Oooooh zie hem nu pas, mooiiiiquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
en nog één speciaal voor LuQas (sorry breder heb ik ze niet)
[afbeelding]
En waarom wordt het een leuke maand?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Februari word een leuke maand.![]()
Zo..daar ging mn smiley vrije uren
Veel te veel spier.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
hem vind ik ergens wel cute
Mn eerste maand als 18 jarige.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En waarom wordt het een leuke maand?
Ja leuk he ben ik zelf.......!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef kipjewokje het volgende:
Hoi, keizerpinguinWat een gave usericon heb jij!
quote:
Gaan we aan maffe mutsjes doen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
hem vind ik ergens wel cute
Naja, zie fotoboek, staan twee foto's, eentje met wat voor mijn doen "langer haar is" en kort dus. Maar mijn haar krult zo als het langer wordtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien kun je dan LuQas verleiden met je lange lokken?
Ik heb het er ook wel een beetje mee gehadquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:30 schreef Cybart het volgende:
Mensen kunnen jullie niet een apart foto topic openen ?
Het wordt wel vol zo met die foto's. Ik ga lekker eten. Nou ja, dat hoop ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T word idd een beetje een foto-spam topic
Ze hebben er vast wel een idee voor in B&Hquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef LuQas het volgende:
Hoe moeten we het noemen dan?
Mwjah..je werd een beetje te overheersendquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed dat was de laatste.
Sorry voor de overlast.
Ach ja, ben ik wel gewend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..je werd een beetje te overheersend
De lekkerste van vandaag!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dat jouw ideale vent is, staat het je vrij om hem te posten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja het staat leuk.. jammer van de testicle-shrinkagequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees gerust, dat is nu afgelopen.
heb er nog een van m zonder shirt, maar ik ga nu naar amsterdam dus die post ik nog wel esquote:
Maar niet in dit topic, anders voelen de mensen met niet het perfecte lichaam zich benadeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb er nog een van m zonder shirt, maar ik ga nu naar amsterdam dus die post ik nog wel es
*herrinert zich iemand die zn buik niet mooi vind, maar kan niet meer op zn naam komen*quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar niet in dit topic, anders voelen de mensen met niet het perfecte lichaam zich benadeeld.
Uit het oog is uit het hart toch, dus zit er niet over in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
*herrinert zich iemand die zn buik niet mooi vind, maar kan niet meer op zn naam komen*
en verder ben ik hartstikke tevreden met hoe ik er uit zie, en wat ik daarmee kan veroveren
Edit:quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb er nog een van m zonder shirt, maar ik ga nu naar amsterdam dus die post ik nog wel es
Oh?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef Cybart het volgende:
wat is de sfeer verrot hier trouwens...
Is it rotten inside your head? awwquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef Cybart het volgende:
wat is de sfeer verrot hier trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |