Zo slim is de H niet. Anders moet er een vreselijk complex script achter de H manager komen. En daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
gebeurt, ik snap alleen niet waarom hij de link in de H niet gewoon overnaam maar goed het is opgelost
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
best wel he, eej van mij moet je echt in het tournament blijven, je hebt misschien wel geen pik, maar ballen heb je wel en daar houd ik van
dus laten we hopen dat je er niet uitgenomineerd wordt
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef TehRockstar het volgende:
..en ze is nog lekker ook.
Waxxer moet er niet uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4
Jerruh 4, Vanitas 4, en als je dan toch gaat stemmen kun je misschien mij ook wat punten geven, VRIEND
nee inderdaad !quote:
De modjes hebben de teller op 1571 gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef creno het volgende:
ach Mama, dat geeft niets hoor. je kunt het altijd aanpassen en anders zijn de modjes er nog he !
Dat zijn vuile spelletjes..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef creno het volgende:
[..]
nee inderdaad !
waarom nomineer ik hem, ik dacht echt dat niemand hem zou kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |