Statement van de avond.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke Piemel.
Hoi Wizquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cheap befkebabske
Navond mensen
nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bén raar. Dat is algemeen bekend.
Niks mis met raar doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bén raar. Dat is algemeen bekend.
Maar je houd toch wel van me, hé?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cheap befkebabske
Navond mensen
heb niet rechtstreeks er mee te maken, maar onze applicaties worden in b.v. de meeste gemeentehuizen wel via citrix beschikbaar gesteldquote:
Jij met je cheap-ass lidl cameraquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je houd toch wel van me, hé?
Doegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ik ben uitgeput van het klussen.
Slaap lekker!![]()
Aldi, kuttrut. Ik ga een foto posten zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij met je cheap-ass lidl camera
Truste waxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker!![]()
PN Agentsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb niet rechtstreeks er mee te maken, maar onze applicaties worden in b.v. de meeste gemeentehuizen wel via citrix beschikbaar gesteld
Ik ga me tot ik in slaap val vervelen op fokquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Vlarp![]()
.. ga je niet stappen?
![]()
Ik moet nog 800 bladzijdetjes kurkdroge netwerktopologie theorie doorspitten , een LCD schermpje aan de praat krijgen en interrupt vectoren programmeren, vóór dinsdagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je straks nog de stad in, of zal ik vast iets ontkurken?
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker!![]()
Nou daar hoort dus een Engelse Porter bij zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moet nog 800 bladzijdetjes kurkdroge netwerktopologie theorie doorspitten , een LCD schermpje aan de praat krijgen en interrupt vectoren programmeren, voor dinsdag:)
Waar leer jij dat soort termen allemaal?quote:
Een goeienacht, Waxxer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker!![]()
'k ben zelf aan de thee (Darjeeling monsoon)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou daar hoort dus een Engelse Porter bij zou ik zeggen![]()
die is lekker, stevig van smaak, en die drink je toch maar 1 op een avond, dus je werkzaamheden zouden er niet te veel onder mogen lijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |