kaartje is overigens flink misleidend, voor het gemak hebben ze bij voorbeeld china en de oude su als een geheel genomen. ik kan me niet voorstellen buiten taiwan dat er troepen op chinees grondgebied zijn en ook in rusland vertoeven er geen troepen. ook vraag ik me af waar in ons land een amerikaanse basis is.quote:op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef iblardi het volgende:
[..]
inderdaad, maar de kapers waren dan ook saoudisch, en daar zaten wel bases:
[afbeelding]
(deze kaart is uit 2003)
ik ben hier denk ik te kort om dat soort nuances te kennen. maar floripas heeft me er ook weleens wat over verteld. haar woorden waren "een verstikkende deken".quote:op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef pracissor het volgende:
[..]
klopt, de sp werd ook door andere linkse partijen verguisd als racisten zijnde. waar tikorev wel gelijk in heeft is dat de opgelegde norm van 'vriendelijke ontkenning' voortkwam uit de progressieve intelligentsia die oververtegenwoordigd waren in de linkse partijen. de sp is op het gebied van multiculturele samenleving en ethiek ook niet 'standaard' links te noemen.
ik denk in de buurt van de amerikaanse nukes .quote:op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef pracissor het volgende:
[..]
kaartje is overigens flink misleidend, voor het gemak hebben ze bij voorbeeld china en de oude su als een geheel genomen. ik kan me niet voorstellen buiten taiwan dat er troepen op chinees grondgebied zijn en ook in rusland vertoeven er geen troepen. ook vraag ik me af waar in ons land een amerikaanse basis is.
dit geeft toch wel aan hoe er destijds over die maatregelen werd gedacht. blijkbaar vielen ze bij links niet in goede aarde.quote:op vrijdag 27 januari 2006 13:51 schreef iblardi het volgende:
[..]
ik kan alleen het tegendeel vinden:
bron?quote:op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef iblardi het volgende:
[..]
als de amerikanen een andere geopolitiek hadden gevoerd was 11 spetember er inderdaad niet geweest.
die zijn er zeker hier! bijvoorbeeld kleine brogel.quote:op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef pracissor het volgende:
[..]
kaartje is overigens flink misleidend, voor het gemak hebben ze bij voorbeeld china en de oude su als een geheel genomen. ik kan me niet voorstellen buiten taiwan dat er troepen op chinees grondgebied zijn en ook in rusland vertoeven er geen troepen. ook vraag ik me af waar in ons land een amerikaanse basis is.
nee, het valt bij extreme mensen niet in de smaak, nee. toch kan ik me niet voorstellen dat marijnissen politiebegeleiding nodig had.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef tikorev het volgende:
[..]
dit geeft toch wel aan hoe er destijds over die maatregelen werd gedacht. blijkbaar vielen ze bij links niet in goede aarde.
de sp en hun 'oprotpremie' voor migranten in 1983
maar wat opmerkelijker is, is dat hun succes ineens ook in bepaalde linkse kringen blijkt aan te spreken, hoewel de sp tot voor kort nu niet bepaald een goede naam had in linkse kringen. daarvoor was met name hun in 1983 gepubliceerde nota "gastarbeid en kapitaal" verantwoordelijk, waarin ze onder andere de opvatting verkondigden dat elke migrant die "op vrijwillige basis terugkeert en een arbeidsplaats achterlaat" een bedrag van enkele tienduizenden guldens moet worden toegekend. dit werd al snel door velen als een regelrechte oprotpremie gezien en het leverde de sp het stempel op van een racistische partij. niet onterecht want in de bewuste nota stonden uitlatingen, die duidelijk maakten dat die oprot-premie niet als een goed bedoeld financieel gebaar moest worden gezien. in hun visie horen migranten hier niet thuis, omdat zij bijvoorbeeld de vakbondsstrijd zouden ondermijnen van hun autochtone collega's, doordat ze zich gemakkelijker laten uitbuiten en daarmee ook nog eens racistische opvattingen in de hand zouden worden gewerkt: "te lang is er in nederland strijd gevoerd om een dergelijke houding ten opzichte van de werkgever nog te kunnen tolereren. het verschil in ontwikkeling en cultuur maakt het zeer moeilijk voor nederlanders om met hun buitenlandse collega's samen te werken en samen te wonen", was de schokkende verklaring. problemen die ook samen zouden hangen met de grote verschillen tussen hun islamitische cultuur en de nederlandse zeden en gewoonten. om die reden moest worden voorkomen dat er te grote concentraties immigranten in de oude wijken kwamen wonen.
zelfs de linkse sp kreeg het stempel 'racistisch' omdat ze terechte problemen constateerden.
dat zij hij vast niet. hij had namelijk enkel als doel het doden van zoveel mogelijk onschuldige burgers. zo'n doel heeft amerika nog nooit gehadquote:
kleine brogel ligt in belgië. in nederland liggen ze op vliegbasis volkel waar ze al tientallen jaren met groot succes navo en dus nederlands grondgebied beschermen.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef iblardi het volgende:
[..]
die zijn er zeker hier! bijvoorbeeld kleine brogel.
op onder andere wikipedia kun je de beweegredenen van osama bin laden lezen, namelijk dat amerika:quote:
ik zeg niet dat ik het met bin laden eens ben, hè, laten we wel wezen.quote:plunders the resources of the arabian peninsula. dictates policy to the rulers of those countries. supports abusive regimes and monarchies in the middle east, thereby oppressing their people. has military bases and installations upon the arabian peninsula, which violates the muslim holy land, in order to threaten neighbouring muslim countries. intends thereby to create disunion between muslim states, thus weakening them as a political force. supports israel, and wishes to divert international attention from (and tacitly maintain) the occupation of palestine.
nee, want dat is ook een doel van niks, natuurlijk.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef tikorev het volgende:
[..]
dat zij hij vast niet. hij had namelijk enkel als doel het doden van zoveel mogelijk onschuldige burgers. zo'n doel heeft amerika nog nooit gehad
ja, je hebt gelijk, ik bedoelde ook volkel.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef tikorev het volgende:
[..]
kleine brogel ligt in belgië. in nederland liggen ze op vliegbasis volkel waar ze al tientallen jaren met groot succes navo en dus nederlands grondgebied beschermen.
en wat dan nog? kan ik ook zeggen: morgen moet marokko zich terugtrekken uit de westerlijke sahara. vervolgens doen ze het niet, vermoord ik 2000 onschuldige marokkaanse burgers en ga jij roepen dat ze dat hadden kunnen voorkomen door een andere buitenlandse politiek te voeren.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef iblardi het volgende:
[..]
op onder andere wikipedia kun je de beweegredenen van osama bin laden lezen, namelijk dat amerika:
[..]
ik zeg niet dat ik het met bin laden eens ben, hè, laten we wel wezen.
ik zeg dat het oorzaak-gevolg is, niet dat het anders had gemoeten òm dit te voorkomen.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef tikorev het volgende:
[..]
en wat dan nog? kan ik ook zeggen: morgen moet marokko zich terugtrekken uit de westerlijke sahara. vervolgens doen ze het niet, vermoord ik 2000 onschuldige marokkaanse burgers en ga jij roepen dat ze dat hadden kunnen voorkomen door een andere buitenlandse politiek te voeren.![]()
ik hoop niet dat het een grote klap voor je is, maar ik denk niet dat de russen zich hebben laten tegenhouden door jou paraplu. ook het uitblijven van een totale oorlog tussen indië en pakistan berust vast niet op de angst voor elkaars paraplu.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef iblardi het volgende:
[..]
ik bescherm ook al tientallen jaren met mijn parapluie het nederlandse grondgebied. kijk eens wat een succes! jullie zijn vrij dankzij mij.
ik kan me dus alleen de kernwapens bedenken maar dat is onder navo vlag. ook vraag ik me dan af waar die troepen in china en rusland zitten...quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef iblardi het volgende:
[..]
die zijn er zeker hier! bijvoorbeeld kleine brogel.
dit kaartje is een scan uit het cia-factbook van toen. er zijn zeker amerikaanse troepen in china en rusland, meer dan taiwan alleen.
ja dat is dus nou juist het geval.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef iblardi het volgende:
[..]
ik ben hier denk ik te kort om dat soort nuances te kennen. maar floripas heeft me er ook weleens wat over verteld. haar woorden waren "een verstikkende deken".
maar ik kan me niet zoorstellen dat nederland van daaruit tot hier is gekomen.
nou ja, l'ollandese è mobile. zullen we maar denken.
de russen en de amerikanen voerden een geopolitiek waarin ze de wereld onderling verdeelden. het was een soort risk. dat nederland daar een pion is was, tsja.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef tikorev het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het een grote klap voor je is, maar ik denk niet dat de russen zich hebben laten tegenhouden door jou paraplu. ook het uitblijven van een totale oorlog tussen indië en pakistan berust vast niet op de angst voor elkaars paraplu.
dat denk ik niet. immers, die dreiging gebruiken jihadisten bij recruitment.quote:de dreiging met kernwapens door niet-'religieus gestoorden met een zelfmoorddrang' is de beste garantie voor vrede.![]()
de navo is toch niets anders dan het amerikaanse warschau-pact?quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik kan me dus alleen de kernwapens bedenken maar dat is onder navo vlag. ook vraag ik me dan af waar die troepen in china en rusland zitten...
ja. al die oorlogen, die zijn toch al genoemd?quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef camplo het volgende:
dan nog. zijn er aanslagen van westerlingen bij moslims bekend?
wat doe je dan in godsnaam in dit topic? ga fijn ergens over tieten en bier kletsen ofzo, en laat de volwassenen even aan het woord, goed?quote:het zal me een zorg wezen die acceptatie van de buitenlanders. i don't give a fuck.
natuurlijk. daar is het een superstaat voor. weet jij een tegenvoorbeeld?quote:en overal waar de vs zit, zitten ze ook echt uit eigen belang, right
quote:als al die broddelmensen die denken dat ze heerschappij kunnen uitstralen en presidenten van louche regio's die zich enkel tonen in een generaalsoutfit....tja dan vraag ik me af waar het heen moet. een land dat zich zo militaristisch opstelt ga je toch niet serieus mee in discussie.
jihadisten hebben een zelfmoorddrang dus bij hen werkt het inderdaad niet. bush mag dan religieus zijn, als christen heeft hij geen zelfmoorddrang. in het christelijke geloof kun je namelijk niet het hoogste bereiken door jezelf dood te maken in een gerichte actie waarbij je zoveel mogelijk ellende en pijn moet veroorzaken bij onschuldige medemensen...quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:26 schreef iblardi het volgende:
[..]
dat denk ik niet. immers, die dreiging gebruiken jihadisten bij recruitment.
bovendien heeft de jihad geen hoofdstad die je kunt bestoken met kernwapens.
en bush is ook religieus gestoord, laten we dat niet vergeten.
nee, wel moorddrang.quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef tikorev het volgende:
[..]
jihadisten hebben een zelfmoorddrang dus bij hen werkt het inderdaad niet. bush mag dan religieus zijn, als christen heeft hij geen zelfmoorddrang.
in de islam ook niet.quote:in het christelijke geloof kun je namelijk niet het hoogste bereiken door jezelf dood te maken in een gerichte actie waarbij je zoveel mogelijk ellende en pijn moet veroorzaken bij onschuldige medemensen...
eindelijk zeg je iets goedsquote:op vrijdag 27 januari 2006 12:56 schreef iblardi het volgende:
[..]
links? de afgelopen twintig jaar zeven cda-kabinetten en twee pvda-kabinetten, waarbij de vvd er bijna altijd in zat, en groenlinks of sp nooit.
waar heb jij het over?
quote:op donderdag 1 december 2005 10:58 schreef shaganoz het volgende:
de afgelopen 20 jaar heeft de vvd 16 jaar deel uitgemaakt van verschillende regeringen. in die tijd is de criminaliteit gestegen, het integratiebeleid mislukt, het aantal wao'ers toegenomen en zijn de files gegroeid.
de afgelopen jaren was de vvd toch dè partij van minder criminaliteit, van meer veiligheid, van minder wao'ers, van minder files, de vvd regeerde de afgelopen 20 jaar het langst.
16 jaar waren de liberalen aan de macht en kijk eens, waar we staan?
of is dat soms de schuld van anderen? van de economie? europa? van de individualisering? van de uitkeringstrekkers? de criminelen? van asielzoekers? van de pvda? van de lpf?
´het minderhedenbeleid van de afgelopen 30 jaar is volledig mislukt´, zei zalm. in ruim dertig jaar zat er 18 jaar een vvd-minister - dijkstal, wiegel - aan het roer op binnenlandse zaken wiegel, een mislukkeling? dijkstal misschien?als het integratiebeleid al is mislukt, dan is het door de vvd mislukt.
van onze grote vriendin
waarom wordt dat zo op het bord van links geschoven?quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef essi22 het volgende:
[..]
eindelijk zeg je iets goeds![]()
ik ben het ook helemaal zat, al die lui die lullen over links
[..]
wil je dan serieus gaan ontkennen dat links het immigratie- en integratiedebat volledig gekaapt hadden? noem mij dan eens een rechtse criticaster van de multiculturele samenleving die niet voor rechts-extremist en wat niet nog meer is uitgemaakt.quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef iblardi het volgende:
[..]
waarom wordt dat zo op het bord van links geschoven?
de vvd is nog nooit de grootste partij geweest en heeft nog nooit een minister-president geleverd. vind je het dan niet een beetje raar om mislukt beleid waar je altijd een democratische meerderheid voor nodig hebt enkel toe te schrijven aan de vvd?quote:
ja. neem een dijkstal.quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef tikorev het volgende:
[..]
wil je dan serieus gaan ontkennen dat links het immigratie- en integratiedebat volledig gekaapt hadden?
een criticaster heeft het pejoratieve suffix -aster.quote:noem mij dan eens een rechtse criticaster van de multiculturele samenleving die niet voor rechts-extremist en wat niet nog meer is uitgemaakt.
de vvd is weleens de grootste partij geweest bij statenverkiezingen en dus in de eerste kamer.quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef tikorev het volgende:
[..]
de vvd is nog nooit de grootste partij geweest
nou en? ze hebben erin toegestemd.quote:en heeft nog nooit een minister-president geleverd.
hoeveel kritiek had de vvd indertijd daadwerkelijk op het asielbeleid en het integratievraagstuk? ofgezien van een enkele bolkesteinoprisping ben ik niets tegengekomen, maar als jij het tegendeel kunt bewijzen, ga je gang.quote:vind je het dan niet een beetje raar om mislukt beleid waar je altijd een democratische meerderheid voor nodig hebt enkel toe te schrijven aan de vvd?
wat is er met dijkstal?quote:
quote:wat je nu zegt is dat je onzinnige kritiek levert die nergens op slaat.
aan je reactie kan ik opmaken dat je het antwoord niet weet?quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef tikorev het volgende:
[..]
noem mij dan eens een rechtse criticaster van de multiculturele samenleving die niet voor rechts-extremist en wat niet nog meer is uitgemaakt.
18 jaar een minister op binnenlandse zakenquote:op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef tikorev het volgende:
[..]
de vvd is nog nooit de grootste partij geweest en heeft nog nooit een minister-president geleverd. vind je het dan niet een beetje raar om mislukt beleid waar je altijd een democratische meerderheid voor nodig hebt enkel toe te schrijven aan de vvd?
ja en? waar wordt het beleid gemaakt? in de eerste kamer?quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef iblardi het volgende:
[..]
de vvd is weleens de grootste partij geweest bij statenverkiezingen en dus in de eerste kamer.
anyways, nu je het zegt: het gaat idd om beleid. en niet om het debatquote:op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef tikorev het volgende:
[..]
ja en? waar wordt het beleid gemaakt? in de eerste kamer?
die was van de vvd, en bepaald niet anti-multiculturele samenleving.quote:
oh, sorry. dat komt omdat ik nog niet zo lang nederlands kan. ik dacht dat je mij uitdaagde om jou een criticaster te noemen.quote:ik stelde een vraag:
[..]
aan je reactie kan ik opmaken dat je het antwoord niet weet?
nou, beleid komt er niet zonder goedkeuring van de kamers.quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef tikorev het volgende:
[..]
ja en? waar wordt het beleid gemaakt? in de eerste kamer?
43 jaar dus niet sinds woii...quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef essi22 het volgende:
[..]
18 jaar een minister op binnenlandse zaken
dat klopt, dijkstal is een slappeling. dus je voorbeeld klopt niet.quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef iblardi het volgende:
[..]
die was van de vvd, en bepaald niet anti-multiculturele samenleving.
ik vroeg of jij een rechtse criticaster kan noemen die destijds niet voor racist, nazi of wat nog meer is uitgemaakt.quote:maar goed, je vraag: noem mij eens een links persoon die niet voor communist is uitgaamkt door iemand.
de eerste kamer kijkt alleen of een wet juridisch goed is onderbouwd en of de tweede kamer geen fouten heeft gemaakt. de inhoud wordt in de tweede kamer bepaald waar de vvd in zijn geschiedenis nog nooit een meerderheid heeft gehad.quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:56 schreef iblardi het volgende:
[..]
nou, beleid komt er niet zonder goedkeuring van de kamers.
ik had het over een periode sinds woii...quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef iblardi het volgende:
[..]
nee, we hebben het over een periode van dertig jaar.
de discussie die we hier hebben gaat over de multiculturele samenleving. dat debat zou ongeveer 30 jaar kunnen lopen, bij de eerste immigratiegolven van gastarbeiders en de initiele problemen die dit overleverde.quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef tikorev het volgende:
[..]
ik had het over een periode sinds woii...
ik zeg dat beleid wordt gemaakt in de tweede kamer omdat iemand suggereerde dat dat in de eerste kamer gebeurt. volgens mij heeft dat niets te maken met het feit dat het debat volledig door links werd gekaapt.quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef essi22 het volgende:
[..]
anyways, nu je het zegt: het gaat idd om beleid. en niet om het debat
quote:het beleid is gemaakt door rechts, en daar reken ik het cda ook toe.
quote:op vrijdag 27 januari 2006 13:06 schreef tikorev het volgende:
[..]
over het immigratie- en integratiedebat dat volledig door links werd gedomineerd. de media hielt er streng toezicht op dat enkel voorstanders van de multiculturele samenleving zich ongestoord konden manifesteren. dat had inderdaad ook z'n invloed op de politiek. het immigratie standpunt van het cda was in de jaren 80 en 90 dan ook erg links.
beschaafd discussiëren heb je nooit geleerd?quote:dus je kan wel weer gaan janken dat het...
jaha, balkenende!quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef tikorev het volgende:
ik vroeg of jij een rechtse criticaster kan noemen die destijds niet voor racist, nazi of wat nog meer is uitgemaakt.
zelfs over 30 jaar kan ik mij geen enkele minister-president (eindverantwoordelijke voor het beleid) herinneren van de vvd. jij wel?quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef iblardi het volgende:
[..]
dus kunnen we de discussie zuiver houden? 18 jaar van de dertig dat dit probleem begint te spelen.
dit zijn de doelen van de premier:quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef tikorev het volgende:
[..]
zelfs over 30 jaar kan ik mij geen enkele minister-president (eindverantwoordelijke voor het beleid) herinneren van de vvd. jij wel?
de regering is collectief verantwoordelijk.quote:1. "coördinatie van het algemeen regeringsbeleid". deze activiteit heeft een inhoudelijk aspect en een woordvoeringsaspect. het inhoudelijk aspect wordt voornamelijk uitgevoerd door het kabinet van de minister-president (kmp), terwijl de woordvoering wordt verzorgd door de rijksvoorlichtingsdienst (rvd);
2. "coördinatie van het algemeen communicatiebeleid", uitgevoerd door de rvd;
3. "het leveren van bijdragen aan de langere-termijn beleidsontwikkeling van het regeringsbeleid". deze activiteit is opgedragen aan de wrr.
quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:16 schreef iblardi het volgende:
de regering is collectief verantwoordelijk.
quote:op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef essi22 het volgende:
[..]
als het integratiebeleid al is mislukt, dan is het door de vvd mislukt.
als het is mislukt (hetgeen ik niet vind, overigens - maar ik ben zelf een buut'nlander), dan heeft de vvd daar de grootste debet aan, gevolgd door respectievelijk pvda, cda, d'66 en dan tenslotten een beetje lpf.quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef tikorev het volgende:
[..]
helemaal mee eens. misschien kun je met haar verder discussiëren en haar ook proberen te overtuigen.
[..]
ik vind de partij die in een regering de minste concessie's hoefde te doen het meest verantwoordelijk. dat is dus de grootste partij. bovendien heeft de partij die de minister president levert nog een extra verantwoordelijkheid omdat hij ook nog verantwoordelijk is voor de specifieke minister. een aangezien de vvd nog nooit de grootste partij is geweest en nog nooit een minister president heeft geleverd kun je ze in mijn ogen moeilijk als hoofdverantwoordelijke houden.quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef iblardi het volgende:
[..]
als het is mislukt (hetgeen ik niet vind, overigens - maar ik ben zelf een buut'nlander), dan heeft de vvd daar de grootste debet aan, gevolgd door respectievelijk pvda, cda, d'66 en dan tenslotten een beetje lpf.
ik ben het al met hem eensquote:op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef tikorev het volgende:
[..]
helemaal mee eens. misschien kun je met haar verder discussiëren en haar ook proberen te overtuigen.
[..]
jij was een jood? en je noemt oorlogen aanslagen van westerlingen?quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:29 schreef iblardi het volgende:
[..]
ja. al die oorlogen, die zijn toch al genoemd?
[..]
wat doe je dan in godsnaam in dit topic? ga fijn ergens over tieten en bier kletsen ofzo, en laat de volwassenen even aan het woord, goed?
[..]
natuurlijk. daar is het een superstaat voor. weet jij een tegenvoorbeeld?
[..]
en dat geldt dus net zo hard voor de vs.
en wat heeft dat met hem te maken, en met de discussie?quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef camplo het volgende:
[..]
jij was een jood? en je noemt oorlogen aanslagen van westerlingen?
pardon me, zeg dat eens tegen de amerikanen die het eerste vernietigingskamp ontdekt hebben.
oh jee heb je jou ook weer.quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef essi22 het volgende:
[..]
en wat heeft dat met hem te maken, en met de discussie?
![]()
ibladi is een moslim die zich voor doet als jood, lijkt me vrij duidelijk.quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef camplo het volgende:
[..]
jij was een jood? en je noemt oorlogen aanslagen van westerlingen?
pardon me, zeg dat eens tegen de amerikanen die het eerste vernietigingskamp ontdekt hebben.
"een land dat zich zo militaristisch opstelt"... enig idee hoe militaristisch amerika zelf is?quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef camplo het volgende:
dan nog. zijn er aanslagen van westerlingen bij moslims bekend?
het zal me een zorg wezen die acceptatie van de buitenlanders. i don't give a fuck.
en overal waar de vs zit, zitten ze ook echt uit eigen belang, right
als al die broddelmensen die denken dat ze heerschappij kunnen uitstralen en presidenten van louche regio's die zich enkel tonen in een generaalsoutfit....tja dan vraag ik me af waar het heen moet. een land dat zich zo militaristisch opstelt ga je toch niet serieus mee in discussie.
vrij simpele redenatie natuurlijk.quote:op maandag 23 januari 2006 15:50 schreef iblardi het volgende:
ik weet niet hoe lang ik het volhoud. veel mensen die hier goed zijn geintegreerd, zoals dokters en advocaten en ondernemers, houden dat klimaat niet lang vol. ik ken veel joden en marokkanen en zuid-amerikanen die hierdoor weg willen uit nederland.
omdat de goeden vertrekken, en de rotte appels blijven, zullen de nederlanders hopelijk vanzelf inzien wat ze mislopen.
aanslag met raketten en bommen.quote:op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef iblardi het volgende:
ja, leuk hè, joden komen in alle soorten en maten. we zijn soms toch net mensen, niet dan?
inderdaad, amerika heeft ook aanslagen gepleegd, met raketten en bommen.
en over je vernietigingskampopmerking: ga jij ook stalin verdededigen? die heeft europa ook "bevrijd".
nederlanders? eh wat ben jij dan als ik vragen magquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef meki het volgende:
ik hoop dat nederlanders goed gaan nadenken voordat ze weer gaan vooroordelen
nederlanders moeten mensen gaan onderscheiden tussen de goeden en slechten
wie denk je wie ik ben ??quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef indirah het volgende:
[..]
nederlanders? eh wat ben jij dan als ik vragen mag![]()
goede en slechte spellers? taalpuristen?quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef meki het volgende:
ik hoop dat nederlanders goed gaan nadenken voordat ze weer gaan vooroordelen
nederlanders moeten mensen gaan onderscheiden tussen de goeden en slechten
oow mag ik hier uitleg vanquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef ludwig het volgende:
[..]
goede en slechte spellers? taalpuristen?
dat ik mijzelf echt groen-paars-geel en oranje erger aan de aftandse spellingskwaliteit van jouw posts. doe verdomme eens een taallesje ofzo man! hoe kan iemand jou nou serieus nemen in een topic over de acceptatie van buitenlanders als je zelf niet eens normaal nederlands kan praten??quote:
ik denk dat je enkel jaloers bent of je haat mij . maar ja dat is jou recht dat neem ik niet van jou afquote:op zondag 29 januari 2006 00:00 schreef ludwig het volgende:
[..]
dat ik mijzelf echt groen-paars-geel en oranje erger aan de aftandse spellingskwaliteit van jouw posts. doe verdomme eens een taallesje ofzo man! hoe kan iemand jou nou serieus nemen in een topic over de acceptatie van buitenlanders als je zelf niet eens normaal nederlands kan praten??
ja die draag ik ook alleen omdat ik graag op marokkaanse travestiefeestjes komquote:op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef meki het volgende:
[..]
ik denk dat je enkel jaloers bent of je haat mij . maar ja dat is jou recht dat neem ik niet van jou af
zeer teleurstelling van jou en dat van iemand die een hoofddoek draagt![]()
zeg een vraag waarom let je op mijn woorden ??quote:op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef ludwig het volgende:
[..]
ja die draag ik ook alleen omdat ik graag op marokkaanse travestiefeestjes kom![]()
*take note* het is trouwens jouw recht
omdat ze ongewild toch gelezen wordenquote:op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef meki het volgende:
[..]
zeg een vraag waarom let je op mijn woorden ??
nee onzin . negeer ze dan gewoonquote:op zondag 29 januari 2006 00:16 schreef ludwig het volgende:
[..]
omdat ze ongewild toch gelezen worden![]()
daar loopt al een topicje over in fbquote:
poging tot humor of is er toch sprake van een taal-barrieré?quote:
op wat voor manier? daarnaast zette hij zijn totalitaire schrikbewind voort waar de nazi's een gelijke in vonden. ik neem aan dat de term stalinisme je wel wat zegt, de vs met stalin's su vergelijken blijft appels met peren vergelijken.quote:op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef iblardi het volgende:
en over je vernietigingskampopmerking: ga jij ook stalin verdededigen? die heeft europa ook "bevrijd".
horecaondernemers worden nooit vertrouwd, ongeacht de afkomst.quote:op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef durumdoner het volgende:
ik herken de ts zijn probleem wel, ben zelf succesvol horeca ondernemer maar wordt vaak met schuine ogen aangekeken overal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |