Loopt dat wat daar in Venraij met Zenith?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jongeren...
en de helft vertrok vandaag om half 12 naar de Zenith (grootste discotheek benelux, 18+), maar goed toen waren er nog steeds 40 man over
en I kicked ass in tafelvoetbal...
toernooitje gehad, alles gewonnen
ik won eer...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie / wat win je?
en waarom ben jij jerruh niet aan het verslaan bij die DJ contest?
Die zal er vast wel zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
en wat denken jullie van de rolverdeing bij ons dan?
IK ben de tafelvoetbalmeester hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jongeren...
en de helft vertrok vandaag om half 12 naar de Zenith (grootste discotheek benelux, 18+), maar goed toen waren er nog steeds 40 man over
en I kicked ass in tafelvoetbal...
toernooitje gehad, alles gewonnen
dat is daar jaquote:Op zondag 22 januari 2006 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Loopt dat wat daar in Venraij met Zenith?
ben je d'r al eens geweest en moeten ze in Gemert nu sidderen?
Rolverdeling heeft dus niks met geslacht te makenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Bradley doet de was en ik zet het vuilnis buiten
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
IK ben de tafelvoetbalmeester hier.. Ik kick je ass in tafelvoetbal maar ik breek m'n benen bij echt voetbal.
Yeah! *boos kijk* I'll kick your ass!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Yeah! *boos kijk* I'll kick your ass!
Okay dat is inderdaad reclame waarop je niet direct zit te wachten met zo'n zaakquote:Op zondag 22 januari 2006 02:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is daar ja
op de tweede dag dat ze open waren is er al iemand neergestoken, blijkt vrij vaak gevochten te worden
ben er nog niet geweest, na mn vakantie ga ik een keer
gemert is zowiezo kut
dat wordt zware sm!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzie het al.. STRAF voor hem!!![]()
![]()
Grrrr, en ik bijt je pik eraf, jij vies mietje! Graaaaah!quote:
Volgens mij doet die nog steeds wetenschappelijke experimenten met de vaatwasserquote:Op zondag 22 januari 2006 02:13 schreef Cybart het volgende:
waar is de geitjes-meneer?
hehequote:Op zondag 22 januari 2006 02:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzie het al.. STRAF voor hem!!![]()
![]()
alleen als ie namen van oude verlepte mensen gaat roepen..quote:
Gemert is te groot, te onpersoonlijk en te veel een plek voor de "nieuwe inwoners van Helmond" (zo dat was een netjes geforumleerde synoniem voor kut marrokkanen)quote:Op zondag 22 januari 2006 02:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay dat is inderdaad reclame waarop je niet direct zit te wachten met zo'n zaak
en Gemert ben ik al in geen 5 jaar meer geweest, maar kan me voorstellen dat ze elkaar toch wel wat in het vaarwater zitten
"VIOLA HOLT!!!!"quote:Op zondag 22 januari 2006 02:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe![]()
[..]
alleen als ie namen van oude verlepte mensen gaat roepen..
we hadden het deze week al over techquote:Op zondag 22 januari 2006 02:17 schreef petre86 het volgende:
alleen als ie namen van oude verlepte mensen gaat roepen..
Oh, zo erg... op een andere forum ging het over waar je mannen kon oppikken voor seks. Iemand zei strand, een ander wierp daar tegenin dat je op het strand nou niet zo makkelijk met iemand in gesprek raakte etc. Toen zei ik dat je op het strand wel meteen wist wat de persoon in kwestie in huis had qua lichaam, kwam er zo'n ventje dat hij dat schokkend vond uit de mond van een vrouw, dat die niet op het uiterlijk moeten afgaan enzo. En dat alleen maar omdat er zo'n roze tekentje naast mijn naam staat!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rolverdeling heeft dus niks met geslacht te maken![]()
ja maar die wonen nog daarquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef TehRockstar het volgende:
Er zijn ook aardige Marokkanen hoor.
*proest*quote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
we hadden het deze week al over tech
geintje Eric
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo bevooroordeeld zeg.quote:
ja en kampers zijn aardige lui die niks verkeerd doenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo bevooroordeeld zeg..
Er zijn genoeg aardige Marokkanen. Het zou bevooroordeeld van me zijn te zeggen dat het typisch dorps is om alle Marokkanen kut te vinden he?
Vrouwen mogen niet geilen op mannenlichamen, ze mogen geen scheten laten en ook niet boerenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, zo erg... op een andere forum ging het over waar je mannen kon oppikken voor seks. Iemand zei strand, een ander wierp daar tegenin dat je op het strand nou niet zo makkelijk met iemand in gesprek raakte etc. Toen zei ik dat je op het strand wel meteen wist wat de persoon in kwestie in huis had qua lichaam, kwam er zo'n ventje dat hij dat schokkend vond uit de mond van een vrouw, dat die niet op het uiterlijk moeten afgaan enzo. En dat alleen maar omdat er zo'n roze tekentje naast mijn naam staat!
Als ik ERGENS een grafhekel aan heb, is het wel aan die sekse-rolverdelingen.
Ja maar dat hebben ze dan ook over zichzelf afgeroepen met die aparte zaal daar boven met aan de ene kant jungle en aan de andere kant bananas of zo. Met al dat blauw aan het plafond en zwartwit geblokte vloerquote:Op zondag 22 januari 2006 02:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
Gemert is te groot, te onpersoonlijk en te veel een plek voor de "nieuwe inwoners van Helmond" (zo dat was een netjes geforumleerde synoniem voor kut marrokkanen)
dus die twee die ik in mn portomonee bewaar kunnen binnenkort ook eindelijk gebruikt worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef Cairon het volgende:
nee, ik heb de hele avond in de kroeg gehangen, en het goed naar m'n zin gehad. Je weet toch bartje dat ik de condooms voor jou bewaar.
Laat maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja en kampers zijn aardige lui die niks verkeerd doen
en homo zijn is normaal
in die jungle ziet het zwart van de mensenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben ze dan ook over zichzelf afgeroepen met die aparte zaal daar boven met aan de ene kant jungle en aan de andere kant bananas of zo. Met al dat blauw aan het plafond en zwartwit geblokte vloer
ik zal je maar niet vertellen dat mn beste maatje (kutwoord) gewoon een donkere huidskleur heeft en geadopteerd is enzoquote:
Nu dan wel Sweet Dreams Just-Dennisquote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef Just-Dennis het volgende:
Trusten
Laat me raden: we hebben het nu over de kutnegersquote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
in die jungle ziet het zwart van de mensen
Doe dat maar.quote:
*homokusje*quote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef Cybart het volgende:
dus die twee die ik in mn portomonee bewaar kunnen binnenkort ook eindelijk gebruikt worden?
Blij dat ik geen vrouw ben dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet geilen op mannenlichamen, ze mogen geen scheten laten en ook niet boeren![]()
negers zijn stoerquote:Op zondag 22 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben het nu over de kutnegers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |