Ik denk nog zeker wel 2quote:Op zondag 22 januari 2006 10:12 schreef TheVulture het volgende:
YESze zit er godzijdank nog in... Was gisteren bij vrienden van Amstel dus heb er niks van gezien maar heb rond een uurtje of tien toch maar weer even 11 keer op Ellen gestemd.
Ik was er zo bang voor dat ze zou sneuvelen gisteren maar ze mag nog een rondje mee
Ga nu even de optredens op de site kijken....
Dat was echt bezopen idd. sommige nummers hadden niks met Rock te maken....quote:Op zondag 22 januari 2006 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
Weet je wat ik dan niet begrijp? Gisterenavond het thema rock, en vrijwel iedereen gaat popliedjes zingen. Ballads zelfs. Ellen kiest vervolgens iets dat wél enigszins naar rock neigt, en krijgt dan te horen dat het misschien te heavy is, wat ze gezongen heeft.
Ik snap daar dus echt niks van.
Moet je niet stemmen bij De user-gamequote:Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was echt bezopen idd. sommige nummers hadden niks met Rock te maken....
Alleen daarom al was het onterecht geweest als Ellen exit was gegaan
Ja ik steun jou nu maar... ik ben al gesneuveldquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je niet stemmen bij De user-game![]()
Maar volgende week gaat ze knallenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:29 schreef LeBeau het volgende:
Het was inderdaad onterecht geweest al was Ellen eruit gegaan omdat het publiek haar nummer 'niet zou snappen'. Kies dan ook niet zo'n thema uit als je denkt dat het stemmend publiek alleen maar gaat die helemaal van het thema afstappen.
Laat dat lekker in dat topic Woelliquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je niet stemmen bij De user-game![]()
ja sorryquote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat dat lekker in dat topic Woelli. Niet elke keer hier erover beginnen tegen TheVulture.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef LeBeau het volgende:
Ellen ziet er trouwens erg goed uit als ze helemaal in het zwart gekleed is. Beter dan bij de workshops, daar zag ze eruit of een doos krijtjes over haar heen gekotst had.
En hardquote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef Kirstenn het volgende:
Jaaaaa, ik vond dat commentaar ook al zo raar.. kies dan een ander thema.. of straf marescha en floortje ervoor af![]()
Begrijp ikquote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoelde dus dat ze Floortje en Marescha hard moesten straffen![]()
IK hoop nartuurlijk wel dat de stemming goed gaat. Ik wil namelijke niet dat Ellen er uit word gegooit terwijl eigenlijk Serge bijvoorbeeld moet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik was nooit zo weg van Ellen, maar ik vond haar optreden gisteren helemaal super. Ik snap niet dat ze op de kruk kwam te zitten. Maar ja, da's dan weer het doorsnee-Idolspubliek he..... Hadden ze toch een beetje gelijk met die snappen het niet. Tenminste, er van uit gaande dat de stemming eerlijk gaat....
Ik ga me schamenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee joh niet doen![]()
Ik wacht wel tot morgen![]()
![]()
Jildau uit Friesland..?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ga me schamenik krijg het nooooit online alleen.. Jildau dr internet doet t niet en ik snap t even niet meer
maar ik BLIJF proberen
![]()
Toch keer met fanboek voor Maud?quote:Op maandag 23 januari 2006 05:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja die heb ik vorig jaar een keer gezien bij een liveshow..
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef Kirstenn het volgende:
www.ELLENFANSITE.NL is online, sorry maar nog niet alle pagina's doen het![]()
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hè
De vrouwelijk Ellen-fans zijn wel populair hier
Preciesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.
Wij kijken niet naar een idool of ze dikke tieten heeft![]()
Whahahahahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.
Wij kijken niet naar een idool of ze dikke tieten heeft![]()
Die ene die iedereen te dik vond, Idols 1, "ze deed het niet voor [insert name, van de lelijkerd]"quote:
Jah duh... ik weet wie je bedoelt.... ik zei toch ben meligquote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ene die iedereen te dik vond, Idols 1, "ze deed het niet voor [insert name, van de lelijkerd]"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |