quote:Op donderdag 29 december 2005 01:37 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik ben zo'n vrouw die lekker draagt wat zij zelf wil en zich niet laat beinvloeden door wat mannen al dan wel niet heet en sexy vinden!
ikzelf vind ze super gaaf en ook sexy! laarzen hoeven echt geen hak te hebben om gaaf en sexy te zijn![]()
en daar komt nog bij: ze lopen HEERLIJK![]()
Voor je vriendin mag ik hopen?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het vorige topic. Show je nieuwe kleding deel 17
Het laatste kledingstuk, was dit topje van The_Lizzard_Queen
[afbeelding]
Game on.![]()
Ehm nee.. Ik had dat kledingstuk, mischien beter kunnen quoten van The_Lizzard_Queen .quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Voor je vriendin mag ik hopen?
Die is zeker mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 16:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb vandaag deze Gant Longsleeve Polo gescoord bij Hendriksen in Arnhem, van ¤120 naar ¤95
[afbeelding]
Toen ik hem een tijdje geleden bij de Gant Store in Groningen wilde kopen was ie allang uitverkocht.
Is dat serieus paars? Verder wel leuk hoor, alleen paars vind ik gewoon niet zo mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb vandaag deze Gant Longsleeve Polo gescoord bij Hendriksen in Arnhem, van ¤120 naar ¤95
[afbeelding]
Toen ik hem een tijdje geleden bij de Gant Store in Groningen wilde kopen was ie allang uitverkocht.
Yep, 2 kleuren paars, jammer dat je de kleur niet zo mooi vind, ik vind paars juist wel heel mooi!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Is dat serieus paars? Verder wel leuk hoor, alleen paars vind ik gewoon niet zo mooi.![]()
Zeker vette trui. Het valt me wel altijd op dat zo'n trui beter staat op iemand met een breder lichaam en een bepaald soort uitstraling, dan een tengerder persoon.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
Dan wordt het al snel een nerd trui. Harry Potter bril erbij, klaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef Tismor het volgende:
[..]
Zeker vette trui. Het valt me wel altijd op dat zo'n trui beter staat op iemand met een breder lichaam en een bepaald soort uitstraling, dan een tengerder persoon.
Klote,die had ik ook al op Yoox gezien!Ze hadden m'n maat sowieso niet.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Aequalitas het volgende:
Mijn nieuwe jas,via Yoox gekocht(net zoals m'n nieuwe schoenen).Hij is van Moschino Jeans,maar was gelukkig afgeprijsd.....![]()
[afbeelding]
Volgens mij staan ze voornamelijk beter bij mensen die de moeite doen de goede maat uit te kiezen. Zie rugbyshirts zó vaak in veel te grote slobbermaten, beetje jammerquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef Tismor het volgende:
[..]
Zeker vette trui. Het valt me wel altijd op dat zo'n trui beter staat op iemand met een breder lichaam en een bepaald soort uitstraling, dan een tengerder persoon.
Nee, het is gewoon een longsleeve polo, al zal je wel snel zeggen dat het een rugby polo is vanwege de strepen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:36 schreef Avani het volgende:
[..]
Is het trouwens niet een rugbyshirt of zie ik dat niet helemaal goed? Nou ja, maakt ook niet uit hè.
Just a question:voor hoeveel was 'ie afgeprijsd?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Aequalitas het volgende:
Mijn nieuwe jas,via Yoox gekocht(net zoals m'n nieuwe schoenen).Hij is van Moschino Jeans,maar was gelukkig afgeprijsd.....![]()
[afbeelding]
Toen ik 'm wilde bestellen,was 't nog gewoon volle mep betalenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Aequalitas het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |