In de kringen waarin de dragers van dergelijke truien zich begeven gaat het dus wel ergens over. Heeft ook z'n charmes.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb niks tegen logo's alleen moet je een trui niet kopen om zijn logo. Wanneer een trui of hoodie qua kleur en vorm enz al mooi is vind ik het niet erg als er een logo van een ok merk zoals A&F of G-star ofzo opstaat. Maar ik vind het idioot om een trui te kopen die super simpel is maar waar dan AJ op staat. Dat gaat echt nergens over.
Dat is ook weer zo ja. Herken je gelijk alle kampers en ander white trash.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
In de kringen waarin de dragers van dergelijke truien zich begeven gaat het dus wel ergens over. Heeft ook z'n charmes.
Wat een kulquote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. Herken je gelijk alle kampers en ander white trash.
Voor de geintresseerde. Ga naar www.nudiejeans.com, wacht even tot je die mannetjes ziet met alle modellen. Klink dan het mannetje met de baggy bjorn aan. Die broek die hij aan heeft die heb ik dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Stansfield het volgende:
Heb toch nog ff gezocht naar een foto.
Het is dit model.
[afbeelding]
en de wassing lijkt een beetje op deze alleen iets minder kapotte stukken om het zo maar te zeggen. En ietsje donkerder.
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Voor de geintresseerde. Ga naar www.nudiejeans.com, wacht even tot je die mannetjes ziet met alle modellen. Klink dan het mannetje met de baggy bjorn aan. Die broek die hij aan heeft die heb ik dus.
Goede doel gemaakt. Ik heb hem bij image in Utrecht gekocht. Was 169 nu 68 euro.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Voor maar 50% van de prijs, want ik had geluk dat er ergens uitverkoop was
Ja, zo'n deal had ik dus ook, geweldig! Was er superblij mee - had hem al eerder gezien en gepast, maar vond hem veel te duur. En voor dit snoepprijsje heb ik hem gelijk meegenomenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goede doel gemaakt. Ik heb hem bij image in Utrecht gekocht. Was 169 nu 68 euro.![]()
Kan je misschien een foto van de achterkant van die broek posten? Als het een puike broek is koop ik hem ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zo'n deal had ik dus ook, geweldig! Was er superblij mee - had hem al eerder gezien en gepast, maar vond hem veel te duur. En voor dit snoepprijsje heb ik hem gelijk meegenomen
die van mij hierboven :pquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef gtsmrt het volgende:
nog niemand die al echt zomer collectie in huis heeft gehaald? ik moet een nieuwe zomerjas
ohh is dat een zomerjasquote:
ik heb ook geen zomerjas. ik trek dan wel een dikke trui aan of zoquote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Waarom kopen mensen eigenlijk een zomerjas? Als ik iets overbodig vind, is het dat wel.
Draag in de zomer gewoon t-shirt met korte mouwen. Kan dan 's ochtends nog weleens fris zijn, of 's avonds. Of als het regent. Maar goed, dat was eerder, ben nu gewoon overgestapt op jasjes. Kan je makkelijk aanhouden zonder dat het raar is, en voor 's avonds lekker warm doch chiquequote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Waarom kopen mensen eigenlijk een zomerjas? Als ik iets overbodig vind, is het dat wel.
Ik doe meestal dan ook een trui aan. Ik zorg er wel voor dat ik er eentje heb waar ik dan een jaar of 3 of 4 mee doe. Want een trui vind ik niet zo relaxed als het regent. Dus bij droog maar niet zo warm weer een trui en bij regen een zomerjas.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Beetje vreemd om te zeggen, omdat mijn zomerjas ook een soort van vest is (al werd hij wel als jas verkocht) maar je wil toch ook iets om de regen tegen te houden? Mijn winterjas is namelijk te dik om in de zomer aan te doen tijdens een buitje.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:20 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad totaal overbodig. Gewoon een vest of een shirt met lange mouwen, of een bodywarmer.
Inderdaad, want aan regen ga je dood. Zeker in de zomer.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Wank3r het volgende:
Hoezo overbodig? Als het regent is het wel handig.
Ja, die heb je inderdaad ook. Ik vind het alleen overbodig, en die paar druppeltjes regen bij 20 graden overleef ik ook nog wel. En als het al heel de dag regent neem ik een paraplu meequote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Beetje vreemd om te zeggen, omdat mijn zomerjas ook een soort van vest is (al werd hij wel als jas verkocht) maar je wil toch ook iets om de regen tegen te houden? Mijn winterjas is namelijk te dik om in de zomer aan te doen tijdens een buitje.
Mooie trui. Even ter info, doe ermee wat je wil, in de states is dit het homeau merk bij uitstek. Ik ben dan zo zielig dat ik het meteen niet meer wil hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
Net besteld op ebay, zal wel nieuwe foto maken als hij binnen is
dan heb jij het verkeerd begrpen ben ik bang.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:03 schreef manny het volgende:
[..]
Mooie trui. Even ter info, doe ermee wat je wil, in de states is dit het homeau merk bij uitstek. Ik ben dan zo zielig dat ik het meteen niet meer wil hebben.
Het enige dat ik weet is dat ik zo'n trui wou kopen. Ik vertelde dat aan een amerikaanse collega (werk bij TNT), eerste reactie was: homo. Voor de zekerheid MSN opgestart en amerikaanse college-vriendin van mijn vriendin gevraagd, dito reactie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan heb jij het verkeerd begrpen ben ik bang.
Abercrombie & fitch is het eerste merk dat homo fotomodellen gebruikt heeft. Waar door inderdaad veel homo's het merk zijn gaan dragen. Dit heeft niks met de kleren te maken maar wel met de marketing truuk die er achter zit.
puur markering niet meer en niet minder.
sorry zeg het ook verkeerd. Abercrombie & fitch was 1 van de eerste merken die homo's gebruikte qua model. Om op die manier de homo markt binnen te dringen en dus veel te verkopenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef cultheld het volgende:
A&F het eerste merk dat homo fotomodellen gebruikt?![]()
![]()
Dat doen zovéél merken al decennia lang. Veel homo's lopen ook in Armani, Versace en Prada. Veel cokedealers en voetballers ook. Dus het is erg kortzichtig om een bepaald merk aan iemands seksualiteit te relateren. Als je je daar überhaupt wat van aantrekt, dan ben je zelf onzeker en een latente homo (wat zullen ze wel niet van me denken als ik dat merk draag).
kloptquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, want aan regen ga je dood. Zeker in de zomer.
heel vreemd dit anno 2006quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef manny het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik zo'n trui wou kopen. Ik vertelde dat aan een amerikaanse collega (werk bij TNT), eerste reactie was: homo. Voor de zekerheid MSN opgestart en amerikaanse college-vriendin van mijn vriendin gevraagd, dito reactie.
Dan is het voor mij klaar. Ik geef toe, het is sneu en zielig. Maar ik wil die spullen niet meer.
man, als je in amerika een prada schoen of versace trui herkent ben je in hun ogen al homoquote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef manny het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik zo'n trui wou kopen. Ik vertelde dat aan een amerikaanse collega (werk bij TNT), eerste reactie was: homo. Voor de zekerheid MSN opgestart en amerikaanse college-vriendin van mijn vriendin gevraagd, dito reactie.
Dan is het voor mij klaar. Ik geef toe, het is sneu en zielig. Maar ik wil die spullen niet meer.
Dit is echt niet waar, ik heb een jaar (2004/2005) gestudeerd aan een college en daar dragen veel jongens (hetero/homoseksueel) dit merk. Het is echt geen "homeau merk". Het is wel kleding voor de wat modebewustere jongeren. Het wordt meer gezien als een fraternity/preppy/kak/metroseksueel merk.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:03 schreef manny het volgende:
[..]
Mooie trui. Even ter info, doe ermee wat je wil, in de states is dit het homeau merk bij uitstek. Ik ben dan zo zielig dat ik het meteen niet meer wil hebben.
Wowie! Echt heel erg mooi! Hoeveel heeft ie gekost incl verzenden?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
Net besteld op ebay, zal wel nieuwe foto maken als hij binnen is
In Amerika.... het schijnt dat er op termijn ook een winkel komt in Nederland.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wowie! Echt heel erg mooi! Hoeveel heeft ie gekost incl verzenden?
Trouwens, ik ken dat merk helemaal niet, waar vind je die meestal?
Leuk gedaan, dat wel, maar ga je dat nu bij ieder nieuw kledingstuk doen?quote:
Zonder kledingstuk is ook goed hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:24 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Leuk gedaan, dat wel, maar ga je dat nu bij ieder nieuw kledingstuk doen?
Die zien er cool uit, en dat voor maar ¤11....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
Nieuw paar slippertjes voor de zomer, 11 euries!
Zomerquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
Nieuw paar slippertjes voor de zomer, 11 euries!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |