Spooktrein!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef petre86 het volgende:
ik mis mijn aapske
en die trein.. op de reisplanner stond dat ie zou stoppen, op de borden in deventer niet, en op de borden daar aan de kant ook niet, en op het station waar ik er uit moest stond ook nergens dat er een trein zou vertrekken..raar of niet?
Hmm nou ja, t lijkt me niet goed voor het apparaat ookquote:Op zondag 22 januari 2006 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
is alleen wat duurder en minder goed voor het lozen van het afvalwater volgens mij
er zit dan alleen minder calcium in het schoonmaak sop
Ik herkende het uitzicht niet, en we namen de verkeerde brug... toen voelde ik wel nattigheidquote:Op zondag 22 januari 2006 01:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het blijft een verrassing als je uitstapt en je realiseert dat je niet bent waar je moet zijn![]()
Dat was bij mij alleen de eerste keer zo, de tweede keer bedacht ik me dat er wel erg vel mensen met een koffer in de trein zaten![]()
Dat denk ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm nou ja, t lijkt me niet goed voor het apparaat ook
Ik weet het ook allemaal niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
eerder wel een probleem als je dat te weinig gebruikt omdat hij dan last krijgt van kalkaanslag op het verwarmingselement
quote:
Ja, is het geen schande?quote:
Verdoriequote:Op zondag 22 januari 2006 01:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Biseksuelen van tegenwoordig...
Ach, hij is nog jong, als hij ouder wordt zal hij vast wel een rustige jongen wordenquote:
Dat was een compliment. Ik wil geen grote gespierde meneer worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, hij is nog jong, als hij ouder wordt zal hij vast wel een rustige jongen worden![]()
(En hopelijk ook mannelijkerAaaaah, deze was onder de gordel, je bent een schatje, hoor
)
Sweet Dreams Andyviequote:Op zondag 22 januari 2006 01:47 schreef Andyvie het volgende:
ik ga eens slapen. Truste!
Aha, jij wil er ook zo uitzien op je 30e : http://web.telia.com/~u87727183/ti59.jpgquote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat was een compliment. Ik wil geen grote gespierde meneer worden.
Nee niet worden, die moet jij vinden/tegen het lijf lopen zodat hij voor jouw kan zorgen als ware je een prinsesjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat was een compliment. Ik wil geen grote gespierde meneer worden.
neuhquote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spooktrein!
Zag de conducteur er verdacht bleek uit, met rooie ogen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, jij wil er ook zo uitzien op je 30e : http://web.telia.com/~u87727183/ti59.jpg![]()
wie zong dat?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:57 schreef Cybart het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen,
als jij me aankijkt lieve schat.
wat moet ik zonder jou beginnen?
hoor je het bonzen van mijn hart.
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen,
al raak ik jou maar even aan.
dan wordt het warm en koud van binnen,
ik kan niet zonder jou bestaan.
We hebben het over homo's en we hebben het meteen ove rmannetjes en vrouwtjesquote:Op zondag 22 januari 2006 01:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet worden, die moet jij vinden/tegen het lijf lopen zodat hij voor jouw kan zorgen als ware je een prinsesje![]()
nee man, cultuur barbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zong dat?
zangeres Zonder naam nie he?
Corry Konings toendertijd bekend onder de naam Corry en de rekelsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zong dat?
Je voelt je weer 18quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Corry Konings toendertijd bekend onder de naam Corry en de rekels
Ow godquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zong dat?
of nog een stap verderquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We hebben het over homo's en we hebben het meteen ove rmannetjes en vrouwtjesHet blijft een intrigerende kwestie
Ok, we maken het serieuzer. Zal er in de meeste relaties een bepaalde rolverdeling zijn? Ik heb het niet over sex, maar over gedragingen.![]()
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Baardgroei is dus niet uit den boze![]()
Echt zo'n mannendorpskroeg?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:03 schreef Cybart het volgende:remix op heb staan
nog 7 dagen en 4,5 uur en dan ga ik op wintersport
en het was gezellig in de kroeg
er gaat een lichtje brandenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee man, cultuur barbaar
Corry Konings
Bij mannen en vrouwen denk ik aan mooi of lelijk. Bij kinderen denk ik aan lief/schattig of stom.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
Maar vind je me dan lelijk?
nee jongeren...quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We hebben het over homo's en we hebben het meteen ove rmannetjes en vrouwtjesHet blijft een intrigerende kwestie
Ok, we maken het serieuzer. Zal er in de meeste relaties een bepaalde rolverdeling zijn? Ik heb het niet over sex, maar over gedragingen.![]()
en wat denken jullie van de rolverdeing bij ons dan?quote:
Ja, Bradley doet de was en ik zet het vuilnis buitenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
wie / wat win je?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jongeren...
en de helft vertrok vandaag om half 12 naar de Zenith (grootste discotheek benelux, 18+), maar goed toen waren er nog steeds 40 man over
en I kicked ass in tafelvoetbal...
toernooitje gehad, alles gewonnen
Idahoquote:Op zondag 22 januari 2006 02:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
er gaat een lichtje branden
maar toch is dinges beter
meijer, anitatypisch gay
Stiekem vind jij CDP natuurlijk keigeil en wil je lekker door hem gedekt worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vind iedereen al (nouja behalve cdp dan, die wil je wel neuken)
Iedereen heeft een mannelijke en een vrouwelijke kant, althans, als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 januari 2006 02:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of nog een stap verder
zit dat alleen maar in relaties, of heeft niet elke mens een mannelijke en vrouwelijke kant
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Cybart het volgende:
dit is mn nieuwe favoriete smilie
tres gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |