erg duidelijkquote:
Moet ik dan met merkplaatjes gaan pimpen?quote:
Ja duh, anders ben je toch helemaal niet zo stoer als mij ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef Avani het volgende:
[..]
Moet ik dan met merkplaatjes gaan pimpen?
Sorry voor de late reactie, ik zie dat nu pas. Hij heeft me 49,95 gekostquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh, anders ben je toch helemaal niet zo stoer als mij ik ?
Thanks, ik ben ook een classy lady.quote:
Als gouden kettingen en nepbont onder stoer vallen, hoef ik inderdaad niet zo stoer te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh, anders ben je toch helemaal niet zo stoer als mij ?
Ja oke neppe bont is dan niet zo stoer, maar een gouden ketting zeker wel godverdepielekes, maarja nu kappen met de lollerslowjsetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:47 schreef Avani het volgende:
[..]
Thanks, ik ben ook een classy lady.![]()
[..]
Als gouden kettingen en nepbont onder stoer vallen, hoef ik inderdaad niet zo stoer te zijn.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
laat avani lekker der kleding bij de wibra kopen!
appart dan Abercrombie & Fitch kleding rond looptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef Avani het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeeman is m'n tweede favoriete winkel.![]()
daar haal ik mijn sexy ondergoed altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef Avani het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeeman is m'n tweede favoriete winkel.![]()
Show danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
daar haal ik mijn sexy ondergoed altijd
Duidelijke foto ook. En zo lekker veel info.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:23 schreef mic_forever het volgende:
eergister neue jas gehaald, niks bijzonders maar had em nodig
[afbeelding]
niet zo zeuren braunquote:Op zondag 19 februari 2006 14:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Duidelijke foto ook. En zo lekker veel info.
Joepie! Een soort autist die een slechte foto met een flits erin post waarop hij een groen/grijs/bruin-achtige (doorhalen wat niet van toepassing is...) jas draagt die hij heeft gekocht omdat ie 'm nodig had.quote:
misschien wil die dat gewoon niet met ons delenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Joepie! Een soort autist die een slechte foto met een flits erin post waarop hij een groen/grijs/bruin-achtige (doorhalen wat niet van toepassing is...) jas draagt die hij heeft gekocht omdat ie 'm nodig had.
Vooruit dan... ik zal een voorzetje geven.
Zeg, wat is het eigenlijk voor merk? Waar heb je 'm gekocht? Wat heb je er voor gelapt?
Dan houdt ie dat kloffie van 'm ook maar voor zich.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien wil die dat gewoon niet met ons delen![]()
Jammer dat de jas alleen naar de UK wordt verzonden,...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef miesjuh het volgende:
Mies heeft ook even op asos.com geshopt:
[afbeelding]
De jas
over een weekje is het binnen![]()
![]()
Lieve Braun,quote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Joepie! Een soort autist die een slechte foto met een flits erin post waarop hij een groen/grijs/bruin-achtige (doorhalen wat niet van toepassing is...) jas draagt die hij heeft gekocht omdat ie 'm nodig had.
Vooruit dan... ik zal een voorzetje geven.
Zeg, wat is het eigenlijk voor merk? Waar heb je 'm gekocht? Wat heb je er voor gelapt?
Kijk, daar kunnen we wat mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Lieve Braun,
Hij is van de H&M, gekocht te rotterdam
ik heb er 36euro voor gelapt(zoiets)
![]()
toedels
Normaal zou ik zeggen, doe even normaal man! Maar nu heb je eigenlijk een beetje gelijk. Daar ga je toch niet mee lopen? Damnquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Wat ontzettend lelijk!
A&F is een zeer mooi merk.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Abercrombie & Fitch: Full-Zip Hoodie, kleur is donkerblauw:
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/9084/af2b1b1od.th.jpg]afbeelding][/URL]
die dingen zijn mega dikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/9084/af2b1b1od.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij is mooiquote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
Ja, van eBay.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
A&F is een zeer mooi merk.
Heb je deze via internet besteld?
Gewoon een blauwe trui met een (veel te grote) logoprint.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
Nu al ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
nog niemand die al echt zomer collectie in huis heeft gehaald? ik moet een nieuwe zomerjas
Heb ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
nog niemand die al echt zomer collectie in huis heeft gehaald? ik moet een nieuwe zomerjas
Vind ik bij deze trui wel kunnen, ik vind het veel erger als er mensen met een trui of shirt lopen waar heel groot Armani / D&G / Versace / etc. op staat!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon een blauwe trui met een (veel te grote) logoprint.
Ben al wat rond aan het snuffelen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
Ja maar dan heb je het over de overtreffende trap. Zo van: lelijk - lelijker - lelijkst.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Vind ik bij deze trui wel kunnen, ik vind het veel erger als er mensen met een trui of shirt lopen waar heel groot Armani / D&G / Versace / etc. op staat!![]()
Hehehe inderdaad, maar toch vind ik het bij een merk als Abercrombie & Fitch nog wel kunnen, daar zie je tenminste niet iedereen mee lopen, een tijdje geleden waren Von Dutch en Bikkembergs nog wel cool, maar bij die merken vind ik het ook al niks meer als het logo er groot op staat...maar die 2 merken vind ik zowiezo al niks.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over de overtreffende trap. Zo van: lelijk - lelijker - lelijkst.
Inderdaad, dit komt meestal alleen voor bij hoodies en vesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:36 schreef ook_gek het volgende:
over het algemeen heeft A&F nooit groot hun naam op de kleding staan
Ik ook, zit echt superlekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die dingen zijn mega dik![]()
ik heb hem in het grijs![]()
agree 100%quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef cultheld het volgende:
Ik ben sowieso niet gek op logo's. Een trui moet zich zonder logo al van andere truien onderscheiden, eer ik de betreffende trui kan waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |