En dan nog de verhalen in de publiciteit, het gaat niet goed met Harmquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond harm niet zo fijn ruikenEN hij was arrogant.
Marescha vond ik na de show ook kapsones hebben. Maar ik hoorde weer van CDP dat ze tijdens de repetities weer heel erg aardig was...
Maar Harmeng ventje.....
Ellen eng?? Waarom is zij nou weer eng?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou,.. wat mij betreft mag ofwel Christon ofwel Ellen eruit. De eerste omdat ie niet kan zingen en Ellen omdat zij gewoon erg eng is.
ze kijkt soms op een bepaalde manier en dan vind ik er niet echt knap.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef Woelli het volgende:
Wat Ellen is niet eng!
Ik vind zelf Ellen een heel mooi meisje. Met mooie ogen![]()
Zoals je al zei, meningen verschillenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze kijkt soms op een bepaalde manier en dan vind ik er niet echt knap.
Maar die ogen.... WOW
vraag:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
mag ellenfansite.nl ook bij de linkjeshaha
ELLENNNNellen is niet eng, ellen is gewoon mooi
![]()
Wanneer is haar fansite klaar??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
mag ellenfansite.nl ook bij de linkjeshaha
ELLENNNNellen is niet eng, ellen is gewoon mooi
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef furanku het volgende:
ellen is lelijk..
Ellen is niet lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef furanku het volgende:
ellen is lelijk..
je bent zelf lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.![]()
En ze kan ook nog niet eens zingen..quote:
Nee, du bistquote:
jij mag hier vertrekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:10 schreef furanku het volgende:
[..]
En ze kan ook nog niet eens zingen..
komop zeg, ze heb een geweldig nummer van blood, sweat & tears zitten te verkachelen..![]()
En dan nog eens Racoon of Dexy's midnight runners..nee dank je, deze kandidaat mag zo snel mogelijk vertrekken
![]()
[..]
Nee, du bist![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik 'vrees' ook voor Ellen..
oftewel, ik spring morgen juichend van de bank als zij eruit moet
quote:
Marescha heeft wel meer kwaliteiten hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, moet toegeven, ik vrees ook voor Ellen, ze had ten slotte vorige week maar 3 procent van de stemmen...ik baal dus echt als ze er morgen al uit moet....spaar Floor, Chris en Ellen, en ik ben weer tevreden
en ja, Marescha ziet er goed uit, maar dat alleen is niet genoeg
vast wel, maar die mag ze dan wel wat vaker gebruiken. afgelopen zaterdag vond ik haar niet eens zo slecht, en de jury was duidelijk veel te streng, maar ja, kan verder tijdens de liveshows niet echt zeggen dat ik onder de indruk was (was ik tijdens de workshop dus welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Marescha heeft wel meer kwaliteiten hoor!
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond gaat doen!
Gewoon smsenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:47 schreef sbientje het volgende:
ik vind ellen wel een rocky type, ik denk dat ze dit thema dus wel aankan. Daarom vrees ik ook meer voor marescha... alleen ja, het aantal stemmen wat iemand krijgt heeft maar zijdelings te maken met het niveau van de performance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |