gewoon bij de Score ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef peksin het volgende:
En deze van Braun:
[afbeelding]
Wil ik nog steeds van weten waar die die heeft gehaald en voor hoeveel. Supermooie pants.
Mooi vest.. die heb ik dus nu ook gewoon aanquote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef mic_forever het volgende:
ff de paar laatsten hierzo zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
van mij
Leuke dingen!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
leuk voor op jeans en deze jurk voor een feest binnenkort
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Het verbaast me dat Avani hier nog niet is![]()
graag!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik zal nog steeds foto's van mijn nieuwe blue blood broek posten.
iddquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
wat is die D&G broek lelijk...
Vest was 189 euroquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef JaWi het volgende:
Hoe duur was dat vest gfo?
Mee eens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef gfo het volgende:
[..]
Vest was 189 euro
En over die d&g broek ik vind em mooi en jullie hoeven er niet mee telopenkwestie van smaak
quote:
Ik heb die broek ook! maar al 5 maanden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef LoggedIn het volgende:
broek van Diesel:
[afbeelding]
Achterkant van dezelfde broek:
[afbeelding]
Lekker en warm vest, bij de Footlocker, ¤50,-quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef JaWi het volgende:
Leuk spul. Wat en waar en hoeveel was dat nikevest?.
iets zegt me dat jij ze veel goedkoper gekocht hebt...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb die broek ook! maar al 5 maanden.
Hoeveel heb jíj er voor betaald?
Broek was ¤160,-quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef men_in_red het volgende:![]()
, alleen zijn dat gstar shirt en nike vest niet helemaal mijn smaak, broek is mooooi, hoeduur was ie?
"Best boy company" op de lijnbaan.. Beetje gare winkel, maar het shirt vond ik wel kewlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Waar hebje dat Diesel truitje gekocht ?
Is ook vet, nog nooit van gehoord, naja woensdag ff naar de Replay winkel daar schijnt 50% korting te zijn en leuke kleren dus ff checkequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
"Best boy company" op de lijnbaan.. Beetje gare winkel, maar het shirt vond ik wel kewl
mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ah dat was ik der ook voor kwijt.
Alleen die van jou lijkt valer dan die van mij. En dat terwijl ie toch echt zelfde kleur enzo is.quote:
dat vale ligt aan de camera, hij ging lekker flitsen waardoor de hele foto beetje flets is, in het echt is het donkere gedeelte wel donkerder..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Alleen die van jou lijkt valer dan die van mij. En dat terwijl ie toch echt zelfde kleur enzo is.
Edit: en wat viezigheid links van je gulp
voor de kijker links that is
Relaxed spul. Waar heb je die SI dingen gekocht?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:21 schreef gfo het volgende:
Net ff inkopen gedaan
- Stone island trui
- Stone island denim vest
- Stone island denim Bodywarmer
- D&G broek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trui bij tatio in tilburgquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Relaxed spul. Waar heb je die SI dingen gekocht?
koel!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef miesjuh het volgende:
Mies heeft ook even op asos.com geshopt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De broek
[afbeelding]
De jas
over een weekje is het binnen![]()
![]()
x2quote:Op zondag 29 januari 2006 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
doe es aan en maak dat nog een foto pls, wil wel eens zien hoe et staat!
sjiek g-star shirtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn is naar de stad geweest
2 niewe shirts van G-Star en Tommy Hilfiger:
[afbeelding]
tijd dat je dat gaat doenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Seauphie het volgende:
Die broek van synkronized zie ik hier vééél! Best leuk, als je er 't type voor bent (dus niet als je iel bent en 'n brilletje hebt).
Ik heb weer wat nieuwe dingen gekocht, nog geen foto gemaakt alleen.
ik vind dat zon mooi merk, maar das nog even buiten mijn budgetquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef gfo het volgende:
Ik ging eigenlijk voor een jas kijken maar kom trug met een jas en een vest
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu heb ik genoeg geld uitgegeven deze winter
mooi merk of mooie kleding? :')quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik vind dat zon mooi merk, maar das nog even buiten mijn budget
wat kost die trui als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef gfo het volgende:
Ik ging eigenlijk voor een jas kijken maar kom trug met een jas en een vest
[afbeelding]
En nu heb ik genoeg geld uitgegeven deze winter
Welk merk is dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef mic_forever het volgende:
dees gehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
:')quote:
Ik heb een vergelijkbare SI trui onlangs gekocht voor 280,-.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef BigB het volgende:
[..]
wat kost die trui als ik vragen mag?
De trui was 289 en de jas 349quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef BigB het volgende:
[..]
wat kost die trui als ik vragen mag?
Fijn spul weer, vond de discussie over die maat labeltjes wel mooiquote:
Heb die bovenste van G-start vandaag ook gehaald, maar dan in het lichter blauwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef LoggedIn het volgende:
[afbeelding]
nog een shirt van Diesel:
[afbeelding]
vest:
[afbeelding]
broek van Diesel:
[afbeelding]
Achterkant van dezelfde broek:
[afbeelding]
Als je ook kijkt in hoeveel winkels g-star ligt. Dat is echt inmens. En in vind het ook één van de beste nederlandse merken. Zowieso één van de beste merken. Mooie kleding en goede stijl. Trendy maar niet zo dat het na 1 seizoen gelijk niet meer kan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Damn wat moet g-star veel verdienen, wie heeft er nou geen g-star in zn kast !
Ja je moet ook niet de shirts die altijd bij de men at work ofzo liggen nemen met zo heel groot en schreeuwerig G-star Raw erop. Ik heb wel wat truien ervan. Maar spijkerbroeken zijn idd hun beste product.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:59 schreef JAY-T het volgende:
Ik draag alleen broeken van G-Star.. Die shirts enzo ervan vind ik echt te lelijk..
waar koop je een riem?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag een mooie witte riem gekocht, met een tekstje
De meeste jeanswinkels hebben wel een rekje hangen. Ik koop meestal geen riem van een super duur merk. Gewoon eentje van Chasin ofzo.quote:
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR !quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef RedScorpion het volgende:
Kon het niet laten om deze aan te schaffen voor de zomer.. afgelopen zaterdag binnen gekregen.
Moest deze gewoon hebben omdat Poeheeej! een uitdrukking was die ik regelmatig gebruikte om vrienden te sarre.
[afbeelding]
Grtz. Remko
*meldtquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
wie heeft er nou geen g-star in zn kast !
Bij WE gekochtquote:
ikkequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
waar heb je m besteld?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef RedScorpion het volgende:
Kon het niet laten om deze aan te schaffen voor de zomer.. afgelopen zaterdag binnen gekregen.
Moest deze gewoon hebben omdat Poeheeej! een uitdrukking was die ik regelmatig gebruikte om vrienden te sarre.
[afbeelding]
Grtz. Remko
mjah.. maar toch is dat meestal een erg gelimiteerde collectiequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef Stansfield het volgende:
De meeste jeanswinkels hebben wel een rekje hangen. Ik koop meestal geen riem van een super duur merk. Gewoon eentje van Chasin ofzo.
maar es op letten als ik er langs kom danquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Bij WE gekocht
Uhu, we willen er natuurlijk allemaal net zo bijlopen als Maikuuul!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef LoggedIn het volgende:
maar es op letten als ik er langs kom dan
Nou ik wil dus echt nix meer hebben van g-star ik heb er al teveel vanquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR !![]()
die moet ik hebben
k zie al, buutvrij.com
WTFquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef cultheld het volgende:
Hate it, or love it
Victor Victoria
[afbeelding]
Jean's Paul Gaultier
[afbeelding]
[afbeelding]
Eensch, maarja omg die trui van cultheldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef BrauN het volgende:
Homo users.
Het kan niet altijd G-Star met het merk er in 3 bij 5 meter erop zijn hč.
Zo lang hij er geen lederen broek met een gat bij de anus onder draagt kan het best door de beugel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, maarja omg die trui van cultheld
En dat wilde ik nou net dit weekend aantrekken voor je verjaardagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo lang hij er geen lederen broek met een gat bij de anus onder draagt kan het best door de beugel.
www.tinypic.com doe daar ff uploadenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef zenith_ust het volgende:
nog foto van nieuw jasje..
sorry voor cam kwaliteit..
[afbeelding]
maikuuul..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
www.tinypic.com doe daar ff uploaden
Nee :/ gewoon Maikuuulquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
maikuuul..
maykel_mk1 ? van st.net ?
Cool shirtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[afbeelding]
Vandaag dit shirt besteld. Tevens tvpje
Dat kan, maar die trui deed me toch wel denken aan een 60-jarige congiërge. Ik probeer er dan toch iets frisser bij te lopenquote:
Ja hé, zag hem. En dacht meteen "die moet ik hebben". Komt van sml.x.com, je hebt ook nog andere met wortel, tomaat en chocolade. Erg toffe shirts.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat kan, maar die trui deed me toch wel denken aan een 60-jarige congiërge. Ik probeer er dan toch iets frisser bij te lopen
shirt van PsychoDude_666 is wel droog
Elwoodquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:47 schreef Rekkie het volgende:
Van G-Star koop ik alleen broeken eigenlijk.
Shirts koop is zo merkloos als mogelijk
Iedereen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef 2609 het volgende:
Maar ik wel en ze zitten lekker goeie kwaliteit en iedereen draagt ze
Ik heb die trui van JPG ook, waar heb jij hem besteld en voor hoeveel ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef cultheld het volgende:
Hate it, or love it
Victor Victoria
[afbeelding]
Jean's Paul Gaultier
[afbeelding]
[afbeelding]
Op yoox voor 98 euroquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:27 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik heb die trui van JPG ook, waar heb jij hem besteld en voor hoeveel ?
Ga je wel eens uit? Waarschijnlijk niet, want dit soort truien is heel erg populair voor het uitgaan, alleen dan de H&M variant. Vannacht kwam ik er weer een hele tros tegen, dus veel hippe 60ers dan, die in die truien lopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat kan, maar die trui deed me toch wel denken aan een 60-jarige congiërge. Ik probeer er dan toch iets frisser bij te lopen
shirt van PsychoDude_666 is wel droog
uitgaan is idd afgenomen, maar ik zou ook gewoon in mn gstar shirt (oid) aandoen dan hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit? Waarschijnlijk niet, want dit soort truien is heel erg populair voor het uitgaan, alleen dan de H&M variant. Vannacht kwam ik er weer een hele tros tegen, dus veel hippe 60ers dan, die in die truien lopen.
Hej dat vest op foto 3 heb ik ook na-aperquote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef mic_forever het volgende:
ff de paar laatsten hierzo zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
van dannie_dorka
[afbeelding]
[afbeelding]
van mij
Waar heb je dat Tommy Hilfiger shirt gekocht? En hoeduur was ie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef LoggedIn het volgende:
[afbeelding]
Nou, geen G-Star dan, maar hier staat het merk er ook gigantisch groot op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef BrauN het volgende:
Homo users.
Het kan niet altijd G-Star met het merk er in 3 bij 5 meter erop zijn hč.
Nee, bij Sneakers in Zwollequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moet trouwens ook nieuwe all stars hebben , heb je ze bij america today gekocht?
Vaak zijn de grote maten op enzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Molluck het volgende:
Maar bij America Today hebben ze ze ook hoor
bij de Tommy Hilfiger winkel, ik geloof dat ie 40 euro was.. is fijn shirt hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:54 schreef TheGamer het volgende:
Waar heb je dat Tommy Hilfiger shirt gekocht? En hoeduur was ie?
Verschrikkelijke schoenenquote:
Tja dat heet nu "smaken verschillen" Maikuuul!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verschrikkelijke schoenen
Ik noem ze smartie schoenen
Mooie schoen....quote:
nee jouw schoenenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
het zijn idd geen wandel schoenenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mooie schoen....
Die wil ik er eigenlijk ook wel "bij" hebben.... het punt is alleen dat ik er niet op kan lopen
Idd ik vind ze ook niets, dan kun je denk ik beter op Tigers oid gaan lopen, die hebben zoiezo een betere zool.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar, alleen jammer dat ik ze zo ontzettend lelijk vind.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Idd ik vind ze ook niets, dan kun je denk ik beter op Tigers oid gaan lopen, die hebben zoiezo een betere zool.
Off topic: ik ken wel een killerbee van een ander internet spel . www.outwar.com maar of jij dat bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee :/ gewoon Maikuuul
Killer_bee in cs source en ook op torrentbytes
Helemaal niet mijn smaak! Maar goed als jij er maar blij mee bentquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef zenith_ust het volgende:
nog picje .. van me jas
[afbeelding]
pall mall:)
smaken verschillen .. .waar hou jij dan van ?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Helemaal niet mijn smaak! Maar goed als jij er maar blij mee bent![]()
Het lijkt me niet dat we dat hier moeten gaan bespreken!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
smaken verschillen .. .waar hou jij dan van ?
en er toch een reply opgevenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat we dat hier moeten gaan bespreken!
Mooi truike. Wat kostte ie?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
Vorige week gekocht. Jacket heb ik nog niet mogen dragen, want het weer laat het er niet toe
Alles uiteraard bij de Jack&Jones
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thxquote:
Leuke kleren...J&J hebben toch top spul voor die prijsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
Vorige week gekocht. Jacket heb ik nog niet mogen dragen, want het weer laat het er niet toe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thxquote:Op zondag 12 februari 2006 23:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Leuke kleren...J&J hebben toch top spul voor die prijs![]()
Wat kost dat jacket?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Liever een namaak Diesel voor 70,- dan een echte voor 170,-quote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef One_conundrum het volgende:
tis allemaal namaak Diesel, de broeken althans
Dat is zo kansloosquote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Liever een namaak Diesel voor 70,- dan een echte voor 170,-
Tja, opzich. Al vind ik dat er niets mis is met Jack Jones. Het is toch ook niet dat je daar heen gaat omdat je een namaak-Diesel wilt.quote:
Nee, dat je een namaak van iets koopt voor het merk, dat is kansloos...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want?
Wat is er kansloos aan het feit dat je geld uit wilt sparen?
Waarom?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Nee, dat je een namaak van iets koopt voor het merk, dat is kansloos...
Wou je nou zeggen dat Jack & Jones Diesel broeken namaakt? Dat is me nooit opgevallen. Bovendien lijken alle spijkerbroeken tegenwoordig op elkaar. Damn, dan is 90 euro bij de JJ voor een spijkerbroek bijna even duur als een dieselquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef One_conundrum het volgende:
tis allemaal namaak Diesel, de broeken althans
Ik bedoel uiteraard J&J, echte namaak is triest.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Nee, dat je een namaak van iets koopt voor het merk, dat is kansloos...
//Edit: of bedoel je met namaak diesel jack&jones broeken ?
"echte" namaakquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard J&J, echte namaak is triest.
Kansloos, serieus. Je bent die avatar niet waard.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom?
Als je het model nu gewoon mooi vindt, maar een orginele te duur? Dan is een replica toch een goed alternatief!
Want?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kansloos, serieus. Je bent die avatar niet waard.
okquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard J&J, echte namaak is triest.
Als Jack&Jones het doet, doet iedereen het. En ik vraag me ook af hoe die user bij de bewering komt dat iedereen DIESEL namaakt. Die waren echt niet als eerste ofzo hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind niet dat je van jack and jones kan zeggen dat ze namaak diesel maken. Alleen maar omdat ze ook vitage look hebben en vale plekken en gaten enz. Alles is bij een spijkerbroek al wel een keer uitgevonden. En iedereen doet elkaar na.
Is niet nodig geloof me.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want?
Anders lees je gewoon de hele reactie
Ik doe zelf niet aan die wijde broeken, maar ik weet van een hoop mensen hier dat ze op zoek waren naar de Baggy Bjorn, bij de normale jeanswinkels hier in de buurt verkopen ze die namelijk niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef Stansfield het volgende:
Een nieuwe nudie broek gekocht.
Baggy Bjorn Original Rickhard. Bij de image in Utrecht voor 68 eurotjes. Afgeprijst van 169,95. Goede deal dus. Ik kan geen plaatje ervan vinden op de site van Nudie. Zal dus wel een model zijn wat eruit is gegaan en daarom zo afgeprijsd maar dat boeit me dan weer geen fuck.
Hij zit niet zo heel wijd hoor. Maar wel wijder dan een regular ralf. En die image heeft ze idd wel. Best of Brands in hoogland volgens mij ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik doe zelf niet aan die wijde broeken, maar ik weet van een hoop mensen hier dat ze op zoek waren naar de Baggy Bjorn, bij de normale jeanswinkels hier in de buurt verkopen ze die namelijk niet.
Maar de Image in Utrecht heeft ze dus wel?
Oh, ik dacht dat dat echt van die skatebroeken waren...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij zit niet zo heel wijd hoor. Maar wel wijder dan een regular ralf. En die image heeft ze idd wel. Best of Brands in hoogland volgens mij ook.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat echt van die skatebroeken waren...
Maar ik heb zelf Bootcut Ola of Regular Ralf, die Ola zit strakker dan de Ralf, die vind ik eigenlijk fijner, maar de Regular Ralf is er in de mooiste wassingen
Ik ben nudie fanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik neem meestal de loose frank maar die is er volgens mij helemaal uit als ik de site van nudie zo zie. En je kan natuurlijk ook zelf bepalen qua maat hoe wijd je broek wordt. Ik hou het nog binnen de perken. En ik draag mijn broek ook niet zo heel laag zoals je sommige wel ziet doen.
Dat valt reuze mee, maar het is een recht model niet uitlopend ofzo. Echt een fijne broek, het lijtk wel van dat rekbaar stof zit echt heerlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef zenith_ust het volgende:
wel mooie broek, alleen model niet mij smaak.
ik vind de pijpen te smal of lijkt dat maar zo ?
Straight Sven is helemaal top!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Ik ben nudie fan,
heb er nu al 5 broeken van:
de laatste die ik gekocht hebt is het fijnst vind ik
Straight sven:
volgens mij is het deze alleen dat ietsje anders,
Deze is nog wel de prijzigste die ik heb gekocht (150¤) maar hij is het zeker waard!
[afbeelding]
erg duidelijkquote:
Moet ik dan met merkplaatjes gaan pimpen?quote:
Ja duh, anders ben je toch helemaal niet zo stoer als mij ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef Avani het volgende:
[..]
Moet ik dan met merkplaatjes gaan pimpen?
Sorry voor de late reactie, ik zie dat nu pas. Hij heeft me 49,95 gekostquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh, anders ben je toch helemaal niet zo stoer als mij ik ?
Thanks, ik ben ook een classy lady.quote:
Als gouden kettingen en nepbont onder stoer vallen, hoef ik inderdaad niet zo stoer te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh, anders ben je toch helemaal niet zo stoer als mij ?
Ja oke neppe bont is dan niet zo stoer, maar een gouden ketting zeker wel godverdepielekes, maarja nu kappen met de lollerslowjsetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:47 schreef Avani het volgende:
[..]
Thanks, ik ben ook een classy lady.![]()
[..]
Als gouden kettingen en nepbont onder stoer vallen, hoef ik inderdaad niet zo stoer te zijn.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
laat avani lekker der kleding bij de wibra kopen!
appart dan Abercrombie & Fitch kleding rond looptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef Avani het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeeman is m'n tweede favoriete winkel.![]()
daar haal ik mijn sexy ondergoed altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef Avani het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeeman is m'n tweede favoriete winkel.![]()
Show danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
daar haal ik mijn sexy ondergoed altijd
Duidelijke foto ook. En zo lekker veel info.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:23 schreef mic_forever het volgende:
eergister neue jas gehaald, niks bijzonders maar had em nodig
[afbeelding]
niet zo zeuren braunquote:Op zondag 19 februari 2006 14:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Duidelijke foto ook. En zo lekker veel info.
Joepie! Een soort autist die een slechte foto met een flits erin post waarop hij een groen/grijs/bruin-achtige (doorhalen wat niet van toepassing is...) jas draagt die hij heeft gekocht omdat ie 'm nodig had.quote:
misschien wil die dat gewoon niet met ons delenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Joepie! Een soort autist die een slechte foto met een flits erin post waarop hij een groen/grijs/bruin-achtige (doorhalen wat niet van toepassing is...) jas draagt die hij heeft gekocht omdat ie 'm nodig had.
Vooruit dan... ik zal een voorzetje geven.
Zeg, wat is het eigenlijk voor merk? Waar heb je 'm gekocht? Wat heb je er voor gelapt?
Dan houdt ie dat kloffie van 'm ook maar voor zich.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien wil die dat gewoon niet met ons delen![]()
Jammer dat de jas alleen naar de UK wordt verzonden,...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef miesjuh het volgende:
Mies heeft ook even op asos.com geshopt:
[afbeelding]
De jas
over een weekje is het binnen![]()
![]()
Lieve Braun,quote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Joepie! Een soort autist die een slechte foto met een flits erin post waarop hij een groen/grijs/bruin-achtige (doorhalen wat niet van toepassing is...) jas draagt die hij heeft gekocht omdat ie 'm nodig had.
Vooruit dan... ik zal een voorzetje geven.
Zeg, wat is het eigenlijk voor merk? Waar heb je 'm gekocht? Wat heb je er voor gelapt?
Kijk, daar kunnen we wat mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Lieve Braun,
Hij is van de H&M, gekocht te rotterdam
ik heb er 36euro voor gelapt(zoiets)
![]()
toedels
Normaal zou ik zeggen, doe even normaal man! Maar nu heb je eigenlijk een beetje gelijk. Daar ga je toch niet mee lopen? Damnquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Wat ontzettend lelijk!
A&F is een zeer mooi merk.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Abercrombie & Fitch: Full-Zip Hoodie, kleur is donkerblauw:
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/9084/af2b1b1od.th.jpg]afbeelding][/URL]
die dingen zijn mega dikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/9084/af2b1b1od.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij is mooiquote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
Ja, van eBay.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
A&F is een zeer mooi merk.
Heb je deze via internet besteld?
Gewoon een blauwe trui met een (veel te grote) logoprint.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
Nu al ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
nog niemand die al echt zomer collectie in huis heeft gehaald? ik moet een nieuwe zomerjas
Heb ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
nog niemand die al echt zomer collectie in huis heeft gehaald? ik moet een nieuwe zomerjas
Vind ik bij deze trui wel kunnen, ik vind het veel erger als er mensen met een trui of shirt lopen waar heel groot Armani / D&G / Versace / etc. op staat!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon een blauwe trui met een (veel te grote) logoprint.
Ben al wat rond aan het snuffelen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
Ja maar dan heb je het over de overtreffende trap. Zo van: lelijk - lelijker - lelijkst.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Vind ik bij deze trui wel kunnen, ik vind het veel erger als er mensen met een trui of shirt lopen waar heel groot Armani / D&G / Versace / etc. op staat!![]()
Hehehe inderdaad, maar toch vind ik het bij een merk als Abercrombie & Fitch nog wel kunnen, daar zie je tenminste niet iedereen mee lopen, een tijdje geleden waren Von Dutch en Bikkembergs nog wel cool, maar bij die merken vind ik het ook al niks meer als het logo er groot op staat...maar die 2 merken vind ik zowiezo al niks.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over de overtreffende trap. Zo van: lelijk - lelijker - lelijkst.
Inderdaad, dit komt meestal alleen voor bij hoodies en vesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:36 schreef ook_gek het volgende:
over het algemeen heeft A&F nooit groot hun naam op de kleding staan
Ik ook, zit echt superlekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die dingen zijn mega dik![]()
ik heb hem in het grijs![]()
agree 100%quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef cultheld het volgende:
Ik ben sowieso niet gek op logo's. Een trui moet zich zonder logo al van andere truien onderscheiden, eer ik de betreffende trui kan waarderen.
In de kringen waarin de dragers van dergelijke truien zich begeven gaat het dus wel ergens over. Heeft ook z'n charmes.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb niks tegen logo's alleen moet je een trui niet kopen om zijn logo. Wanneer een trui of hoodie qua kleur en vorm enz al mooi is vind ik het niet erg als er een logo van een ok merk zoals A&F of G-star ofzo opstaat. Maar ik vind het idioot om een trui te kopen die super simpel is maar waar dan AJ op staat. Dat gaat echt nergens over.
Dat is ook weer zo ja. Herken je gelijk alle kampers en ander white trash.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
In de kringen waarin de dragers van dergelijke truien zich begeven gaat het dus wel ergens over. Heeft ook z'n charmes.
Wat een kulquote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. Herken je gelijk alle kampers en ander white trash.
Voor de geintresseerde. Ga naar www.nudiejeans.com, wacht even tot je die mannetjes ziet met alle modellen. Klink dan het mannetje met de baggy bjorn aan. Die broek die hij aan heeft die heb ik dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Stansfield het volgende:
Heb toch nog ff gezocht naar een foto.
Het is dit model.
[afbeelding]
en de wassing lijkt een beetje op deze alleen iets minder kapotte stukken om het zo maar te zeggen. En ietsje donkerder.
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Voor de geintresseerde. Ga naar www.nudiejeans.com, wacht even tot je die mannetjes ziet met alle modellen. Klink dan het mannetje met de baggy bjorn aan. Die broek die hij aan heeft die heb ik dus.
Goede doel gemaakt. Ik heb hem bij image in Utrecht gekocht. Was 169 nu 68 euro.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Voor maar 50% van de prijs, want ik had geluk dat er ergens uitverkoop was
Ja, zo'n deal had ik dus ook, geweldig! Was er superblij mee - had hem al eerder gezien en gepast, maar vond hem veel te duur. En voor dit snoepprijsje heb ik hem gelijk meegenomenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goede doel gemaakt. Ik heb hem bij image in Utrecht gekocht. Was 169 nu 68 euro.![]()
Kan je misschien een foto van de achterkant van die broek posten? Als het een puike broek is koop ik hem ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zo'n deal had ik dus ook, geweldig! Was er superblij mee - had hem al eerder gezien en gepast, maar vond hem veel te duur. En voor dit snoepprijsje heb ik hem gelijk meegenomen
die van mij hierboven :pquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
ohh is dat een zomerjasquote:
ik heb ook geen zomerjas. ik trek dan wel een dikke trui aan of zoquote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Waarom kopen mensen eigenlijk een zomerjas? Als ik iets overbodig vind, is het dat wel.
Draag in de zomer gewoon t-shirt met korte mouwen. Kan dan 's ochtends nog weleens fris zijn, of 's avonds. Of als het regent. Maar goed, dat was eerder, ben nu gewoon overgestapt op jasjes. Kan je makkelijk aanhouden zonder dat het raar is, en voor 's avonds lekker warm doch chiquequote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Waarom kopen mensen eigenlijk een zomerjas? Als ik iets overbodig vind, is het dat wel.
Ik doe meestal dan ook een trui aan. Ik zorg er wel voor dat ik er eentje heb waar ik dan een jaar of 3 of 4 mee doe. Want een trui vind ik niet zo relaxed als het regent. Dus bij droog maar niet zo warm weer een trui en bij regen een zomerjas.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Beetje vreemd om te zeggen, omdat mijn zomerjas ook een soort van vest is (al werd hij wel als jas verkocht) maar je wil toch ook iets om de regen tegen te houden? Mijn winterjas is namelijk te dik om in de zomer aan te doen tijdens een buitje.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:20 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad totaal overbodig. Gewoon een vest of een shirt met lange mouwen, of een bodywarmer.
Inderdaad, want aan regen ga je dood. Zeker in de zomer.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Wank3r het volgende:
Hoezo overbodig? Als het regent is het wel handig.
Ja, die heb je inderdaad ook. Ik vind het alleen overbodig, en die paar druppeltjes regen bij 20 graden overleef ik ook nog wel. En als het al heel de dag regent neem ik een paraplu meequote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Beetje vreemd om te zeggen, omdat mijn zomerjas ook een soort van vest is (al werd hij wel als jas verkocht) maar je wil toch ook iets om de regen tegen te houden? Mijn winterjas is namelijk te dik om in de zomer aan te doen tijdens een buitje.
Mooie trui. Even ter info, doe ermee wat je wil, in de states is dit het homeau merk bij uitstek. Ik ben dan zo zielig dat ik het meteen niet meer wil hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
Net besteld op ebay, zal wel nieuwe foto maken als hij binnen is
dan heb jij het verkeerd begrpen ben ik bang.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:03 schreef manny het volgende:
[..]
Mooie trui. Even ter info, doe ermee wat je wil, in de states is dit het homeau merk bij uitstek. Ik ben dan zo zielig dat ik het meteen niet meer wil hebben.
Het enige dat ik weet is dat ik zo'n trui wou kopen. Ik vertelde dat aan een amerikaanse collega (werk bij TNT), eerste reactie was: homo. Voor de zekerheid MSN opgestart en amerikaanse college-vriendin van mijn vriendin gevraagd, dito reactie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan heb jij het verkeerd begrpen ben ik bang.
Abercrombie & fitch is het eerste merk dat homo fotomodellen gebruikt heeft. Waar door inderdaad veel homo's het merk zijn gaan dragen. Dit heeft niks met de kleren te maken maar wel met de marketing truuk die er achter zit.
puur markering niet meer en niet minder.
sorry zeg het ook verkeerd. Abercrombie & fitch was 1 van de eerste merken die homo's gebruikte qua model. Om op die manier de homo markt binnen te dringen en dus veel te verkopenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef cultheld het volgende:
A&F het eerste merk dat homo fotomodellen gebruikt?![]()
![]()
Dat doen zovéél merken al decennia lang. Veel homo's lopen ook in Armani, Versace en Prada. Veel cokedealers en voetballers ook. Dus het is erg kortzichtig om een bepaald merk aan iemands seksualiteit te relateren. Als je je daar überhaupt wat van aantrekt, dan ben je zelf onzeker en een latente homo (wat zullen ze wel niet van me denken als ik dat merk draag).
kloptquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, want aan regen ga je dood. Zeker in de zomer.
heel vreemd dit anno 2006quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef manny het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik zo'n trui wou kopen. Ik vertelde dat aan een amerikaanse collega (werk bij TNT), eerste reactie was: homo. Voor de zekerheid MSN opgestart en amerikaanse college-vriendin van mijn vriendin gevraagd, dito reactie.
Dan is het voor mij klaar. Ik geef toe, het is sneu en zielig. Maar ik wil die spullen niet meer.
man, als je in amerika een prada schoen of versace trui herkent ben je in hun ogen al homoquote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef manny het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik zo'n trui wou kopen. Ik vertelde dat aan een amerikaanse collega (werk bij TNT), eerste reactie was: homo. Voor de zekerheid MSN opgestart en amerikaanse college-vriendin van mijn vriendin gevraagd, dito reactie.
Dan is het voor mij klaar. Ik geef toe, het is sneu en zielig. Maar ik wil die spullen niet meer.
Dit is echt niet waar, ik heb een jaar (2004/2005) gestudeerd aan een college en daar dragen veel jongens (hetero/homoseksueel) dit merk. Het is echt geen "homeau merk". Het is wel kleding voor de wat modebewustere jongeren. Het wordt meer gezien als een fraternity/preppy/kak/metroseksueel merk.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:03 schreef manny het volgende:
[..]
Mooie trui. Even ter info, doe ermee wat je wil, in de states is dit het homeau merk bij uitstek. Ik ben dan zo zielig dat ik het meteen niet meer wil hebben.
Wowie! Echt heel erg mooi! Hoeveel heeft ie gekost incl verzenden?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
Net besteld op ebay, zal wel nieuwe foto maken als hij binnen is
In Amerika.... het schijnt dat er op termijn ook een winkel komt in Nederland.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wowie! Echt heel erg mooi! Hoeveel heeft ie gekost incl verzenden?
Trouwens, ik ken dat merk helemaal niet, waar vind je die meestal?
Leuk gedaan, dat wel, maar ga je dat nu bij ieder nieuw kledingstuk doen?quote:
Zonder kledingstuk is ook goed hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:24 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Leuk gedaan, dat wel, maar ga je dat nu bij ieder nieuw kledingstuk doen?
Die zien er cool uit, en dat voor maar ¤11....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
Nieuw paar slippertjes voor de zomer, 11 euries!
Zomerquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
Nieuw paar slippertjes voor de zomer, 11 euries!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |