Gaan wij het dan gewoon over stalinrichting voor bokken en geitjes hebben Just-Dennis?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Bla bla bla bla
Hello Beavio!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
flappo.
Aaah alweer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gaan wij het dan gewoon over stalinrichting voor bokken en geitjes hebben Just-Dennis?
Monsieur Nuvole!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hello Beavio!
Comment ça va avec toi?
culottes?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monsieur Nuvole!.
tres bien et la ceinture dans ton culottes est tres amusant nescafe?
Het was geen discussie, meer een korte bespreking. Maar voel je vrij om die voort te zetten, dat zou tenslotte on topic zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
grmbl, net ene discussie over bauhaus gemist, een stijl, in de bouwkunde vooral ontstaan door gropius, die nu nog steeds zowel weerstand als liefde oproept... zucht... zwijmel...
wat vind jij de charme van het bauhaus? de puurheid of de strikte theorien die bedacht zijn daarover of gewon de uitstraling zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
culottes?.
[..]
Het was geen discussie, meer een korte bespreking. Maar voel je vrij om die voort te zetten, dat zou tenslotte on topic zijn..
Nee die nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en KUS en Djhumbo en dan natuurlijk ook Kim Lian![]()
mjwa, ik word vast slachtofferquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik zei maar wat
En als iemand even een clubje wil redden...nomineer dan even!
Nomineer OF mij OF iemand anders.... maar als je vandaag nog niet genomineerd hebt, doe dat dan even![]()
Dit om persoonlijke redenen
Maar daar is niet zo heel veel discussie voor nodig hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik las Hertog Jan
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:53 schreef Weemz het volgende:
Lui, ik ga jullie tijdelijk verlaten! Tot op een tijdstip in de nabije toekomst
oui, culottes, avec dentelle et plus de cela.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
culottes?.
[..]
Het was geen discussie, meer een korte bespreking. Maar voel je vrij om die voort te zetten, dat zou tenslotte on topic zijn..
Ah over routers, firewalls die poort 22 niet willen ondersteunenquote:
Nou, zoals het er nu voor staat, wel een stuk of zesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik word vast slachtoffer.
grmbl
Nee citrix en port 1494quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah over routers, firewalls die poort 22 niet willen ondersteunen
het overklokken van de processor met een verkeerde chipsetting en zo dan?
Woei, wat cryptischquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:53 schreef Weemz het volgende:
Lui, ik ga jullie tijdelijk verlaten! Tot op een tijdstip in de nabije toekomst
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Waxxer het volgende:
....en als je niet kunt kiezen, dan gewoon mij.
Laat JOUW stem niet verloren gaan!
Die puurheid vormt voor mij een belangrijk deel van de uitstraling. En het is interessant om te lezen hoezeer zij zich ervoor inzetten om 'alles beter te maken' waarvoor ze hun vaardigheden inzetten om de wereld om hen heen vorm te geven. Als je het nu leest en ziet, kwam het aardig in de richting van een beweging die we nu misschien een sekte zouden noemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat vind jij de charme van het bauhaus? de puurheid of de strikte theorien die bedacht zijn daarover of gewon de uitstraling zelf?/
*bats*
ow en zo naar amsterdam.
tres interessante, ik ga er morgen verder op in want ik spring nu in de auto! groetenh!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die puurheid vormt voor mij een belangrijk deel van de uitstraling. En het is interessant om te lezen hoezeer zij zich ervoor inzetten om 'alles beter te maken' waarvoor ze hun vaardigheden inzetten om de wereld om hen heen vorm te geven. Als je het nu leest en ziet, kwam het aardig in de richting van een beweging die we nu misschien een sekte zouden noemen.
Gelukkig hadden de leden van het Bauhaus louter goede bedoelingen.
Yupquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar is niet zo heel veel discussie voor nodig hoor
dat is gewoon een goed biertje![]()
Ja er mogen naast mij nog best een aantal andere mensen hun stem uitbrengen die vandaag nog niet in het tournament gepost hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Waxxer het volgende:
kanten slipjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oui, culottes, avec dentelle et plus de cela..
Gemeenteraadsverkiezingen 2006:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Bijna CCA'erquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een Citrix expert![]()
![]()
"maakt een rondedansje door de kamer"
Ach, hij heeft toch al aan z'n 'gitaar' gezeten..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
Arme CDP, Christon est fini...
Wil ik wel horen/lezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tres interessante, ik ga er morgen verder op in want ik spring nu in de auto! groetenh!!!
Nu liggen ze allebei eruit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
Arme CDP, Christon est fini...
Dhr Waxxer is door een leesfout van raadslid Wonderer genomineerd om de kieslijst te verlatenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
kanten slipjes?![]()
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen 2006:
Stem Lijst 7: Zw0lle Vooruit!
Uw lijsttrekker: Dhr. Waxxer.
oui monsieur nuagesquote:
Flubber kut.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke Piemel.
Statement van de avond.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke Piemel.
Hoi Wizquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cheap befkebabske
Navond mensen
nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bén raar. Dat is algemeen bekend.
Niks mis met raar doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bén raar. Dat is algemeen bekend.
Maar je houd toch wel van me, hé?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cheap befkebabske
Navond mensen
heb niet rechtstreeks er mee te maken, maar onze applicaties worden in b.v. de meeste gemeentehuizen wel via citrix beschikbaar gesteldquote:
Jij met je cheap-ass lidl cameraquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je houd toch wel van me, hé?
Doegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ik ben uitgeput van het klussen.
Slaap lekker!![]()
Aldi, kuttrut. Ik ga een foto posten zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij met je cheap-ass lidl camera
Truste waxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker!![]()
PN Agentsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb niet rechtstreeks er mee te maken, maar onze applicaties worden in b.v. de meeste gemeentehuizen wel via citrix beschikbaar gesteld
Ik ga me tot ik in slaap val vervelen op fokquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Vlarp![]()
.. ga je niet stappen?
![]()
Ik moet nog 800 bladzijdetjes kurkdroge netwerktopologie theorie doorspitten , een LCD schermpje aan de praat krijgen en interrupt vectoren programmeren, vóór dinsdagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je straks nog de stad in, of zal ik vast iets ontkurken?
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker!![]()
Nou daar hoort dus een Engelse Porter bij zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moet nog 800 bladzijdetjes kurkdroge netwerktopologie theorie doorspitten , een LCD schermpje aan de praat krijgen en interrupt vectoren programmeren, voor dinsdag:)
Waar leer jij dat soort termen allemaal?quote:
Een goeienacht, Waxxer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker!![]()
'k ben zelf aan de thee (Darjeeling monsoon)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou daar hoort dus een Engelse Porter bij zou ik zeggen![]()
die is lekker, stevig van smaak, en die drink je toch maar 1 op een avond, dus je werkzaamheden zouden er niet te veel onder mogen lijden![]()
ja en de zaak weer lekker overhoop gehaaldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef Nuvole het volgende:
ik heb gestemd...
Zo gaat ie goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en de zaak weer lekker overhoop gehaald![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en de zaak weer lekker overhoop gehaald![]()
Dank u, dank u.quote:
Hocker Nuvole?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Nuvole het volgende:
Btw wonderer, over die stoel, ik had wat te snel gelezen.![]()
De stoel kost 289 euro en de hocker 129 euro.
Dus.
Dan weet je dat.
Dat is ook Engels, beav.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hocker Nuvole?.
wat Duits..
Ik ken het alleen uit van die Wohnwelt Pallen foldertjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is ook Engels, beav.
Ottoman, dan?
aandachtaandachtaandachtaandachtaandacht.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
http://tinypic.com/mb47qf.jpgTOTALLY ALDI
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit van die Wohnwelt Pallen foldertjes..
pimppimppimppimppimpquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
aandachtaandachtaandachtaandachtaandacht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou ja.. lezen.. als je bedenkt dat m'n Duits slechter is dan m'n Frans dan kan je het nauwelijks lezen noemen.quote:
Nur die bilder ansehnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja.. lezen.. als je bedenkt dat m'n Duits slechter is dan m'n Frans dan kan je het nauwelijks lezen noemen..
.
Wat ben je een jongetje...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nu wel even enzo.quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nu wel even enzo.![]()
Straks ben ik een meisje.
Die hebben puisten. Ik ben mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Je lijkt veel jonger dan je bent, op die foto... een jochie nog. Ik dacht dat die veertienjarigen van tegenwoordig er uitzagen als 18.
Dat moet ik je nageven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die hebben puisten. Ik ben mooi.
Wat nou weer?quote:
Ik bedoel, jeej, een compliment van wonderer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat nou weer?Je bent een mooi jongetje, ja. Maar wees niet bang, ik zal je niet aanranden.
En dat van zo'n enge doos...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoel, jeej, een compliment van wonderer.
Leg es uit?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja..
Ik ben ook een enge doos.
Nou, gewoon. Waarom moet ik alles uitleggen?quote:
Omdat ik alles wil weten, ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Waarom moet ik alles uitleggen?
Ik dacht dat ik ook duidelijk was. Ik haat uitleggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik alles wil weten, ik dacht dat dat wel duidelijk was
Nou goed dan. Dan ga ik wel zelf verzinnen wat je ermee bedoelt...quote:Op zondag 22 januari 2006 00:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook duidelijk was. Ik haat uitleggen.
Doe dat.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou goed dan. Dan ga ik wel zelf verzinnen wat je ermee bedoelt...
Sweet Dreams Vanitasquote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Volgens mij is TehRockstar gewoon een random-text-generator bot
Ik ga slapen btw
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Volgens mij is TehRockstar gewoon een random-text-generator bot
Ik ga slapen btw weltrusten elkeen!
Truste Vlarp!quote:
Een smaakvol onderwerp verzinnen om de TT recht aan te doen?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef Andyvie het volgende:
Zo, gestemd, bijgelezen...wat zal ik nu eens gaan doen?
Ja gewoon even een half uurtje fanatiek posten en dit topic zit ook alweer volquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een smaakvol onderwerp verzinnen om de TT recht aan te doen?
euhmm, om in het onderwerp van mijn dag te blijven....zouden jullie je laten cremeren of laten begraven?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een smaakvol onderwerp verzinnen om de TT recht aan te doen?
Ja hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
euhmm, om in het onderwerp van mijn dag te blijven....zouden jullie je laten cremeren of laten begraven?
Is dit smaakvol of niet?
Hangt denk ik voor een deel af van wie je achterlaatquote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
euhmm, om in het onderwerp van mijn dag te blijven....zouden jullie je laten cremeren of laten begraven?
Is dit smaakvol of niet?
ben je nu vrolijk of chago?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:55 schreef petre86 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
iiiiiiiiiiiik
ben nu toch zo vrolijk, zo vrolijk.. en nu weer chaggo
en de NS reed zomaar mijn stationneke niet voorbij, terwijl volgens de borden hij niet zou stoppen![]()
ik maak meer andersom mee, dat trein wel stopt maar deuren niet opent, en 30 seconden later weer vertrekt zonder dat er ook maar 1 persoon in of uit de trein gekomen isquote:Op zondag 22 januari 2006 00:55 schreef petre86 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
en de NS reed zomaar mijn stationneke niet voorbij, terwijl volgens de borden hij niet zou stoppen![]()
Dat laatste moest ik effe drie keer lezenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:55 schreef petre86 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
iiiiiiiiiiiik
ben nu toch zo vrolijk, zo vrolijk.. en nu weer chaggo
Het idee dat je lichaam in de grond gestopt wordt, spreekt mij niet aan. Zo kan voorstanders van begraven het idee niet aanstaan dat hun lichaam in het vuur wordt gegooid. Op dit moment kan je spreken van een gelijke stand. Na het cremeren komt hetgeen wat voor mijn voorkeur zorgt, het ontbinden van het lichaam is tegengegaan door het cremeren en er is slechts as over. Na het begraven zal het lichaam ontbinden. Weliswaar kan nu aangevoerd worden dat een proces waarbij het lichaam verbrand vergeleken kan worden bij ene proces waarbij het lichaam ontbindt, maar voor mij is de tijdspanne waarin dat allemaal gebeurt doorslaggevend.quote:
Ik maakte een keer mee dat de intercity naar Rotterdam doorreed naar Dordrecht en daarom moest ik de trein terugnemen naar Rotterdam. Ik moet er wel bij vermelden dat de trein gestopt was in Rotterdam en ik er niks van gemerkt heb wat ervoor zorgde dat ik niet uitstaptequote:Op zondag 22 januari 2006 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik maak meer andersom mee, dat trein wel stopt maar deuren niet opent, en 30 seconden later weer vertrekt zonder dat er ook maar 1 persoon in of uit de trein gekomen is
Het maakt mij niet uit of ik begraven of gecremeerd word, dood ben je toch al en de ene methode heeft zijn voor en nadelen en de andere ook. Maar voor mijn gevoel hebben mensen meer aan een begraafplaats dan een gedenkteken in een urnenmuur. Juist omdat je er nog wel bent zeg maar in de grond en niet tot as bent verbrand.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het idee dat je lichaam in de grond gestopt wordt, spreekt mij niet aan. Zo kan voorstanders van begraven het idee niet aanstaan dat hun lichaam in het vuur wordt gegooid. Op dit moment kan je spreken van een gelijke stand. Na het cremeren komt hetgeen wat voor mijn voorkeur zorgt, het ontbinden van het lichaam is tegengegaan door het cremeren en er is slechts as over. Na het begraven zal het lichaam ontbinden. Weliswaar kan nu aangevoerd worden dat een proces waarbij het lichaam verbrand vergeleken kan worden bij ene proces waarbij het lichaam ontbindt, maar voor mij is de tijdspanne waarin dat allemaal gebeurt doorslaggevend.
Daarom: cremeren!!!![]()
![]()
ik heb bijna een hele big americans hawaï pizza opquote:
Vertel eens, komen er op dit tijdstip geen vrolijkere onderwerpen bij je opquote:Op zondag 22 januari 2006 01:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of ik begraven of gecremeerd word, dood ben je toch al en de ene methode heeft zijn voor en nadelen en de andere ook. Maar voor mijn gevoel hebben mensen meer aan een begraafplaats dan een gedenkteken in een urnenmuur. Juist omdat je er nog wel bent zeg maar in de grond en niet tot as bent verbrand.
Zoals gezegd, het is voor mij een gevoel, verder niet.
Daarom durf ik nooit te slapen in een trein. veel te bang dat ik het station voorbij rijd...quote:Op zondag 22 januari 2006 01:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik maakte een keer mee dat de intercity naar Rotterdam doorreed naar Dordrecht en daarom moest ik de trein terugnemen naar Rotterdam. Ik moet er wel bij vermelden dat de trein gestopt was in Rotterdam en ik er niks van gemerkt heb wat ervoor zorgde dat ik niet uitstapte![]()
Ga naar hem toe! Kaap een trein, doe iets!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb bijna een hele big americans hawaï pizza op
redelijk vrolijk... alleen mis ik iemand
Maak je geen zorgen, ik ben hierquote:
da's nog niksquote:Op zondag 22 januari 2006 01:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik maakte een keer mee dat de intercity naar Rotterdam doorreed naar Dordrecht en daarom moest ik de trein terugnemen naar Rotterdam. Ik moet er wel bij vermelden dat de trein gestopt was in Rotterdam en ik er niks van gemerkt heb wat ervoor zorgde dat ik niet uitstapte![]()
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb bijna een hele big americans hawaï pizza op
redelijk vrolijk... alleen mis ik iemand
Tuurlijk wel, maar dit heeft gewoon enorme indruk op me gemaakt. Het was de eerste keer dat ik bewust (als in niet nog een kind van 2) naar een begrafenis/crematie ben geweest.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vertel eens, komen er op dit tijdstip geen vrolijkere onderwerpen bij je op![]()
haha neequote:Op zondag 22 januari 2006 01:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry dan, en wederom welkom
dacht dat je bedoelde dat je ging slapen![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 22 januari 2006 01:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha nee
ben aan het zoeken of het kwaad kan dat je al een poos teveel onthardingszout in je vaatwasser gebruikt![]()
Kijk eens aan:quote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom durf ik nooit te slapen in een trein. veel te bang dat ik het station voorbij rijd...
Ik moet zeggen, Stroek, jij hebt gewonnen al shet om slechte treinervaringen gaat, maar ik vertel er toch nog 1 van mij:quote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's nog niks
ik ben wel eens in Eindhoven ingestapt, heb nog een conducteur gezien voor Den Bosch waar ik eruit zou moeten en werd toen wakker gemaakt op eindhalte Haarlem![]()
Ik denk: 1 groot complotquote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef petre86 het volgende:
ik mis mijn aapske
en die trein.. op de reisplanner stond dat ie zou stoppen, op de borden in deventer niet, en op de borden daar aan de kant ook niet, en op het station waar ik er uit moest stond ook nergens dat er een trein zou vertrekken..raar of niet?
Op Utrecht is het altijd spoor 5 en spoor 7 waar de trein naar Adam en DH aankomt. Alleen elk kwartier staan ze aan de andere kant, dat is om het je moeilijk te makenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk eens aan:
[..]
Ik moet zeggen, Stroek, jij hebt gewonnen al shet om slechte treinervaringen gaat, maar ik vertel er toch nog 1 van mij:
Ik was op Utrecht CS en ik moest naar Den Haag. Op het spoor waar ik moest zijn kwam aan de ene kant de trein naar DH en aan de andere kant die naar Adam. Yep, ik nam de verkeerde trein en belandde in Adam
Dat viel op zich nog mee, ok, dus nu het verhaal over wat 2 weken later gebeurde. Ik was weer in Utrecht en moest naar Den Haag. Nu zou ik de fout niet maken om de verkeerde trein te nemen, maar je raadt het al, ik kwam weer terecht in Adam
Nee, ik ben niet stom, maar de trein naar DH moet eerder komen dan die naar Adam, maar de ene keer stonden ze er allebei en aangezien de borden te ver waren om te lezen en ze allebei vertrokken, waagde ik een gokDe tweede keer had die van DH vertraging, dus de eerder gearriveerde trein was die naar Adam
![]()
raar.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef petre86 het volgende:
ik mis mijn aapske
en die trein.. op de reisplanner stond dat ie zou stoppen, op de borden in deventer niet, en op de borden daar aan de kant ook niet, en op het station waar ik er uit moest stond ook nergens dat er een trein zou vertrekken..raar of niet?
Het blijft een verrassing als je uitstapt en je realiseert dat je niet bent waar je moet zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef wonderer het volgende:
Zo ben ik een keer in Woerden uitgestapt omdat de trein naar Rotterdam op hetzelfde spoort vertrok en vertraging hadEn ik moest in Amsterdam zijn.
Spooktrein!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef petre86 het volgende:
ik mis mijn aapske
Hmm nou ja, t lijkt me niet goed voor het apparaat ookquote:Op zondag 22 januari 2006 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
is alleen wat duurder en minder goed voor het lozen van het afvalwater volgens mij
er zit dan alleen minder calcium in het schoonmaak sop
Ik herkende het uitzicht niet, en we namen de verkeerde brug... toen voelde ik wel nattigheidquote:Op zondag 22 januari 2006 01:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het blijft een verrassing als je uitstapt en je realiseert dat je niet bent waar je moet zijn![]()
Dat was bij mij alleen de eerste keer zo, de tweede keer bedacht ik me dat er wel erg vel mensen met een koffer in de trein zaten![]()
Dat denk ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm nou ja, t lijkt me niet goed voor het apparaat ook
Ik weet het ook allemaal niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
eerder wel een probleem als je dat te weinig gebruikt omdat hij dan last krijgt van kalkaanslag op het verwarmingselement
quote:
Ja, is het geen schande?quote:
Verdoriequote:Op zondag 22 januari 2006 01:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Biseksuelen van tegenwoordig...
Ach, hij is nog jong, als hij ouder wordt zal hij vast wel een rustige jongen wordenquote:
Dat was een compliment. Ik wil geen grote gespierde meneer worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, hij is nog jong, als hij ouder wordt zal hij vast wel een rustige jongen worden![]()
(En hopelijk ook mannelijkerAaaaah, deze was onder de gordel, je bent een schatje, hoor
)
Sweet Dreams Andyviequote:Op zondag 22 januari 2006 01:47 schreef Andyvie het volgende:
ik ga eens slapen. Truste!
Aha, jij wil er ook zo uitzien op je 30e : http://web.telia.com/~u87727183/ti59.jpgquote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat was een compliment. Ik wil geen grote gespierde meneer worden.
Nee niet worden, die moet jij vinden/tegen het lijf lopen zodat hij voor jouw kan zorgen als ware je een prinsesjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat was een compliment. Ik wil geen grote gespierde meneer worden.
neuhquote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spooktrein!
Zag de conducteur er verdacht bleek uit, met rooie ogen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, jij wil er ook zo uitzien op je 30e : http://web.telia.com/~u87727183/ti59.jpg![]()
wie zong dat?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:57 schreef Cybart het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen,
als jij me aankijkt lieve schat.
wat moet ik zonder jou beginnen?
hoor je het bonzen van mijn hart.
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen,
al raak ik jou maar even aan.
dan wordt het warm en koud van binnen,
ik kan niet zonder jou bestaan.
We hebben het over homo's en we hebben het meteen ove rmannetjes en vrouwtjesquote:Op zondag 22 januari 2006 01:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet worden, die moet jij vinden/tegen het lijf lopen zodat hij voor jouw kan zorgen als ware je een prinsesje![]()
nee man, cultuur barbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zong dat?
zangeres Zonder naam nie he?
Corry Konings toendertijd bekend onder de naam Corry en de rekelsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zong dat?
Je voelt je weer 18quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Corry Konings toendertijd bekend onder de naam Corry en de rekels
Ow godquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zong dat?
of nog een stap verderquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We hebben het over homo's en we hebben het meteen ove rmannetjes en vrouwtjesHet blijft een intrigerende kwestie
Ok, we maken het serieuzer. Zal er in de meeste relaties een bepaalde rolverdeling zijn? Ik heb het niet over sex, maar over gedragingen.![]()
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Baardgroei is dus niet uit den boze![]()
Echt zo'n mannendorpskroeg?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:03 schreef Cybart het volgende:remix op heb staan
nog 7 dagen en 4,5 uur en dan ga ik op wintersport
en het was gezellig in de kroeg
er gaat een lichtje brandenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee man, cultuur barbaar
Corry Konings
Bij mannen en vrouwen denk ik aan mooi of lelijk. Bij kinderen denk ik aan lief/schattig of stom.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
Maar vind je me dan lelijk?
nee jongeren...quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We hebben het over homo's en we hebben het meteen ove rmannetjes en vrouwtjesHet blijft een intrigerende kwestie
Ok, we maken het serieuzer. Zal er in de meeste relaties een bepaalde rolverdeling zijn? Ik heb het niet over sex, maar over gedragingen.![]()
en wat denken jullie van de rolverdeing bij ons dan?quote:
Ja, Bradley doet de was en ik zet het vuilnis buitenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
wie / wat win je?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jongeren...
en de helft vertrok vandaag om half 12 naar de Zenith (grootste discotheek benelux, 18+), maar goed toen waren er nog steeds 40 man over
en I kicked ass in tafelvoetbal...
toernooitje gehad, alles gewonnen
Idahoquote:Op zondag 22 januari 2006 02:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
er gaat een lichtje branden
maar toch is dinges beter
meijer, anitatypisch gay
Stiekem vind jij CDP natuurlijk keigeil en wil je lekker door hem gedekt worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vind iedereen al (nouja behalve cdp dan, die wil je wel neuken)
Iedereen heeft een mannelijke en een vrouwelijke kant, althans, als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 januari 2006 02:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of nog een stap verder
zit dat alleen maar in relaties, of heeft niet elke mens een mannelijke en vrouwelijke kant
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
dit is mn nieuwe favoriete smilie
tres gay
Loopt dat wat daar in Venraij met Zenith?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jongeren...
en de helft vertrok vandaag om half 12 naar de Zenith (grootste discotheek benelux, 18+), maar goed toen waren er nog steeds 40 man over
ik won eer...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie / wat win je?
en waarom ben jij jerruh niet aan het verslaan bij die DJ contest?
Die zal er vast wel zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
en wat denken jullie van de rolverdeing bij ons dan?
IK ben de tafelvoetbalmeester hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jongeren...
dat is daar jaquote:Op zondag 22 januari 2006 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Loopt dat wat daar in Venraij met Zenith?
ben je d'r al eens geweest en moeten ze in Gemert nu sidderen?
Rolverdeling heeft dus niks met geslacht te makenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Bradley doet de was en ik zet het vuilnis buiten
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
IK ben de tafelvoetbalmeester hier.. Ik kick je ass in tafelvoetbal maar ik breek m'n benen bij echt voetbal.
Yeah! *boos kijk* I'll kick your ass!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Yeah! *boos kijk* I'll kick your ass!
Okay dat is inderdaad reclame waarop je niet direct zit te wachten met zo'n zaakquote:Op zondag 22 januari 2006 02:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is daar ja
op de tweede dag dat ze open waren is er al iemand neergestoken, blijkt vrij vaak gevochten te worden
ben er nog niet geweest, na mn vakantie ga ik een keer
gemert is zowiezo kut
dat wordt zware sm!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzie het al.. STRAF voor hem!!![]()
![]()
Grrrr, en ik bijt je pik eraf, jij vies mietje! Graaaaah!quote:
Volgens mij doet die nog steeds wetenschappelijke experimenten met de vaatwasserquote:Op zondag 22 januari 2006 02:13 schreef Cybart het volgende:
waar is de geitjes-meneer?
hehequote:Op zondag 22 januari 2006 02:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzie het al.. STRAF voor hem!!![]()
![]()
alleen als ie namen van oude verlepte mensen gaat roepen..quote:
Gemert is te groot, te onpersoonlijk en te veel een plek voor de "nieuwe inwoners van Helmond" (zo dat was een netjes geforumleerde synoniem voor kut marrokkanen)quote:Op zondag 22 januari 2006 02:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay dat is inderdaad reclame waarop je niet direct zit te wachten met zo'n zaak
en Gemert ben ik al in geen 5 jaar meer geweest, maar kan me voorstellen dat ze elkaar toch wel wat in het vaarwater zitten
"VIOLA HOLT!!!!"quote:Op zondag 22 januari 2006 02:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe![]()
[..]
alleen als ie namen van oude verlepte mensen gaat roepen..
we hadden het deze week al over techquote:Op zondag 22 januari 2006 02:17 schreef petre86 het volgende:
alleen als ie namen van oude verlepte mensen gaat roepen..
Oh, zo erg... op een andere forum ging het over waar je mannen kon oppikken voor seks. Iemand zei strand, een ander wierp daar tegenin dat je op het strand nou niet zo makkelijk met iemand in gesprek raakte etc. Toen zei ik dat je op het strand wel meteen wist wat de persoon in kwestie in huis had qua lichaam, kwam er zo'n ventje dat hij dat schokkend vond uit de mond van een vrouw, dat die niet op het uiterlijk moeten afgaan enzo. En dat alleen maar omdat er zo'n roze tekentje naast mijn naam staat!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rolverdeling heeft dus niks met geslacht te maken![]()
ja maar die wonen nog daarquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef TehRockstar het volgende:
Er zijn ook aardige Marokkanen hoor.
*proest*quote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
we hadden het deze week al over tech
geintje Eric
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo bevooroordeeld zeg.quote:
ja en kampers zijn aardige lui die niks verkeerd doenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo bevooroordeeld zeg..
Er zijn genoeg aardige Marokkanen. Het zou bevooroordeeld van me zijn te zeggen dat het typisch dorps is om alle Marokkanen kut te vinden he?
Vrouwen mogen niet geilen op mannenlichamen, ze mogen geen scheten laten en ook niet boerenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, zo erg... op een andere forum ging het over waar je mannen kon oppikken voor seks. Iemand zei strand, een ander wierp daar tegenin dat je op het strand nou niet zo makkelijk met iemand in gesprek raakte etc. Toen zei ik dat je op het strand wel meteen wist wat de persoon in kwestie in huis had qua lichaam, kwam er zo'n ventje dat hij dat schokkend vond uit de mond van een vrouw, dat die niet op het uiterlijk moeten afgaan enzo. En dat alleen maar omdat er zo'n roze tekentje naast mijn naam staat!
Als ik ERGENS een grafhekel aan heb, is het wel aan die sekse-rolverdelingen.
Ja maar dat hebben ze dan ook over zichzelf afgeroepen met die aparte zaal daar boven met aan de ene kant jungle en aan de andere kant bananas of zo. Met al dat blauw aan het plafond en zwartwit geblokte vloerquote:Op zondag 22 januari 2006 02:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
Gemert is te groot, te onpersoonlijk en te veel een plek voor de "nieuwe inwoners van Helmond" (zo dat was een netjes geforumleerde synoniem voor kut marrokkanen)
dus die twee die ik in mn portomonee bewaar kunnen binnenkort ook eindelijk gebruikt worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef Cairon het volgende:
nee, ik heb de hele avond in de kroeg gehangen, en het goed naar m'n zin gehad. Je weet toch bartje dat ik de condooms voor jou bewaar.
Laat maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja en kampers zijn aardige lui die niks verkeerd doen
en homo zijn is normaal
in die jungle ziet het zwart van de mensenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben ze dan ook over zichzelf afgeroepen met die aparte zaal daar boven met aan de ene kant jungle en aan de andere kant bananas of zo. Met al dat blauw aan het plafond en zwartwit geblokte vloer
ik zal je maar niet vertellen dat mn beste maatje (kutwoord) gewoon een donkere huidskleur heeft en geadopteerd is enzoquote:
Nu dan wel Sweet Dreams Just-Dennisquote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten
Laat me raden: we hebben het nu over de kutnegersquote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
in die jungle ziet het zwart van de mensen
Doe dat maar.quote:
*homokusje*quote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef Cybart het volgende:
dus die twee die ik in mn portomonee bewaar kunnen binnenkort ook eindelijk gebruikt worden?
Blij dat ik geen vrouw ben dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet geilen op mannenlichamen, ze mogen geen scheten laten en ook niet boeren![]()
negers zijn stoerquote:Op zondag 22 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben het nu over de kutnegers![]()
zou tijd worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
*homokusje*
we gaan wel eens goede sex hebben hoor.
Nee drukke zaal in een specifieke discotheek in het zuiden des landsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben het nu over de kutnegers![]()
dat ligt niet aan mij anders hoorquote:
Ja die wacht tot de stoep leeg is, en hij zo direct door kan lopen naar de slaapkamerquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat ligt niet aan mij anders hoor
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan, staan de vrijers op de stoep, maar bart zit er niet tussen.
die rij is zo langquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan, staan de vrijers op de stoep, maar bart zit er niet tussen.
Lijkt me zo vaag al siemand je bil gaat ontharenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan,
voor jou kap ik de rij af, dat weet je tochquote:Op zondag 22 januari 2006 02:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
die rij is zo lang
ik draai steeds om
nee....quote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
voor jou kap ik de rij af, dat weet je toch
Volgende week tijd dan?
woeiquote:Op zondag 22 januari 2006 02:35 schreef Cairon het volgende:
opwarmen klinkt verleidelijk, met een warme mok chocolademelk en alle tijd van de wereld, en geen ziel in de wijde omgeving.
zo veel mogelijkheden, zo veel plezier
je klinkt als een deskundige!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:38 schreef Cairon het volgende:
en als het donker is, dan pas begint het feest, lekker in een gigantisch bed, onder dikke dekens tegen elkaar aankruipen.
't is kut.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Koekjeskruimels op computertafel![]()
Is goed, we faxen, mailen, bellen, en plannen het wel verder in morgenquote:
dat wordt dan nog snel even de lakens verschonenquote:
Wijnvlekken valt nog meequote:
Neuh, ik ga wel in een ander bed liggen straks.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan nog snel even de lakens verschonen![]()
"realiseert zich nu dat m'n dekbed nog op het balkon hanft te luchten"![]()
Ik heb je weliswaar een kind genoemd, maar je bent wel een beetje te oud om bij papa en mama in bed te gaan liggen, hequote:Op zondag 22 januari 2006 02:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh, ik ga wel in een ander bed liggen straks.
Was het eerste glas uit de fles hoorquote:
Er zijn 3 bedden vrij in het huis.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb je weliswaar een kind genoemd, maar je bent wel een beetje te oud om bij papa en mama in bed te gaan liggen, he
Zou die dan nog in het reiswiegje, of de maxicosi passen danquote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb je weliswaar een kind genoemd, maar je bent wel een beetje te oud om bij papa en mama in bed te gaan liggen, he
Sweet Dreams Caironquote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef Cairon het volgende:
ik ga ook slapen.
Doegquote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef Cairon het volgende:
ik ga ook slapen.
Ik vraag me af wat iemand met een CSI kit allemaal op mijn toetsenbord zal vinden...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
NeeHee Wonderer
zulke vlekken maak ik NIET op m'n toetsenbord![]()
Wat een luxequote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er zijn 3 bedden vrij in het huis.
Luuks he.quote:
Het toont verschijnselen van een Herbarium?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat iemand met een CSI kit allemaal op mijn toetsenbord zal vinden...
Meer van de PD van een zedenmisdrijf, geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 02:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het toont verschijnselen van een Herbarium?
Daar heb je toch Swifferdoekjes voorquote:Op zondag 22 januari 2006 02:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer van de PD van een zedenmisdrijf, geloof ik
hm, die zaten inderdaad in dat Trekpleisterpakket...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb je toch Swifferdoekjes voor![]()
Is het bed zo groot of ben jij zo klein dat iemand naast je kan liggen zonder je op te merkenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Luuks he.Ik ga wel in m'n zus d'r bed slapen, die heeft het toch niet door als ze thuiskomt.
Ik bedoel, die gaat waarschijnlijk liggen in het eerste bed dat ze ziet en dat zal niet die van haarzelf zijn, denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is het bed zo groot of ben jij zo klein dat iemand naast je kan liggen zonder je op te merken![]()
bij de naam trekpleister krijg ik nu weer hele vreemde visioenen doorquote:Op zondag 22 januari 2006 02:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
hm, die zaten inderdaad in dat Trekpleisterpakket...
hij is zo licht dat zus hem met dekbed en al aan de kant smijt.. of er overheen gaat liggenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is het bed zo groot of ben jij zo klein dat iemand naast je kan liggen zonder je op te merken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |