jajajaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
Dit hele topic wordt beheerst door Kirstenn, Woelli en TheVulture![]()
als Kirstenn dan ook nog der mailadres hier neerplempt kan mn dag helemaal niet meer stukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
dat staat wel in de planningquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg mooie site Kirsten, ga je die ook na het Idols avontuur van Ellen goed bijhouden?
Lianne, is dat die van Popstars ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
dat staat wel in de planning
en mn emailadres?? kirsten@liannemusic.nl![]()
Jaa.. Lianne is van Popstars ja.. maar van popstars waren er niet van die officiele sites van AT.. maar we zijn wel officieel via het management van Raffish ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef Timmai het volgende:
[..]
Lianne, is dat die van Popstars ofzo?
en die -music.nl sites zijn toch de officiële van AT?
Je bent fan of niet hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
Jaa ik ken tquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent fan of niet he
Ik merk wel in mijn omgeving dat maar weinig mensen haar goed vinden
Iedereen dweept met Floortje en Marescha![]()
Maar ik zal haar steunen tot het eind![]()
Daaromquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent fan of niet he
Ik merk wel in mijn omgeving dat maar weinig mensen haar goed vinden
Iedereen dweept met Floortje en Marescha![]()
Maar ik zal haar steunen tot het eind![]()
Jah daar ben ik ook erg benieuwd naar..... Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in het thema...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd wat ze zaterdag gaat doen.
Ja ik ook! (beide vragen :p)quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah daar ben ik ook erg benieuwd naar..... Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in het thema...![]()
Nu nog kaarten winnen![]()
HUHquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Woelli het volgende:
Ey Kirsten je staat bij ons in een weekselijke krant (niet met foto hoor).![]()
Stukje over die fanboek over Ellen![]()
aaaaah liefquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:20 schreef Woelli het volgende:
Even geduld, typ ik het even speciaal voor je over![]()
Jaaa hebben we ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet best geschreven en er wordt net gedaan of de schrijver jou gesproken heeft.
Der kunnen een aantal foutjes in staan van mij misschienquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet best geschreven en er wordt net gedaan of de schrijver jou gesproken heeft.
Hoe hebben jullie het gezegd danquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaaa hebben we ookt is alleen wel iets anders gezegd
![]()
Oke, valt me weer mee. Van z'n schrijfstijl ben ik in ieder geval niet zo gecharmeerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Jildauu het volgende:
Hmm idd vreemd stukjebeetje kromme zinnen..
Enne.. de schrijver heeft ons ook gesproken
Nee ik vind het ook niet echt mooiquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, valt me weer mee. Van z'n schrijfstijl ben ik in ieder geval niet zo gecharmeerd.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
en ik heb morgen een meet&greet met ellen
![]()
Heeft Jildau gewonnen en ik mag meequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen![]()
Leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Heeft Jildau gewonnen en ik mag mee![]()
Nee? Ik heb dr pas 1x gezien.. en dat was heel kort na liveshow 3;)quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef Ayaxola het volgende:
Hebben jullie nog niet genoeg Meet&Greets met d'r gehad dan?![]()
haha ja, en nog eerder ook :pquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Jildauu het volgende:
En ik heb dr 3 keer gezien.. 2 keer kort gesproken.
Ik had een tip aan Ellen gegeven via rexona, dat ze een bekender liedje 'moest' zingen. Later las ik op allemaal fora dat iedereen dat vond.. en toch heb ik gewonnen haha (en kirsten had nog wel ongeveer dezelfde tip gestuurd!)
Ellen heeft toch op de waerdenborch gezeten beide vestigingen. Daaromquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben dinsdag nog bij de Holtense vestiging geweest. Ik vind de link met Ellen wel ver gezocht eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |