zou tijd worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
*homokusje*
we gaan wel eens goede sex hebben hoor.
Nee drukke zaal in een specifieke discotheek in het zuiden des landsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben het nu over de kutnegers![]()
dat ligt niet aan mij anders hoorquote:
Ja die wacht tot de stoep leeg is, en hij zo direct door kan lopen naar de slaapkamerquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat ligt niet aan mij anders hoor
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan, staan de vrijers op de stoep, maar bart zit er niet tussen.
die rij is zo langquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan, staan de vrijers op de stoep, maar bart zit er niet tussen.
Lijkt me zo vaag al siemand je bil gaat ontharenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu ik dun ben en een full-body wax ben ondergaan,
voor jou kap ik de rij af, dat weet je tochquote:Op zondag 22 januari 2006 02:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
die rij is zo lang
ik draai steeds om
nee....quote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
voor jou kap ik de rij af, dat weet je toch
Volgende week tijd dan?
woeiquote:Op zondag 22 januari 2006 02:35 schreef Cairon het volgende:
opwarmen klinkt verleidelijk, met een warme mok chocolademelk en alle tijd van de wereld, en geen ziel in de wijde omgeving.
zo veel mogelijkheden, zo veel plezier
je klinkt als een deskundige!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:38 schreef Cairon het volgende:
en als het donker is, dan pas begint het feest, lekker in een gigantisch bed, onder dikke dekens tegen elkaar aankruipen.
't is kut.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Koekjeskruimels op computertafel![]()
Is goed, we faxen, mailen, bellen, en plannen het wel verder in morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |