Begrijp ikquote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoelde dus dat ze Floortje en Marescha hard moesten straffen![]()
IK hoop nartuurlijk wel dat de stemming goed gaat. Ik wil namelijke niet dat Ellen er uit word gegooit terwijl eigenlijk Serge bijvoorbeeld moet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik was nooit zo weg van Ellen, maar ik vond haar optreden gisteren helemaal super. Ik snap niet dat ze op de kruk kwam te zitten. Maar ja, da's dan weer het doorsnee-Idolspubliek he..... Hadden ze toch een beetje gelijk met die snappen het niet. Tenminste, er van uit gaande dat de stemming eerlijk gaat....
Ik ga me schamenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee joh niet doen![]()
Ik wacht wel tot morgen![]()
![]()
Jildau uit Friesland..?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ga me schamenik krijg het nooooit online alleen.. Jildau dr internet doet t niet en ik snap t even niet meer
maar ik BLIJF proberen
![]()
Toch keer met fanboek voor Maud?quote:Op maandag 23 januari 2006 05:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja die heb ik vorig jaar een keer gezien bij een liveshow..
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef Kirstenn het volgende:
www.ELLENFANSITE.NL is online, sorry maar nog niet alle pagina's doen het![]()
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hè
De vrouwelijk Ellen-fans zijn wel populair hier
Preciesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.
Wij kijken niet naar een idool of ze dikke tieten heeft![]()
Whahahahahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat zingen is.
Wij kijken niet naar een idool of ze dikke tieten heeft![]()
Die ene die iedereen te dik vond, Idols 1, "ze deed het niet voor [insert name, van de lelijkerd]"quote:
Jah duh... ik weet wie je bedoelt.... ik zei toch ben meligquote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ene die iedereen te dik vond, Idols 1, "ze deed het niet voor [insert name, van de lelijkerd]"
Nee wij weten het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik ben geen man dus ik let daar niet op![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik ben geen man dus ik let daar niet op![]()
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegdquote:
Zoals der al werd gezegt, doe eens liefquote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegd![]()
.
Mignon heeft hartstikke dr best gedaan voor de prijsvraag en jij kraakt dr af.. dat is sneuquote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegd![]()
.
Wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar blijft de echte Ellen nou, dat levert nog meer stemmen op.
Heb voor jullie een keer gestemd zaterdag
Mooie layout!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een mooie banner trouwens!
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb voor jullie een keer gestemd zaterdag
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef Kirstenn het volgende:
Dankjewelll allemaalik ben nog bezig met pagina's invullen
![]()
Sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef migebiggie het volgende:
Ik vond die munt juist wel heel cool daarom had ik hem derin gedaan
goedzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry.
* Tha_Erik schuldig en onaardig voelt
zeker niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef superhero87 het volgende:
T heeft geen zin om zo'n mooie site te maken... ze gaat er deze week uit![]()
Nee, dat is dit jaar voorbehouden aan Marescha.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Airelle het volgende:
Ik denk het ook niet. Ik denk dat zij een beetje het Maud-effect heeft. Die zat vanaf het begin af aan ook al vaak op de kruk en werd toch uiteindelijk tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |