Nee wij weten het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik ben geen man dus ik let daar niet op![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik ben geen man dus ik let daar niet op![]()
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegdquote:
Zoals der al werd gezegt, doe eens liefquote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegd![]()
.
Mignon heeft hartstikke dr best gedaan voor de prijsvraag en jij kraakt dr af.. dat is sneuquote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed al lief, anders had ikhet wel op een andere manier gezegd![]()
.
Wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar blijft de echte Ellen nou, dat levert nog meer stemmen op.
Heb voor jullie een keer gestemd zaterdag
Mooie layout!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een mooie banner trouwens!
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb voor jullie een keer gestemd zaterdag
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef Kirstenn het volgende:
Dankjewelll allemaalik ben nog bezig met pagina's invullen
![]()
Sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef migebiggie het volgende:
Ik vond die munt juist wel heel cool daarom had ik hem derin gedaan
goedzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry.
* Tha_Erik schuldig en onaardig voelt
zeker niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef superhero87 het volgende:
T heeft geen zin om zo'n mooie site te maken... ze gaat er deze week uit![]()
Nee, dat is dit jaar voorbehouden aan Marescha.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Airelle het volgende:
Ik denk het ook niet. Ik denk dat zij een beetje het Maud-effect heeft. Die zat vanaf het begin af aan ook al vaak op de kruk en werd toch uiteindelijk tweede.
Marescha? My god, alsjeblieft niet. Moet ik me dan nog langer ergeren aan die mond van der?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat is dit jaar voorbehouden aan Marescha.![]()
Maar Ellen maakt denk ik nog een redelijke kans om 4e te worden.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Airelle het volgende:
Ik denk het ook niet. Ik denk dat zij een beetje het Maud-effect heeft. Die zat vanaf het begin af aan ook al vaak op de kruk en werd toch uiteindelijk tweede.
Weinig kansquote:
Ellen is hartstikke sympathiekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:55 schreef Timmai het volgende:
[..]
Weinig kans
Denk dat ze minder sympathiek overkomt bij het grote publiek dat Maud, maargoed.. we zien het vanzelf wel
Ja, ze is te veel rock denk ik. Maar ach het maakt het programma leuker toch? Als ze maar geen eerste word, dan kan ze gewoon der eigen weg blijven gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Ellen te apart is. En ik denk ook dat Idols niet haar programma is, veel te pop-idool. Misschien moet ze het ergens anders zoeken.
(dit kan je negatief opvatten, maar natuurlijk ook positief!)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Ellen te apart is. En ik denk ook dat Idols niet haar programma is, veel te pop-idool. Misschien moet ze het ergens anders zoeken.
(dit kan je negatief opvatten, maar natuurlijk ook positief!)
Ik vind niet dat ze met Idols die top moet bereiken. Dat haalt haar kwaliteiten naar beneden (ik vond trouwens haar optreden met spinning wheel echt heel goed!) en die winnedne plaats past meer bij iemand anders. Vind ik dan. Idols is natuurlijk wel een leuk opstapje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik ben het eens, maar eigenlijk ook weer niet
![]()
Ellen is te apart, dat is juist goed. Ze is anders dan andere en je kunt haar niet vergelijken.
En idols is denk ook niet haar programma, maar toch ook wel weer. Tis een beetje dubbelMaar goed ze is al aardig op weg naar de top
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze met Idols die top moet bereiken. Dat haalt haar kwaliteiten naar beneden (ik vond trouwens haar optreden met spinning wheel echt heel goed!) en die winnedne plaats past meer bij iemand anders. Vind ik dan. Idols is natuurlijk wel een leuk opstapje.
Terwijl Boris toch best aardig kon zingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Spinning Wheel deed ze supergoed ja.
Maar ik denk ook niet dat ze moet winnen nee![]()
Kijk maar eens na Jamai en Boris![]()
Ik wil niet veel zeggen, maar Jamai is hartstikke goed bezig nu in de theaterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Spinning Wheel deed ze supergoed ja.
Maar ik denk ook niet dat ze moet winnen nee![]()
Kijk maar eens na Jamai en Boris![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Jamai is hartstikke goed bezig nu in de theater
Jaa!! Hoop dat het lukt om te stemmen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook weer even in mijn favoriete Idols-topic. Mooie site, mijn complimenten voor de makers
Ik kan zaterdag dus niet stemmen via de sms omdat ik in Duitsland zit maar ik ga proberen te bellen... ze zal het nodig hebben ben ik bang. Maar ze moet en zal blijven
Ik hoop dat je gaat stemmenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook weer even in mijn favoriete Idols-topic. Mooie site, mijn complimenten voor de makers
Ik kan zaterdag dus niet stemmen via de sms omdat ik in Duitsland zit maar ik ga proberen te bellen... ze zal het nodig hebben ben ik bang. Maar ze moet en zal blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |