En dan nog de verhalen in de publiciteit, het gaat niet goed met Harmquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond harm niet zo fijn ruikenEN hij was arrogant.
Marescha vond ik na de show ook kapsones hebben. Maar ik hoorde weer van CDP dat ze tijdens de repetities weer heel erg aardig was...
Maar Harmeng ventje.....
Ellen eng?? Waarom is zij nou weer eng?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou,.. wat mij betreft mag ofwel Christon ofwel Ellen eruit. De eerste omdat ie niet kan zingen en Ellen omdat zij gewoon erg eng is.
ze kijkt soms op een bepaalde manier en dan vind ik er niet echt knap.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef Woelli het volgende:
Wat Ellen is niet eng!
Ik vind zelf Ellen een heel mooi meisje. Met mooie ogen![]()
Zoals je al zei, meningen verschillenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze kijkt soms op een bepaalde manier en dan vind ik er niet echt knap.
Maar die ogen.... WOW
vraag:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
mag ellenfansite.nl ook bij de linkjeshaha
ELLENNNNellen is niet eng, ellen is gewoon mooi
![]()
Wanneer is haar fansite klaar??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
mag ellenfansite.nl ook bij de linkjeshaha
ELLENNNNellen is niet eng, ellen is gewoon mooi
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef furanku het volgende:
ellen is lelijk..
Ellen is niet lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef furanku het volgende:
ellen is lelijk..
je bent zelf lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.![]()
En ze kan ook nog niet eens zingen..quote:
Nee, du bistquote:
jij mag hier vertrekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:10 schreef furanku het volgende:
[..]
En ze kan ook nog niet eens zingen..
komop zeg, ze heb een geweldig nummer van blood, sweat & tears zitten te verkachelen..![]()
En dan nog eens Racoon of Dexy's midnight runners..nee dank je, deze kandidaat mag zo snel mogelijk vertrekken
![]()
[..]
Nee, du bist![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik 'vrees' ook voor Ellen..
oftewel, ik spring morgen juichend van de bank als zij eruit moet
quote:
Marescha heeft wel meer kwaliteiten hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, moet toegeven, ik vrees ook voor Ellen, ze had ten slotte vorige week maar 3 procent van de stemmen...ik baal dus echt als ze er morgen al uit moet....spaar Floor, Chris en Ellen, en ik ben weer tevreden
en ja, Marescha ziet er goed uit, maar dat alleen is niet genoeg
vast wel, maar die mag ze dan wel wat vaker gebruiken. afgelopen zaterdag vond ik haar niet eens zo slecht, en de jury was duidelijk veel te streng, maar ja, kan verder tijdens de liveshows niet echt zeggen dat ik onder de indruk was (was ik tijdens de workshop dus welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Marescha heeft wel meer kwaliteiten hoor!
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond gaat doen!
Gewoon smsenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:47 schreef sbientje het volgende:
ik vind ellen wel een rocky type, ik denk dat ze dit thema dus wel aankan. Daarom vrees ik ook meer voor marescha... alleen ja, het aantal stemmen wat iemand krijgt heeft maar zijdelings te maken met het niveau van de performance
Oh, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:
Komt die site vandaag nog onlinequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Kirstenn het volgende:
baNd neem ik aan
Ellen gaat het vanavond vast goed doen![]()
![]()
Okéquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:05 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa ik probeer het!! Maar ik moet het nu alleen doen en het is best lastig![]()
Gebeurd ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
't is toch te hopen...ik wil hier vanavond geen posts zien over Ellens exit...want hopelijk is gewoon geen sprake van
Wij stemmen allemaal op Ellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
zo is het, hou de moed erin...hou Ellen erin
kan mijn ouders niet overhalen...zij steuen allemaal raffaela![]()
![]()
nou ja, ik stem toch uit gewoonte op Ellen...en ben niet van plan dat te veranderen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
is denk ik bij jou thuis toch een beetje chauvenisme...ben ik ff blij dat ze hier dan niet op Harm stemmen
Ow zo, ja ik snap het. Maar bij ons is dat niet puur alleen daarom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
iets uit je eigen omgeving goed vinden bijv. kijk, Ellen komt bij jou uit de buurt, snap je?
Maar ik ben om eerlijk te zijn niet voor Ellen omdat ze ook uit Goor komtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow, nou ja, kon meewerken. kij, vorig jaar was ik voor Maud, had ook niet te maken met het feit dat ze uit Nijmegen kwam...miss heeft het wel een beetje meegewerkt, maar goed.
dit jaar daarentegen hoop ik dat de winnaar niet Nijmeegs is
Ik begrijp je wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, ik bedoelde ook niet dat het zo was, kon alleen wel zo zijn...no offence
Ik ook, hopelijk redt ze het hiermee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond dit een heel erg goed optreden!
Dat sloeg echt nergens op idd, snapte er geen reet vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is dit voor een belachelijke kritiek?
Ik vond dit een heel erg goed optreden!
Het moetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk redt ze het hiermee.
quote:Op vrijdag 17 januari 2003 15:16 schreef SunChaser het volgende:
Flikker toch eens lekker op Zosja Ellen, dat wordt helemaal niks met jou.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef Marble het volgende:
Ellen is de Zosja van deze Idols. Vooral een hoop lucht dus, en bitter weinig wol. En daarom haal ik deze oude - maar nog steeds zeer relevante - quote maar weer eens uit de kast:
[..]
Maar dit zei je toen over Zosja, en dat is niet echt op Ellen van toepassingquote:Op zaterdag 18 januari 2003 19:41 schreef SmashBro het volgende:
Ze heeft geen humor, ze is arrogant, ze lacht als een koe met kiespijn, wat is er in godsnaam leuk aan?!?
Zosja is géén Ellen. En dat bedoel ik dus in het voordeel van Zosja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Maar dit zei je toen over Zosja, en dat is niet echt op Ellen van toepassing.
Mooi toch danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Fir3fly het volgende:
Volgende week eruit. Want anders wordt het misschien Marescha...
quote:
Nou ik twijfel hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vandaag zou het onterecht zijn geweest als Ellen of Marescha eruit zou zijn gegaan. En Christon ook, trouwens. Maar als Ellen volgende week niet afvalt, valt Marescha f denk ik.
Haha geef nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Kirstenn het volgende:
YEAAAAAAAAH IK BEN ZO BLIJJJJJ!!!!![]()
![]()
voor Woelli; ellenfansite komt morgen ECHT online, want het wilde niet lukken vandaag![]()
Haha, ik zou je wel een voorproefje willen geven.. maar dan ziet iedereen het weer en dat is niet de bedoeling hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha geef niet![]()
Ik moet me juist schamen dat ik geen fansite maak![]()
Nee joh niet doenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:05 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Haha, ik zou je wel een voorproefje willen geven.. maar dan ziet iedereen het weer en dat is niet de bedoeling hedus ik ga maar weer hard aan de slag
![]()
Ik denk nog zeker wel 2quote:Op zondag 22 januari 2006 10:12 schreef TheVulture het volgende:
YESze zit er godzijdank nog in... Was gisteren bij vrienden van Amstel dus heb er niks van gezien maar heb rond een uurtje of tien toch maar weer even 11 keer op Ellen gestemd.
Ik was er zo bang voor dat ze zou sneuvelen gisteren maar ze mag nog een rondje mee
Ga nu even de optredens op de site kijken....
Dat was echt bezopen idd. sommige nummers hadden niks met Rock te maken....quote:Op zondag 22 januari 2006 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
Weet je wat ik dan niet begrijp? Gisterenavond het thema rock, en vrijwel iedereen gaat popliedjes zingen. Ballads zelfs. Ellen kiest vervolgens iets dat wél enigszins naar rock neigt, en krijgt dan te horen dat het misschien te heavy is, wat ze gezongen heeft.
Ik snap daar dus echt niks van.
Moet je niet stemmen bij De user-gamequote:Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was echt bezopen idd. sommige nummers hadden niks met Rock te maken....
Alleen daarom al was het onterecht geweest als Ellen exit was gegaan
Ja ik steun jou nu maar... ik ben al gesneuveldquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je niet stemmen bij De user-game![]()
Maar volgende week gaat ze knallenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:29 schreef LeBeau het volgende:
Het was inderdaad onterecht geweest al was Ellen eruit gegaan omdat het publiek haar nummer 'niet zou snappen'. Kies dan ook niet zo'n thema uit als je denkt dat het stemmend publiek alleen maar gaat die helemaal van het thema afstappen.
Laat dat lekker in dat topic Woelliquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je niet stemmen bij De user-game![]()
ja sorryquote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat dat lekker in dat topic Woelli. Niet elke keer hier erover beginnen tegen TheVulture.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef LeBeau het volgende:
Ellen ziet er trouwens erg goed uit als ze helemaal in het zwart gekleed is. Beter dan bij de workshops, daar zag ze eruit of een doos krijtjes over haar heen gekotst had.
En hardquote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef Kirstenn het volgende:
Jaaaaa, ik vond dat commentaar ook al zo raar.. kies dan een ander thema.. of straf marescha en floortje ervoor af![]()
Begrijp ikquote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoelde dus dat ze Floortje en Marescha hard moesten straffen![]()
IK hoop nartuurlijk wel dat de stemming goed gaat. Ik wil namelijke niet dat Ellen er uit word gegooit terwijl eigenlijk Serge bijvoorbeeld moet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik was nooit zo weg van Ellen, maar ik vond haar optreden gisteren helemaal super. Ik snap niet dat ze op de kruk kwam te zitten. Maar ja, da's dan weer het doorsnee-Idolspubliek he..... Hadden ze toch een beetje gelijk met die snappen het niet. Tenminste, er van uit gaande dat de stemming eerlijk gaat....
Ik ga me schamenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee joh niet doen![]()
Ik wacht wel tot morgen![]()
![]()
Jildau uit Friesland..?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ga me schamenik krijg het nooooit online alleen.. Jildau dr internet doet t niet en ik snap t even niet meer
maar ik BLIJF proberen
![]()
Toch keer met fanboek voor Maud?quote:Op maandag 23 januari 2006 05:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja die heb ik vorig jaar een keer gezien bij een liveshow..
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef Kirstenn het volgende:
www.ELLENFANSITE.NL is online, sorry maar nog niet alle pagina's doen het![]()
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hè
De vrouwelijk Ellen-fans zijn wel populair hier
Preciesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.
Wij kijken niet naar een idool of ze dikke tieten heeft![]()
Whahahahahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.
Wij kijken niet naar een idool of ze dikke tieten heeft![]()
Die ene die iedereen te dik vond, Idols 1, "ze deed het niet voor [insert name, van de lelijkerd]"quote:
Jah duh... ik weet wie je bedoelt.... ik zei toch ben meligquote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ene die iedereen te dik vond, Idols 1, "ze deed het niet voor [insert name, van de lelijkerd]"
Nee wij weten het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik ben geen man dus ik let daar niet op![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik ben geen man dus ik let daar niet op![]()
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegdquote:
Zoals der al werd gezegt, doe eens liefquote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegd![]()
.
Mignon heeft hartstikke dr best gedaan voor de prijsvraag en jij kraakt dr af.. dat is sneuquote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegd![]()
.
Wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar blijft de echte Ellen nou, dat levert nog meer stemmen op.
Heb voor jullie een keer gestemd zaterdag
Mooie layout!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een mooie banner trouwens!
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb voor jullie een keer gestemd zaterdag
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef Kirstenn het volgende:
Dankjewelll allemaalik ben nog bezig met pagina's invullen
![]()
Sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef migebiggie het volgende:
Ik vond die munt juist wel heel cool daarom had ik hem derin gedaan
goedzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry.
* Tha_Erik schuldig en onaardig voelt
zeker niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef superhero87 het volgende:
T heeft geen zin om zo'n mooie site te maken... ze gaat er deze week uit![]()
Nee, dat is dit jaar voorbehouden aan Marescha.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Airelle het volgende:
Ik denk het ook niet. Ik denk dat zij een beetje het Maud-effect heeft. Die zat vanaf het begin af aan ook al vaak op de kruk en werd toch uiteindelijk tweede.
Marescha? My god, alsjeblieft niet. Moet ik me dan nog langer ergeren aan die mond van der?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat is dit jaar voorbehouden aan Marescha.![]()
Maar Ellen maakt denk ik nog een redelijke kans om 4e te worden.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Airelle het volgende:
Ik denk het ook niet. Ik denk dat zij een beetje het Maud-effect heeft. Die zat vanaf het begin af aan ook al vaak op de kruk en werd toch uiteindelijk tweede.
Weinig kansquote:
Ellen is hartstikke sympathiekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:55 schreef Timmai het volgende:
[..]
Weinig kans
Denk dat ze minder sympathiek overkomt bij het grote publiek dat Maud, maargoed.. we zien het vanzelf wel
Ja, ze is te veel rock denk ik. Maar ach het maakt het programma leuker toch? Als ze maar geen eerste word, dan kan ze gewoon der eigen weg blijven gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Ellen te apart is. En ik denk ook dat Idols niet haar programma is, veel te pop-idool. Misschien moet ze het ergens anders zoeken.
(dit kan je negatief opvatten, maar natuurlijk ook positief!)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Ellen te apart is. En ik denk ook dat Idols niet haar programma is, veel te pop-idool. Misschien moet ze het ergens anders zoeken.
(dit kan je negatief opvatten, maar natuurlijk ook positief!)
Ik vind niet dat ze met Idols die top moet bereiken. Dat haalt haar kwaliteiten naar beneden (ik vond trouwens haar optreden met spinning wheel echt heel goed!) en die winnedne plaats past meer bij iemand anders. Vind ik dan. Idols is natuurlijk wel een leuk opstapje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik ben het eens, maar eigenlijk ook weer niet
![]()
Ellen is te apart, dat is juist goed. Ze is anders dan andere en je kunt haar niet vergelijken.
En idols is denk ook niet haar programma, maar toch ook wel weer. Tis een beetje dubbelMaar goed ze is al aardig op weg naar de top
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze met Idols die top moet bereiken. Dat haalt haar kwaliteiten naar beneden (ik vond trouwens haar optreden met spinning wheel echt heel goed!) en die winnedne plaats past meer bij iemand anders. Vind ik dan. Idols is natuurlijk wel een leuk opstapje.
Terwijl Boris toch best aardig kon zingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Spinning Wheel deed ze supergoed ja.
Maar ik denk ook niet dat ze moet winnen nee![]()
Kijk maar eens na Jamai en Boris![]()
Ik wil niet veel zeggen, maar Jamai is hartstikke goed bezig nu in de theaterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Spinning Wheel deed ze supergoed ja.
Maar ik denk ook niet dat ze moet winnen nee![]()
Kijk maar eens na Jamai en Boris![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Jamai is hartstikke goed bezig nu in de theater
Jaa!! Hoop dat het lukt om te stemmen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook weer even in mijn favoriete Idols-topic. Mooie site, mijn complimenten voor de makers
Ik kan zaterdag dus niet stemmen via de sms omdat ik in Duitsland zit maar ik ga proberen te bellen... ze zal het nodig hebben ben ik bang. Maar ze moet en zal blijven
Ik hoop dat je gaat stemmenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook weer even in mijn favoriete Idols-topic. Mooie site, mijn complimenten voor de makers
Ik kan zaterdag dus niet stemmen via de sms omdat ik in Duitsland zit maar ik ga proberen te bellen... ze zal het nodig hebben ben ik bang. Maar ze moet en zal blijven
jajajaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
Dit hele topic wordt beheerst door Kirstenn, Woelli en TheVulture![]()
als Kirstenn dan ook nog der mailadres hier neerplempt kan mn dag helemaal niet meer stukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
dat staat wel in de planningquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg mooie site Kirsten, ga je die ook na het Idols avontuur van Ellen goed bijhouden?
Lianne, is dat die van Popstars ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
dat staat wel in de planning
en mn emailadres?? kirsten@liannemusic.nl![]()
Jaa.. Lianne is van Popstars ja.. maar van popstars waren er niet van die officiele sites van AT.. maar we zijn wel officieel via het management van Raffish ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef Timmai het volgende:
[..]
Lianne, is dat die van Popstars ofzo?
en die -music.nl sites zijn toch de officiële van AT?
Je bent fan of niet hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
Jaa ik ken tquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent fan of niet he
Ik merk wel in mijn omgeving dat maar weinig mensen haar goed vinden
Iedereen dweept met Floortje en Marescha![]()
Maar ik zal haar steunen tot het eind![]()
Daaromquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent fan of niet he
Ik merk wel in mijn omgeving dat maar weinig mensen haar goed vinden
Iedereen dweept met Floortje en Marescha![]()
Maar ik zal haar steunen tot het eind![]()
Jah daar ben ik ook erg benieuwd naar..... Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in het thema...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd wat ze zaterdag gaat doen.
Ja ik ook! (beide vragen :p)quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah daar ben ik ook erg benieuwd naar..... Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in het thema...![]()
Nu nog kaarten winnen![]()
HUHquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Woelli het volgende:
Ey Kirsten je staat bij ons in een weekselijke krant (niet met foto hoor).![]()
Stukje over die fanboek over Ellen![]()
aaaaah liefquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:20 schreef Woelli het volgende:
Even geduld, typ ik het even speciaal voor je over![]()
Jaaa hebben we ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet best geschreven en er wordt net gedaan of de schrijver jou gesproken heeft.
Der kunnen een aantal foutjes in staan van mij misschienquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet best geschreven en er wordt net gedaan of de schrijver jou gesproken heeft.
Hoe hebben jullie het gezegd danquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaaa hebben we ookt is alleen wel iets anders gezegd
![]()
Oke, valt me weer mee. Van z'n schrijfstijl ben ik in ieder geval niet zo gecharmeerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Jildauu het volgende:
Hmm idd vreemd stukjebeetje kromme zinnen..
Enne.. de schrijver heeft ons ook gesproken
Nee ik vind het ook niet echt mooiquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, valt me weer mee. Van z'n schrijfstijl ben ik in ieder geval niet zo gecharmeerd.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
en ik heb morgen een meet&greet met ellen
![]()
Heeft Jildau gewonnen en ik mag meequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen![]()
Leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Heeft Jildau gewonnen en ik mag mee![]()
Nee? Ik heb dr pas 1x gezien.. en dat was heel kort na liveshow 3;)quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef Ayaxola het volgende:
Hebben jullie nog niet genoeg Meet&Greets met d'r gehad dan?![]()
haha ja, en nog eerder ook :pquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Jildauu het volgende:
En ik heb dr 3 keer gezien.. 2 keer kort gesproken.
Ik had een tip aan Ellen gegeven via rexona, dat ze een bekender liedje 'moest' zingen. Later las ik op allemaal fora dat iedereen dat vond.. en toch heb ik gewonnen haha (en kirsten had nog wel ongeveer dezelfde tip gestuurd!)
Ellen heeft toch op de waerdenborch gezeten beide vestigingen. Daaromquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben dinsdag nog bij de Holtense vestiging geweest. Ik vind de link met Ellen wel ver gezocht eigenlijk.
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier daar!
En hopelijk haalt ze het zaterdag.
Mag ze dat dan zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:02 schreef Kirstenn het volgende:
Vanmiddag weet ik welk nummer ze gaat zingen, ben echt zoo benieuwd![]()
Met die opmerking maak je jezelf niet populair hierquote:
Ach, beetje negativiteit voor de afwisseling, moet kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking maak je jezelf niet populair hier.
En je hebt wel gelijk denk ik. Al mag van mij eerst Serge er nog uit, en Harm.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ach, beetje negativiteit voor de afwisseling, moet kunnen.
Sterker nog, ik hoop het. Ellen maakt samen met Marescha de grootste kans om eruit te vliegen morgen. En je kan wel raden welke van de 2 ik er in wil houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef --Globe-- het volgende:
Ja ik vind Ellen wel leuk hoor, maar ik denk ook dat ze eruit gaat
Ik denk dat ellen nog wel even blijft..... het is aaron of marescha die vertrekt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoop het. Ellen maakt samen met Marescha de grootste kans om eruit te vliegen morgen. En je kan wel raden welke van de 2 ik er in wil houden![]()
Ik denk dat Aaron het nog wel ff volhoudtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ellen nog wel even blijft..... het is aaron of marescha die vertrekt!
Postenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Kirstenn het volgende:
en het interview met Ellen hebben we op film![]()
Zou je in het algemene topic over elke kandidaat wat korts willen vertellen??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Kirstenn het volgende:
Ellen zingt wel een leuk (BEKEND!) nummeren hele mooie kleertjes
..
Marescha dr repetitie ging niet zo lekker, maar ze is zo'n schatjenet als Ellen trouwens.. we gingen ze interviewen en het interview met Ellen hebben we op film
![]()
Jeetje dat is lastig, zal t straks wel even doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou je in het algemene topic over elke kandidaat wat korts willen vertellen??. Hoe het was enzo.
Eigenlijk ben ik alleen geïnteresseerd in Raffa hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jeetje dat is lastig, zal t straks wel even doen![]()
Ik vond dr eigenlijk niet zo leuk overkomen.. net als op tv.. (beetje nep en arrogantquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik alleen geïnteresseerd in Raffa hoor.
Jaaa was wel goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
Das juist zo leuk aan d'r.
Maar d'r optreden, viel het een beetje mee? Of was het weer eens niks?.
heb er zin in.quote:
Ik zag de tussenstandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Woelli, gezien de tussenstand die we net zagen zou ik nog maar even heel vaak gaan bellen.
Nou nee, als ze elke week op de kruk zit is dat niet vanzelfsprekendquote:
Ja, waarom stond diequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, als ze elke week op de kruk zit is dat niet vanzelfsprekend
hmmm beetje wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef impulz1974 het volgende:
cameron diaz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |