het ook niet geven. Dan zou ik trouwens wel een jonge docent zijn![]()
khad het over het jonge leraren gedeelte...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je oude talen leert op de havo?
me zus krijgt latijn en grieks, verschrikkelijk... ze heeft het nergens anders meer over, om de andere zin, komt er een stoot latijn uit of zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Manias het volgende:
latijn en grieks is alleen op gymnasium
Maar is Luqas oud(er) dan?
ik heb t ook gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
me zus krijgt latijn en grieks, verschrikkelijk... ze heeft het nergens anders meer over, om de andere zin, komt er een stoot latijn uit of zo
alleen latijn is leuk, das nog wel nuttig, maar da ouwe grieks, nah, das gewoon saaiquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Manias het volgende:
[..]
ik heb t ook gedaant is leuk! (nou ja toen)
grieks heb je heel veel aan als je bijv geneeskunde doetquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alleen latijn is leuk, das nog wel nuttig, maar da ouwe grieks, nah, das gewoon saai
een proefwerk, daar kom je ook niet onderuit, dat kun je alleen uitstellen met smoesjes....quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
De piemelslingerende Grieksleraar laat me morgen m'n proefwerk inhalen.
ik heb geschiedenis gestudeerd, dan heb je meer aan latijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef Manias het volgende:
[..]
grieks heb je heel veel aan als je bijv geneeskunde doet
Ik had gister last van groeipijn dus kon ik niet leren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
een proefwerk, daar kom je ook niet onderuit, dat kun je alleen uitstellen met smoesjes....
als het net zo goed wast als dat het stinkt dan zit het wel goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar het is wel goed wasmiddel, zelfs het tapijt weer schoon
je bent tenminste redelijk origineel met je smoesjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had gister last van groeipijn dus kon ik niet leren.
dan moet je zoutzuur eens proberenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het net zo goed wast als dat het stinkt dan zit het wel goed![]()
Ah ! Krijg je daar tegenwoordig wel een baan mee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb geschiedenis gestudeerd, dan heb je meer aan latijn
wou ik net zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent tenminste redelijk origineel met je smoesjes
geen idee, ik ben er voortijdig mee gestopt, tis nu meer hobby, zoals het ook was...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef Manias het volgende:
[..]
Ah ! Krijg je daar tegenwoordig wel een baan mee?
Ik was 17 toen ik op het HBO begon en ik heb VWO gedaan, dus het kan inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khad het over het jonge leraren gedeelte...
en anders kun je dat zijn met 24, als je 18 bent na het vwo, al zijn er ook wel 17 jarige vwo-ers, die aan een vervolgopleiding beginnen... dus dan zou het nog kunnen met 23...
ahh.. en nu?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geen idee, ik ben er voortijdig mee gestopt, tis nu meer hobby, zoals het ook was...
me zus had haar vmbo diploma toen ze 15 was, das zelfde qua leeftijden, dus het komt nog regelmatig voorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik op het HBO begon en ik heb VWO gedaan, dus het kan inderdaad
ik werk nu in de bouwquote:
en ben nog steeds geinteresseerd, in de takken van geschiedenis, die minder bekend zijnquote:
"proefwerk"quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
ja, echt lolquote:
zal ik je een tip gevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik moet zometeen koken.
Ik ga pasta maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik je een tip geven
gewoon wachten op ping dan is het opgewarmd en klaar![]()
Dat staat dus in mijn profielquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Goed! overnieuw!Wat voor iets studeer je!
Ik ben 21 dus nog jonger.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Manias het volgende:
latijn en grieks is alleen op gymnasium
Maar is Luqas oud(er) dan?
4e jaars, dan kun je onder LIO vallen, en nog lekker betaald krijgen ook nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:15 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben 21 dus nog jonger.
Ben vierdejaars student Grieks en Latijn en er is nogal een lerarentekort in die talen. Vandaar dat ik er zo vroeg bij ben.![]()
Ik krijg gewoon net zo veel betaald als mijn collegaequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
4e jaars, dan kun je onder LIO vallen, en nog lekker betaald krijgen ook nog
da bedoel ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon net zo veel betaald als mijn collegae
Ik ben nu ook een fijne moeilijke toets Griekse grammatica in elkaar aan het zetten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
ego emou emoi enz?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een fijne moeilijke toets Griekse grammatica in elkaar aan het zetten.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef TehRockstar het volgende:
eben ebes ebe ebemen ebete ebesan
ofzo.![]()
![]()
geschiedenis inzichtsvragen zijn ook leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een fijne moeilijke toets Griekse grammatica in elkaar aan het zetten.![]()
Ha, dan heb je waarschijnlijk les gehad uit Hellenike. Over de rapsode, en Dzenothemis die naar Buzdantion ging varen enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef Manias het volgende:
rapsodes zuigen
Volgende week krijgt een derde klas Grieks van mij ook een cultuurtoets, met de cultuur van de Odyssee erin, leuk is dat zeg om te maken die toetsen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geschiedenis inzichtsvragen zijn ook leuk
jep jepquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ha, dan heb je waarschijnlijk les gehad uit Hellenike. Over de rapsode, en Dzenothemis die naar Buzdantion ging varen enzo.
ja, daarin kun je je echt uitlevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgende week krijgt een derde klas Grieks van mij ook een cultuurtoets, met de cultuur van de Odyssee erin, leuk is dat zeg om te maken die toetsen!
Och arme heb je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef TehRockstar het volgende:
Tirocinium Graecum ofzo.
Ja, erg hé.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Och arme heb je dat?
Ja dan is Grieks niet leuk nee![]()
Weet dan overigens wel meteen op welke school je zit.quote:
das inderdaad echt kutquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
mijn scooter is gestolen, en 99% zekerheid dat ik m nooit meer terug zie....
ik ga mezelf bezatten in amsterdam
Doe je voorzichtig? Niet dat ik over je heen struikel als ik de hond ga uitlaten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
Ja schijnbaar heeft hij zijn afwezigheid goed benut om leuk beeldmateriaal voor ons te verzamelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Weemz het volgende:
Weetje, SAJ post wčl lekkere foto's...
mah ik zal dan alleen zat te bewonderen zijn in de trein ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? Niet dat ik over je heen struikel als ik de hond ga uitlaten?
Maar dat is mooi kut.
Ssssst.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Weet dan overigens wel meteen op welke school je zit.Die methode wordt voor zover ik weet alleen nog daar gebruikt.
en vorige week had je toch ook al gedoe met dat slot van hem door een paar vandalen toch ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
Via Nova ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Manias het volgende:
ik had voor latijn die boeken met oneindig marcus lucius marcia lucia enz en felix in columna sedet enzovia nova ofzo?
dan hoop ik dat je toevallig naast een bouwput staat, met veel bakstenen in de buurtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mah ik zal dan alleen zat te bewonderen zijn in de trein ofzo.
als ik mijn scooter met iemand erop zie rijden, dan gooi ik er bakstenen naar net zolang totdat het raak is en dan sla ik m bont en blauw.
ofzo.
jup....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vorige week had je toch ook al gedoe met dat slot van hem door een paar vandalen toch ?
Dat lijkt me ook ja. Als ik ergens wel een hekel aan heb is dat mensen met hun poten aan andermans spullen zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mah ik zal dan alleen zat te bewonderen zijn in de trein ofzo.
als ik mijn scooter met iemand erop zie rijden, dan gooi ik er bakstenen naar net zolang totdat het raak is en dan sla ik m bont en blauw.
ofzo.
ja preciesquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja. Als ik ergens wel een hekel aan heb is dat mensen met hun poten aan andermans spullen zitten.
SAJ mag echt vaker postenquote:
als je hem wel tegenkomt... kan toch gebeuren, dat hij toevallig heel erg hard valt tegen een paaltje of stoeprand...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies
ik heb er godverdomme keihard voor gewerkt, ben er zuinig op en dan komt er een of andere latente luie klapkut die met zijn vuile poten aan mijn dingen komt. serieus, ik ben vrij relaxed er onder nu maar die persoon die dit heeft geflikt moet er maar voor zorgen dat ik m NOOIT tegenkom.
Ze moeten gewoon scooters met explosieven verkopen. Wordt ie gejat, dan duw je gewoon op een knopjequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben woest
Oh ja, jij was de meppende flikker toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als je hem wel tegenkomt... kan toch gebeuren, dat hij toevallig heel erg hard valt tegen een paaltje of stoeprand...
Ze hebben niet allemaal lang krullend haar.quote:
Je weet wat Edward Norton in American History X doet met die neger? Nou zoiets dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies
ik heb er godverdomme keihard voor gewerkt, ben er zuinig op en dan komt er een of andere latente luie klapkut die met zijn vuile poten aan mijn dingen komt. serieus, ik ben vrij relaxed er onder nu maar die persoon die dit heeft geflikt moet er maar voor zorgen dat ik m NOOIT tegenkom.
ik mep alleen, als iemand me in het echte leven flikker noemt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, jij was de meppende flikker toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |