zou tijd worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
*homokusje*
we gaan wel eens goede sex hebben hoor.
Nee drukke zaal in een specifieke discotheek in het zuiden des landsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben het nu over de kutnegers![]()
dat ligt niet aan mij anders hoorquote:
Ja die wacht tot de stoep leeg is, en hij zo direct door kan lopen naar de slaapkamerquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat ligt niet aan mij anders hoor
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan, staan de vrijers op de stoep, maar bart zit er niet tussen.
die rij is zo langquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan, staan de vrijers op de stoep, maar bart zit er niet tussen.
Lijkt me zo vaag al siemand je bil gaat ontharenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan,
voor jou kap ik de rij af, dat weet je tochquote:Op zondag 22 januari 2006 02:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
die rij is zo lang
ik draai steeds om
nee....quote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
voor jou kap ik de rij af, dat weet je toch
Volgende week tijd dan?
woeiquote:Op zondag 22 januari 2006 02:35 schreef Cairon het volgende:
opwarmen klinkt verleidelijk, met een warme mok chocolademelk en alle tijd van de wereld, en geen ziel in de wijde omgeving.
zo veel mogelijkheden, zo veel plezier
je klinkt als een deskundige!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:38 schreef Cairon het volgende:
en als het donker is, dan pas begint het feest, lekker in een gigantisch bed, onder dikke dekens tegen elkaar aankruipen.
't is kut.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Koekjeskruimels op computertafel![]()
Is goed, we faxen, mailen, bellen, en plannen het wel verder in morgenquote:
dat wordt dan nog snel even de lakens verschonenquote:
Wijnvlekken valt nog meequote:
Neuh, ik ga wel in een ander bed liggen straks.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan nog snel even de lakens verschonen![]()
"realiseert zich nu dat m'n dekbed nog op het balkon hanft te luchten"![]()
Ik heb je weliswaar een kind genoemd, maar je bent wel een beetje te oud om bij papa en mama in bed te gaan liggen, hequote:Op zondag 22 januari 2006 02:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh, ik ga wel in een ander bed liggen straks.
Was het eerste glas uit de fles hoorquote:
Er zijn 3 bedden vrij in het huis.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb je weliswaar een kind genoemd, maar je bent wel een beetje te oud om bij papa en mama in bed te gaan liggen, he
Zou die dan nog in het reiswiegje, of de maxicosi passen danquote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb je weliswaar een kind genoemd, maar je bent wel een beetje te oud om bij papa en mama in bed te gaan liggen, he
Sweet Dreams Caironquote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef Cairon het volgende:
ik ga ook slapen.
Doegquote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef Cairon het volgende:
ik ga ook slapen.
Ik vraag me af wat iemand met een CSI kit allemaal op mijn toetsenbord zal vinden...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
NeeHee Wonderer
zulke vlekken maak ik NIET op m'n toetsenbord![]()
Wat een luxequote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er zijn 3 bedden vrij in het huis.
Luuks he.quote:
Het toont verschijnselen van een Herbarium?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat iemand met een CSI kit allemaal op mijn toetsenbord zal vinden...
Meer van de PD van een zedenmisdrijf, geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 02:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het toont verschijnselen van een Herbarium?
Daar heb je toch Swifferdoekjes voorquote:Op zondag 22 januari 2006 02:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer van de PD van een zedenmisdrijf, geloof ik
hm, die zaten inderdaad in dat Trekpleisterpakket...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb je toch Swifferdoekjes voor![]()
Is het bed zo groot of ben jij zo klein dat iemand naast je kan liggen zonder je op te merkenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Luuks he.Ik ga wel in m'n zus d'r bed slapen, die heeft het toch niet door als ze thuiskomt.
Ik bedoel, die gaat waarschijnlijk liggen in het eerste bed dat ze ziet en dat zal niet die van haarzelf zijn, denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is het bed zo groot of ben jij zo klein dat iemand naast je kan liggen zonder je op te merken![]()
bij de naam trekpleister krijg ik nu weer hele vreemde visioenen doorquote:Op zondag 22 januari 2006 02:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
hm, die zaten inderdaad in dat Trekpleisterpakket...
hij is zo licht dat zus hem met dekbed en al aan de kant smijt.. of er overheen gaat liggenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is het bed zo groot of ben jij zo klein dat iemand naast je kan liggen zonder je op te merken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |