Wij stemmen allemaal op Ellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
zo is het, hou de moed erin...hou Ellen erin
kan mijn ouders niet overhalen...zij steuen allemaal raffaela![]()
![]()
nou ja, ik stem toch uit gewoonte op Ellen...en ben niet van plan dat te veranderen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
is denk ik bij jou thuis toch een beetje chauvenisme...ben ik ff blij dat ze hier dan niet op Harm stemmen
Ow zo, ja ik snap het. Maar bij ons is dat niet puur alleen daarom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
iets uit je eigen omgeving goed vinden bijv. kijk, Ellen komt bij jou uit de buurt, snap je?
Maar ik ben om eerlijk te zijn niet voor Ellen omdat ze ook uit Goor komtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow, nou ja, kon meewerken. kij, vorig jaar was ik voor Maud, had ook niet te maken met het feit dat ze uit Nijmegen kwam...miss heeft het wel een beetje meegewerkt, maar goed.
dit jaar daarentegen hoop ik dat de winnaar niet Nijmeegs is
Ik begrijp je wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, ik bedoelde ook niet dat het zo was, kon alleen wel zo zijn...no offence
Ik ook, hopelijk redt ze het hiermee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond dit een heel erg goed optreden!
Dat sloeg echt nergens op idd, snapte er geen reet vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is dit voor een belachelijke kritiek?
Ik vond dit een heel erg goed optreden!
Het moetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk redt ze het hiermee.
quote:Op vrijdag 17 januari 2003 15:16 schreef SunChaser het volgende:
Flikker toch eens lekker op Zosja Ellen, dat wordt helemaal niks met jou.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef Marble het volgende:
Ellen is de Zosja van deze Idols. Vooral een hoop lucht dus, en bitter weinig wol. En daarom haal ik deze oude - maar nog steeds zeer relevante - quote maar weer eens uit de kast:
[..]
Maar dit zei je toen over Zosja, en dat is niet echt op Ellen van toepassingquote:Op zaterdag 18 januari 2003 19:41 schreef SmashBro het volgende:
Ze heeft geen humor, ze is arrogant, ze lacht als een koe met kiespijn, wat is er in godsnaam leuk aan?!?
Zosja is géén Ellen. En dat bedoel ik dus in het voordeel van Zosja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Maar dit zei je toen over Zosja, en dat is niet echt op Ellen van toepassing.
Mooi toch danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Fir3fly het volgende:
Volgende week eruit. Want anders wordt het misschien Marescha...
quote:
Nou ik twijfel hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vandaag zou het onterecht zijn geweest als Ellen of Marescha eruit zou zijn gegaan. En Christon ook, trouwens. Maar als Ellen volgende week niet afvalt, valt Marescha f denk ik.
Haha geef nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Kirstenn het volgende:
YEAAAAAAAAH IK BEN ZO BLIJJJJJ!!!!![]()
![]()
voor Woelli; ellenfansite komt morgen ECHT online, want het wilde niet lukken vandaag![]()
Haha, ik zou je wel een voorproefje willen geven.. maar dan ziet iedereen het weer en dat is niet de bedoeling hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha geef niet![]()
Ik moet me juist schamen dat ik geen fansite maak![]()
Nee joh niet doenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:05 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Haha, ik zou je wel een voorproefje willen geven.. maar dan ziet iedereen het weer en dat is niet de bedoeling hedus ik ga maar weer hard aan de slag
![]()
Ik denk nog zeker wel 2quote:Op zondag 22 januari 2006 10:12 schreef TheVulture het volgende:
YESze zit er godzijdank nog in... Was gisteren bij vrienden van Amstel dus heb er niks van gezien maar heb rond een uurtje of tien toch maar weer even 11 keer op Ellen gestemd.
Ik was er zo bang voor dat ze zou sneuvelen gisteren maar ze mag nog een rondje mee
Ga nu even de optredens op de site kijken....
Dat was echt bezopen idd. sommige nummers hadden niks met Rock te maken....quote:Op zondag 22 januari 2006 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
Weet je wat ik dan niet begrijp? Gisterenavond het thema rock, en vrijwel iedereen gaat popliedjes zingen. Ballads zelfs. Ellen kiest vervolgens iets dat wél enigszins naar rock neigt, en krijgt dan te horen dat het misschien te heavy is, wat ze gezongen heeft.
Ik snap daar dus echt niks van.
Moet je niet stemmen bij De user-gamequote:Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was echt bezopen idd. sommige nummers hadden niks met Rock te maken....
Alleen daarom al was het onterecht geweest als Ellen exit was gegaan
Ja ik steun jou nu maar... ik ben al gesneuveldquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je niet stemmen bij De user-game![]()
Maar volgende week gaat ze knallenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:29 schreef LeBeau het volgende:
Het was inderdaad onterecht geweest al was Ellen eruit gegaan omdat het publiek haar nummer 'niet zou snappen'. Kies dan ook niet zo'n thema uit als je denkt dat het stemmend publiek alleen maar gaat die helemaal van het thema afstappen.
Laat dat lekker in dat topic Woelliquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je niet stemmen bij De user-game![]()
ja sorryquote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat dat lekker in dat topic Woelli. Niet elke keer hier erover beginnen tegen TheVulture.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef LeBeau het volgende:
Ellen ziet er trouwens erg goed uit als ze helemaal in het zwart gekleed is. Beter dan bij de workshops, daar zag ze eruit of een doos krijtjes over haar heen gekotst had.
En hardquote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef Kirstenn het volgende:
Jaaaaa, ik vond dat commentaar ook al zo raar.. kies dan een ander thema.. of straf marescha en floortje ervoor af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |