en wat heeft dat met hem te maken, en met de discussie?quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef camplo het volgende:
[..]
jij was een jood? en je noemt oorlogen aanslagen van westerlingen?
pardon me, zeg dat eens tegen de amerikanen die het eerste vernietigingskamp ontdekt hebben.
oh jee heb je jou ook weer.quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef essi22 het volgende:
[..]
en wat heeft dat met hem te maken, en met de discussie?
![]()
ibladi is een moslim die zich voor doet als jood, lijkt me vrij duidelijk.quote:op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef camplo het volgende:
[..]
jij was een jood? en je noemt oorlogen aanslagen van westerlingen?
pardon me, zeg dat eens tegen de amerikanen die het eerste vernietigingskamp ontdekt hebben.
"een land dat zich zo militaristisch opstelt"... enig idee hoe militaristisch amerika zelf is?quote:op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef camplo het volgende:
dan nog. zijn er aanslagen van westerlingen bij moslims bekend?
het zal me een zorg wezen die acceptatie van de buitenlanders. i don't give a fuck.
en overal waar de vs zit, zitten ze ook echt uit eigen belang, right
als al die broddelmensen die denken dat ze heerschappij kunnen uitstralen en presidenten van louche regio's die zich enkel tonen in een generaalsoutfit....tja dan vraag ik me af waar het heen moet. een land dat zich zo militaristisch opstelt ga je toch niet serieus mee in discussie.
vrij simpele redenatie natuurlijk.quote:op maandag 23 januari 2006 15:50 schreef iblardi het volgende:
ik weet niet hoe lang ik het volhoud. veel mensen die hier goed zijn geintegreerd, zoals dokters en advocaten en ondernemers, houden dat klimaat niet lang vol. ik ken veel joden en marokkanen en zuid-amerikanen die hierdoor weg willen uit nederland.
omdat de goeden vertrekken, en de rotte appels blijven, zullen de nederlanders hopelijk vanzelf inzien wat ze mislopen.
aanslag met raketten en bommen.quote:op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef iblardi het volgende:
ja, leuk hè, joden komen in alle soorten en maten. we zijn soms toch net mensen, niet dan?
inderdaad, amerika heeft ook aanslagen gepleegd, met raketten en bommen.
en over je vernietigingskampopmerking: ga jij ook stalin verdededigen? die heeft europa ook "bevrijd".
nederlanders? eh wat ben jij dan als ik vragen magquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef meki het volgende:
ik hoop dat nederlanders goed gaan nadenken voordat ze weer gaan vooroordelen
nederlanders moeten mensen gaan onderscheiden tussen de goeden en slechten
wie denk je wie ik ben ??quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef indirah het volgende:
[..]
nederlanders? eh wat ben jij dan als ik vragen mag![]()
goede en slechte spellers? taalpuristen?quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef meki het volgende:
ik hoop dat nederlanders goed gaan nadenken voordat ze weer gaan vooroordelen
nederlanders moeten mensen gaan onderscheiden tussen de goeden en slechten
oow mag ik hier uitleg vanquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef ludwig het volgende:
[..]
goede en slechte spellers? taalpuristen?
dat ik mijzelf echt groen-paars-geel en oranje erger aan de aftandse spellingskwaliteit van jouw posts. doe verdomme eens een taallesje ofzo man! hoe kan iemand jou nou serieus nemen in een topic over de acceptatie van buitenlanders als je zelf niet eens normaal nederlands kan praten??quote:
ik denk dat je enkel jaloers bent of je haat mij . maar ja dat is jou recht dat neem ik niet van jou afquote:op zondag 29 januari 2006 00:00 schreef ludwig het volgende:
[..]
dat ik mijzelf echt groen-paars-geel en oranje erger aan de aftandse spellingskwaliteit van jouw posts. doe verdomme eens een taallesje ofzo man! hoe kan iemand jou nou serieus nemen in een topic over de acceptatie van buitenlanders als je zelf niet eens normaal nederlands kan praten??
ja die draag ik ook alleen omdat ik graag op marokkaanse travestiefeestjes komquote:op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef meki het volgende:
[..]
ik denk dat je enkel jaloers bent of je haat mij . maar ja dat is jou recht dat neem ik niet van jou af
zeer teleurstelling van jou en dat van iemand die een hoofddoek draagt![]()
zeg een vraag waarom let je op mijn woorden ??quote:op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef ludwig het volgende:
[..]
ja die draag ik ook alleen omdat ik graag op marokkaanse travestiefeestjes kom![]()
*take note* het is trouwens jouw recht
omdat ze ongewild toch gelezen wordenquote:op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef meki het volgende:
[..]
zeg een vraag waarom let je op mijn woorden ??
nee onzin . negeer ze dan gewoonquote:op zondag 29 januari 2006 00:16 schreef ludwig het volgende:
[..]
omdat ze ongewild toch gelezen worden![]()
daar loopt al een topicje over in fbquote:
poging tot humor of is er toch sprake van een taal-barrieré?quote:
op wat voor manier? daarnaast zette hij zijn totalitaire schrikbewind voort waar de nazi's een gelijke in vonden. ik neem aan dat de term stalinisme je wel wat zegt, de vs met stalin's su vergelijken blijft appels met peren vergelijken.quote:op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef iblardi het volgende:
en over je vernietigingskampopmerking: ga jij ook stalin verdededigen? die heeft europa ook "bevrijd".
horecaondernemers worden nooit vertrouwd, ongeacht de afkomst.quote:op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef durumdoner het volgende:
ik herken de ts zijn probleem wel, ben zelf succesvol horeca ondernemer maar wordt vaak met schuine ogen aangekeken overal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |